کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

غرق شدن کودک 3 ساله در پارک مهرورزی یاسوج

3 تير 1398 ساعت 11:13

کودک سه‌ساله‌ای که به همراه خانواده خود برای تفریح به پارک مهرورزی یاسوج رفته بود در رودخانه بشار غرق شد، این در حالی است که پارک مذکور فاقد فنس و دیوارکشی بوده که لازم است شهرداری یاسوج تمهیدات لازم برای پیشگیری از مخاطرات غرق‌شدگی در پارک بیندیشد تا چنین حوادث تلخی روی ندهد.


جلال پوران فرد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: دیروز یکشنبه ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه در پی گزارشی مبنی بر غرق‌شدگی پسربچه سه‌ساله‌ای در رودخانه بشار واقع در حاشیه پارک مهرورزی، دریافت و به سرعت نیروهای پایگاه اورژانس یاسوج به محل اعزام شدند.
پوران فرد بیان کرد: حوزه آتش‌نشانی یاسوج نیز در محل حادثه حضور داشتند و این کودک را به بیمارستان انتقال دادند.
وی عنوان کرد: امدادرسانی برای احیای این کودک بی‌نتیجه ماند زیرا که این کودک هیچ علائم حیاتی در هنگام حضور نیروهای امدادی نداشت.
وی عنوان کرد: این کودک به همراه خانواده خود برای تفریح به پارک مهرورزی یاسوج رفته بود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیاز است شهرداری یاسوج تمهیدات لازم ازجمله فنس و دیوارکشی برای پیشگیری از مخاطرات غرق‌شدگی در پارک مهرورزی بیندیشد تا چنین حوادث تلخی روی ندهد.
پوران فرد ابراز داشت: در سه‌ماهه اول سال جاری بیش از ۱۸ مورد در رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد غرق‌شده‌اند که تعدادی نیز بعد از امدادرسانی اورژانس به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند که عده‌ای نیز از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.


کد مطلب: 410555

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410555/غرق-شدن-کودک-3-ساله-پارک-مهرورزی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1