کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست خبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش «پاسره» به استخدام‌های مسئله‌دار «لدنی‌نژاد»؛ بد سلیقگی شد، من بودم به نفع عموم مردم آن را انجام می‌دادم

5 تير 1398 ساعت 1:12

بعد از انتشار اخبار استخدام مسئله دار 35 نفر توسط لدنی نژاد مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری استان، دستگاه‌های نظارتی مانع بکارگیری آن‌ها شدند، اما هیچ خبری مبنی بر برخورد قانونی با مدیرعامل سابق آب استان نشد.


مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده مسئول استخدام‌های اخیر در شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیستم و بد سلیقگی شده است.
 فیض الله پاسره در پاسخ به این سئوال کبنانیوز مبنی بر اینکه بعد از رفتن مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان 35 نفر استخدام شدند که با حواشی همراه شد، و گویا هیئت مدیره این شرکت هم در بکار گیری نیروها دست داشتند، نظر شما چیست؟ اظهار کرد: بنده مسئول این استخدام‌ها نیستم و بد سلیقگی شد. حتماً مجوزهای داشته، ولی شاید نحوه اجرا آن بد بوده است.
وی افزود: اگر من بودم به شکل فراخوان و به نفع همه مردم آن را انجام می‌دادم.
بنا بر این گزارش، بعد از انتشار اخبار استخدام مسئله دار 35 نفر توسط لدنی نژاد مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری استان، دستگاه‌های نظارتی مانع بکارگیری آن‌ها شدند، اما هیچ خبری مبنی بر برخورد قانونی با مدیرعامل سابق آب استان نشد.
 


کد مطلب: 410591

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410591/واکنش-پاسره-استخدام-های-مسئله-دار-لدنی-نژاد-بد-سلیقگی-بودم-نفع-عموم-مردم-انجام-می-دادم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1