تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۱۰۴۹۸
درخطبه ای نمازجمعه چیتاب مطرح شد:

دکتروحدانی فر:مشاوران ترامپ عده‌ای احمق هستندکه بااستدلال غلط علیه جمهوری اسلامی،آمریکاراروبه زوال برده اند!.

۰
دکتروحدانی فر:مشاوران ترامپ عده‌ای احمق هستندکه بااستدلال غلط علیه جمهوری اسلامی،آمریکاراروبه زوال برده اند!.
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: مشاوران ترامپ عده‌ای احمق هستند که او را به جنگ‌افروزی توصیه می‌کنند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه چیتاب در خطبه‌های نماز جمعه 31 خرداد کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی خطاب به حاضرین گفت: همانطوری که در فصل کاشت با دقت کامل در رعایت اصول و مبانی کشاورزی برای رسیدن به برداشت گام برداشتید دنیا هم گذرگاه انسانها در کاشت و برداشت است و مراقب باشید با کاشت خوبیها و زدودن آفت و سموم گناه و حق الناس با رعایت اصول واجبات، امر به معروف و نهی از منکر برداشت خوبی در آخرت داشته باشید.
خطیب جمعه کبکیان با اشاره به قدرت ملت ایران با گذشت چهار دهه تحریم و موضع گیری در برابر آمریکا گفت: ملتی که در یک سمت میز مذاکره یک دنیا علیه او ایستاده و قاصدهای متعدد فرمانده کفر برای میانجیگری نزد رهبرش مات و مبهوت می‌شوند نشان از صلابت و اتحاد این ملت زیر پرچم رهبری فرزانه و خردمند دارد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی، الگوی حکومتداری مستقل و آزادی است که سرمشق آزادیخواهان جهان است و اقتدار ملیش نشان از عزم جزم مقابل استکبار دارد.
وحدانی‌فر با اشاره به شکست‌های مفتضحانه امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران و انهدام پهباد امریکایی در خاک ایران گفت: تعجب آور است چرا مسئله تکراری شکار پهبادهای آمریکائی توسط جمهوری اسلامی ایران هنوز درس عبرت نشده و بدبخت‌تر از آمریکا شیخکهای خلیج نشین خلیج همیشه فارسند که با نوامیدی از اعتماد به قدرت داخلی خود با طناب پوسیده آمریکا به چاه می‌روند.
این خطیب جمعه با اشاره به انهدام پهپاد آمریکا توسط سربازان سپاه اسلام گفت: سقوط گرانترین پهپاد پیشرفته رادار گریز و به قولی ضد گلوله جهان توسط موشکهای سپاه اسلام نشان از قدرت جمهوری اسلامی و مشاوره احمقانه مشاوران ترامپ در کاخ سفید دارد و حیثیت ابهت سیاسی قدرت پوشالی آمریکا را بر باد داد.
امام جمعه کبگیان افزود:کشورهای حوزه خلیج فارس شماها که داعیه‌دار دین خدایید، بدانیدپیروزی ازآنِ ملتی است که دین خدارایاری میکندنه آنانکه باترس وکوچک شمردن خودازظالم حمایت میکنند٫. پایان خبر:اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1