تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۱۰۵۶۴
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

در خواست مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از دادستان مرکز استان برای ورود به مرگ کودک 4 ساله

۲
۰
در خواست مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از دادستان مرکز استان برای ورود به مرگ کودک 4 ساله
کبنا ؛در ماه‌های اخیراً چندین نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در رودخانه‌های استان غرق شدند که متأسفانه برای جلوگیری این گونه حوادث هم کار خاصی انجام نگرفت و همچنان برخی افراد اسیر این رودخانه ها می شوند و جان شان را از دست می دهند.
وحید محمدی تبار مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به مرگ کودک 4 ساله در پارک ساحلی، خواستار ورود دادستان مرکز استان به پرونده مرگ این کودک شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410564-1.jpg
محمدی تبار عصر امروز دوشنبه (3 تیرماه 98) در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده حادثه دیده و ابراز تأسف از کوتاهی برخی مسئولین خدمات شهری و گردشگری، در ایمن سازی پارک‌ها و تفرج گاههای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متولی پارک‌ها شهرداری است و شهرداری بایستی آیتم‌ها و شاخص‌های پدافند غیره عامل و مدیریت بحران را در پارک‌ها، پروژه‌ها و ... خود به شکل فنی رعایت می‌کرده و رعایت کند. ساخت و بهره برداری از پارک‌ها و تفرج گاهها، بدون ایمن سازی و استاندارد سازی خلاف اصول فنی و مدیریتی است.
مدیر کل مدیریت بحران در خصوص افتادن امیرسام مرادی کودک ۴ ساله‌ای که بهمراه خانواده در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۸ در کانال آب واقع در پارک مهروزی یاسوج، سقوط کرده و جان خود را از دست داده است گفت: این کانال باید سرپوشیده می‌شد و یا نرده‌های حفاظ در تمامی قسمت‌های ان نصب می‌گردید.
شرکت آب منطقه‌ای استان و شهرداری یاسوج باید پاسخگو باشند.
محمدی تبار از دادستان مرکز استان خواست با ورود به این پرونده و موارد مشابه که طی دو ماه اخیر در تنگ مهریان و سایر رودخانه‌های استان اتفاق افتاده است، گفت: با مسئولینی که کوتاهی در انجام وظایف قانونی خود کرده‌اند پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
ایمن سازی و استاندارد سازی پارک‌ها، سفره خانه‌ها، تفرج گاهها و ... باید توسط میراث فرهنگی، گردشگری و شهرداری انجام پذیرد که قبلاً این موارد کتباً تذکر داده شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان وضعیت کانال‌های آب کشاورزی از تمامی رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و الخصوص بشار یاسوج، را روشن و نسبت به نصب علائم هشدار و سایر اقدامات قانونی لازم تسریع در اقدام نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خدا صبر بده
Iran, Islamic Republic of
این مدیر بحران کار دیگری انجام داده است.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1