تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۱۰۵۹۸
عضو شورای شهر قلعه رئیسی:

طرح استیضاح شهردار قلعه رئیسی کلید خورد

۱
۰
طرح استیضاح شهردار قلعه رئیسی کلید خورد
کبنا ؛در جلسه علنی شورای شهر قلعه رئیسی یکی از اعضا با مطرح کردن چندین سؤال از شهردار این شهر، طرح استیضاح شهردار را کلید زده و آن را به مرحله اجرایی کشاند.
به گزارش کبنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 برگزار شد و مردم پنج عضو را برای شهر قلعه رئیسی از میان کاندیداهای متعدد انتخاب کردند تا براساس صرفه و صلاح شهر و مردم اقدام به آبادانی و عمران کنند که در این امر انتخاب شهرداری توانمند یکی از اولویت‌ها و ضروریات به شمار می‌رفت.
قریب به ۱۴ماه از این انتخاب می‌گذرد و طی این مدت نقدها و ایرادات فراوانی نسبت به عملکرد شهردار منتخب شورای اسلامی دور پنجم در میان محافل عمومی، متخصصان شهری و حتی برخی از اعضای شورای شهر وجود داشت، اما بازهم فرصت داده شد تا شاید این عملکرد به سمت بهبودی برود.
طرح سؤال و استیضاح شهردار قلعه رئیسی از مدتی قبل به‌صورت شایعه سر زبان‌ها افتاد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر ارائه فرصت توسط اعضای شورای شهر به شهردار برای اصلاح برخی نقایص شنیده می‌شد، اما هیچ‌کس به‌صورت علنی این مسئله را رد یا تأیید نکرد و در حد همان شایعه و حرف‌های فضای مجازی باقی ماند.
بنا بر این گزارش در جلسه روز (۲۵ خرداد ماه 98)  یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی، چندین  سؤال را به‌صورت رسمی و کتبی مطرح کرد تا شهردار در مهلت قانونی ۱۰ روزه به این سؤالات پاسخ دهد و علناً طرح سؤال و استیضاح شهردار را کلید زده و به بسیاری از شایعات دراین‌باره خاتمه داد.
زینب مهرجو عضو شورای شهر قلعه رئیسی در گفت‌وگو با کبنا نیوز، در این باره گفت: پس از اعلام تذکرات شفاهی و کتبی مکرر به رئیس شورای شهر در جهت عملکرد ضعیف شهردار قلعه رئیسی و ابلاغ آن تذکرات به شهردار، متاسفانه در عملکرد ایشان تغییری حاصل نشد و طرح سوال از شهردار کلید خورد.
وی در ادامه افزود: در صورت قانع نشدن از پاسخ سوالات توسط شهردار در قدم بعدی استیضاح شهردار در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.
مهرجو خاطر نشان کرد: ما نماینده مردم هستیم و باید با توجه به فرصتی که مردم شهر  به ما داده اند به آنها صادقانه و بی منت خدمت کنیم و در این راستا با هیچ کس عقد اخوت نبسته و تعارف نداریم.
وی بیان داشت: در حال حاضر نیز با توجه به نارضایتی عموم مردم از عملکرد ضعیف شهردار در برخی موارد، خواستار رسیدگی به موضوعات از سوی شهردار می باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در این سؤالات مواردی همچون عدم ارائه گزارش مبنی بر چگونگی هزینه‌کرد، نبود فعالیت چشم‌گیر درزمینه بهسازی و مرمت ورودی‌های شهر و خیابان‌ها و عدم برنامه‌ریزی ، عدم اشراف به قوانین فرادستی و عدم توانایی در مدیریت نیروها و ه‌کارگیری نیروهای زیرمجموعه، مطالبات چندین ماهه پرسنل عدم همکاری با اعضای شورای شهر و چندین مورد دیگر را مطرح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رسانه
Iran, Islamic Republic of
شهرداری قلعه رییسی در سه نقطه بدون مجوز به حریم رودخانه قلعه رییسی تجاوز کرده و هیچگونه مدرکی ارائه نداده است. ما در حال تنظیم یه نامه برای سازمان محیط زیست کشوری و وزارت نیرو و وزارت منابع طبیعی هستیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1