تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۱۰۵۸۱
کبنا بررسی کرد

تشکل‌های دانشجویی خواستار دیدار با رئیس قوه قضائیه‌ی شدند / لزوم تداوم حرکت مبارزه با فساد در کهگیلویه و بویراحمد / تقدیر از اقدام شجاعانه دادستان یاسوج

۴
۰
تشکل‌های دانشجویی خواستار دیدار با رئیس قوه قضائیه‌ی شدند / لزوم تداوم حرکت مبارزه با فساد در کهگیلویه و بویراحمد / تقدیر از اقدام شجاعانه دادستان یاسوج
کبنا ؛بعد از اقدامات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در راه مقابله با مفساد اقتصادی و تلاش‌های حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به منظور تداوم این مسیر طی نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه تقاضای ملاقات کرده‌اند.
بنا بر اطلاعات رسیده، طی نامه‌ای تعدادی از مسئولین تشکل‌های دانشجویی و اعضای شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضای دیدار با ریاست دستگاه قضایی کشور را دارند.
گفته می‌شود؛ با توجه به مطالبات جدی و میدانی سال‌های اخیر تشکل‌های انقلابی دانشگاهی در استان اعم از بسیج دانشجویی، سایر تشکل‌ها وجریان مردمی عدالتخواه در کنار حمایت تعدادی از مسئولین و قضات شجاع در مواجهه با مفاسد مختلف اعم از زمین خواری، رانت، خصوصی سازی های مسئله دار، واگذاری‌های غیرقانونی، استخدام‌های فامیلی ومافیای قدرت، سیاست و ثروت و عنایت به برخی اخبار ضد ونقیض این روزها، این تشکل‌ها و جریان مردمی از سر حساسیت جدی و بالایی که نسبت به ادامه و تسریع بیشتر و بهتر در این خصوص داشته و دارد و قطعاً در این خصوص نمی‌تواند بی تفاوت باشد به نظر می‌رسد این ملاقات در راستای موارد فوق می‌باشد.
 اخیراً مهرداد کرمی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با رسانه‌ها و در پاسخ به سئوالی در خصوص کارخانه قند و پتروشیمی سقاوه خبر از استرداد کارخانه قند و واگذاری آن به بانک تجارت و ارسال پرونده واگذاری زمین‌های پتروشمی سقاوه به دادگاه حقوقی داد. وی اعلام کرد که حکوم این پرونده‌ها نیز به زودی صادر خواهد شد.
کرمی همچنین تصریح کرد: برای متهمان پرونده کارخانه قند کیفرخواست صدور شده است.
 در همین راستا علی معنوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  به نمایندگی از دانشجویان استان طی توئیتی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه مراتب قدردانی و تشکر دانشجویان مطالبه گر استان را از این اقدام انقلابی دادستان به عمل آوردند.
 معنوی با اشاره به لزوم برخورد جدی و به دور از مصلحت اندیشی های طایفه‌ای و مماشت با صاحبان زر و زور گفت: یکی از مهمترین ارکان اجرای عدالت در کشور دستگاه قضا است، و این انتظار را داریم که قضات شجاع استان ما نیز در این راستا گام‌های مؤثرتر و جدی‌تری بردارند، و اعتماد مردم را در برخی زمینه‌ها بازسازی کنند.
 
  http://bso.ir/content/imgcache/71670/image_600_503.jpg
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خدابخش دستوریان
Iran, Islamic Republic of
باسلام به رهبر کبیر
باسلام به روح پر فتوح شهیدان وامام امت
باسلام به ملت غیور لر زبان علل خصوص استان ک و ب
باسلام و درود به قوه قضاییه علل خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین سید بزرگوار رییسی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج مراارعی
بنده لر بویراحمد ساکن یاسوج . افسر بازنشسته ارتشی هستم. هیچ گونه چشم داشتی از مسولین ندارم بجز خدمت صادقانه به خلق
من به نوبه خودم از حاج آقا مزارعی کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورد وحاضرم باجان ودل باقوه قضاییه همکاری لازم را داشته باشم دستوریان ۰۹۱۷۵۹۶۱۰۲۷
تااا
Iran, Islamic Republic of
درخواست مردم حضور با قدرت مزارعی
United Kingdom
درود و صد هزاران درود بر حضرت مزارعی حامی و پشتیبان مردم و حقیقت
یک نفرفقیر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکرازحاج مزارعی خواهشمندم سری به گچساران هم بزنند و پتروشیمی گچساران و رانتهای آن و همچنین لیست سرمایه بعضی از نمایندگان واطرافیانشان رابازجویی کنند تا مردم بدانند این حجم عظیم سرمایه چطور به یک باندخاص اختصاص یافته است.شنیده هاحاکی است که بعضی روزانه درحال انتقال اموالشان به نزدیکانشان هستند.تادیرنشده اختلاسگران ورانتخواران و ازخدابی خبران را دستگیر کنید.بی شک دعای خیر مردم محروم پشتوانه راه شماست.شادباشیدیاعلی مدد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1