کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت

پیام‌ تبریک شخصیت‌ها و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ارتقاء درجه فرمانده سپاه فتح

4 تير 1398 ساعت 9:14

مدیران، مسئولان و شخصیت‌های مختلف استان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ترفیع و ارتقاء درجه سرداری، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفتند.


مدیران، مسئولان و شخصیت‌های مختلف استان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ترفیع و ارتقاء درجه سرداری، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفتند.
متن این پیام‌ها به شرح زیر است؛

پیام تبریک مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی به فرمانده سپاه فتح استان
 
 سرتیپ دوم پاسدار خرمدل
فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
  ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به درجه پرافتخار سرداری که نشان از لیاقت، تعهد، ش ایستگی و حسن اعتماد جنابعالی است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون را جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب خواستارم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امید مردم و رهبری است و به همین جهت مورد خشم و غضب دشمنان این انقلاب است و دشمنان مدام در پی برنامه ریزی و توطئه برای ضربه زدن به این نهال تنومند هستند اما به لطف خداوند و با همت سرداران و پاسداران انقلاب و درایت و شجاعت فرمانده کل قوا در زیر الطاف حضرت ولی عصر (عج) نه تنها این توطئه‌ها ره به جایی نخواهد برد که سپاه سرافرازتر و قهرمانانه‌تر از گذشته در کنار انقلاب و ملت به جلو حرکت خواهد کرد.
 سید علی صادق فروزنده
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد
----------------------------------------------------------------
 
 برادر عزیز سرهنگ پاسدار حمید خرمدل
سلام علیکم
خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ای معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌گردد.
ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به درجه پرافتخار سرتیپ دومی که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد به جنابعالی است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون را در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.
 
دکتر کرم جانی پور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد
-----------------------------------------------------------------
برادر بسیجی جناب آقای حاج حمید خرم دل
فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
اعطاء درجه سرتیپ دومی از طرف فرماندهی معظم کل  که نشان استواری سپاهیان اسلام،پاداش خدمت صادقانه و سربازی بی ادعا،افزایش ضریب مسئولیت در پاسداری بدون ملاحظه و غیرمحافظه کارانه از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و در عین حال حکایت آن را سرداران بزرگ لشکر اسلام و انقلاب در حماسه،جهاد،شهامت،رشادت ،جسارت و شهادت سرداده اند ،در آستانه چهارم تیرماه که یوم القدر و چکیده  تاریخ مبارزات رزمندگان این دیار در حماسه به یاد ماندنی پد خندق در جبهه های جنوب در سال ۶۷ هست،به جنابعالی موجب مسرت و شایسته تکریم و سپاسگزاری از درگاه ایزد منان است .
بسیج دانشجویی استان به نمایندگی از جامعه دانشجویان بسیجی این اعطاء درجه را به جنابعالی که از مفاخر و سابقون جامعه دانشجویی بوده اید و دیگر همکارانتان در ستاد سپاه فتح تبریک عرض نموده و همزمان آرزوی موفقیت روزافزون و ارتقاء درجات معنوی شما را مسئلت داریم

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد
----------------------------------------------------------------------------------------


کد مطلب: 410579

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410579/پیام-تبریک-شخصیت-ها-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-ارتقاء-درجه-فرمانده-سپاه-فتح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1