کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد:

آتش در کوه مورد «ماهور باشت» به ارتفاعات رسید

4 تير 1398 ساعت 18:15

ساعت 13:50 با تماس یکی از شهروندان مبنی بر اینکه به هر دلیلی آتش سوزی از کنار جاده شروع شده و در حال پیش روی به سمت دامنه و ارتفاعات کوه است که بلافاصله ما با فرمانداری شهرستان و منابع طبیعی هماهنگی لازم را به عمل آوردیم و آتش سوزی در دامنه‌های کوه کنترل شد.


مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از آتش سوزی مراتع و جنگل‌های کوه مورد «ماهور باشت» گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا، وحید محمدی‌تبار عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت 13:50 با تماس یکی از شهروندان مبنی بر اینکه به هر دلیلی آتش سوزی از کنار جاده شروع شده و در حال پیش روی به سمت دامنه و ارتفاعات کوه است که بلافاصله ما با فرمانداری شهرستان و منابع طبیعی هماهنگی لازم را به عمل آوردیم و آتش سوزی در دامنه‌های کوه کنترل شد.
وی افزود: آتش متأسفانه به ارتفاعات کوه رسیده است و در تماس با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور بالگرد پرواز بالگرد شرکت نفت را داده است.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منابع طبیعی با ارتش دارد که در هنگام بحران‌ها از بالگردها و هواپیماهای آنها استفاده شود. تصمیم گرفته ایم که در جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل شرکت نفت گچساران برگزار می‌شود، تصمیم کارشناسی شده برای پروازهای بالگرد شرکت نفت گچساران گرفته شود.


 


کد مطلب: 410587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410587/آتش-کوه-مورد-ماهور-باشت-ارتفاعات-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1