تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۱۰۵۵۹
نماینده مردم تهران در مجلس

پرونده «سعید طوسی» دو باره به جریان افتاد

۱
۰
پرونده «سعید طوسی» دو باره به جریان افتاد
کبنا ؛«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سؤال که شما در توییتر در خصوص پرونده سعید طوسی درخواست داده بودید که این پرونده مجدداً باز شود آیا مستنداتی در این مورد دارید، گفت: مستندات لازم در پرونده وجود دارد. خانواده‌ها به دنبال بازگشایی این پرونده برای اعمال ماده ۴۷۷ بوده‌اند.
او ادامه داد: شنیده‌ام که اخیراً در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود.
صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رأی تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده‌شده و قرار است مجدداً بررسی شود.
بنا بر این گزارش، ساعتی قبل حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور خبر رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی و اعمال نفوذ در این پرونده را رد کرد.
علاوه بر این، سعید طوسی، قاری مشهور که پیش از این در قوه‌ قضاییه پرونده‌ای به اتهام آزار کودکان علیه او بازشده بود، در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین، بررسی مجدد پرونده خود را تکذیب کرد. او در واکنش به صحبت‌های امروز محمود صادقی، نماینده تهران، که گفته بود شنیده است رئیس قوه قضاییه بار دیگر دستور بررسی پرونده سعید طوسی را صادر کرده است، گفت: این صحبت‌ها دروغ است. به صحبت‌های این رسانه‌ها اعتماد نکنید، ۹۹ درصد حرف‌هایشان دروغ است./ برنا
نام شما

آدرس ايميل شما

دایه
Iran, Islamic Republic of
این بار .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1