تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۱۰۴۸۲
غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با کبنا پرده از مسائل شرکت نفت برداشت؛

«سید قدرت» رو راست بود، بر خلاف تاجگردون / بعضی از نوشته‌های تاجگردون را می‌خوانم، خجالت می‌کشم / اتفاقات تلخ و شیرین دوران پاکدل / از سیر تا پیاز را آقای نماینده و اطرافیانش تصمیم می‌گیرند /مدیرعاملی که به بدترین شکل برکنار شد

۷۶
۴
«سید قدرت» رو راست بود، بر خلاف تاجگردون / بعضی از نوشته‌های تاجگردون را می‌خوانم، خجالت می‌کشم / اتفاقات تلخ و شیرین دوران پاکدل / از سیر تا پیاز را آقای نماینده و اطرافیانش تصمیم می‌گیرند /مدیرعاملی که به بدترین شکل برکنار شد
کبنا ؛او خیلی صحبت نمی‌کند و بیشتر دوست دارد که بنویسد، نهایتاً بعد از کلی پیگیری، وی را در ایام تعطیلات عید فطر در یاسوج ملاقات کردم و کلی در باره مسائل مختلف استان و شهرستان‌های گچساران و باشت صحبت کردیم که ماحصل آن در ادامه می‌آید، غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران کسی که این روزها به واسطه نقدهایش بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاده است. او معتقد است که سید قدرت‌الله حسینی بحرینی فردی رو راست بود و غلامرضا تاجگردون اینگونه نبود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بخش اول این گفت‌وگو به شرح زیر است؛
کبنا: جناب دکتر پاکدل: لطفاً برای اینکه وارد گفتگویمان شویم، لطفاً خودتان را برای مخاطبین ما معرفی کنید؟

با سلام خدمت شما و مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت و توابع آنها. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تبریک عید سعید فطر.
البته بنده دکتر نیستم، بلکه دانشجوی دکترا هستم. اینجانب غلامرضا پاکدل متولد ۱۲ بهمن ۴۵ در لیشتر از توابع بویراحمد گرمسیر گچساران شاگرد اول استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته ریاضی فیزیک در سال ۶۳، و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعت نفت وشاگرد ممتاز در سه ترم در دوره تحصیل و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی تولید و عملیات دانشگاه علوم تحقیقات تهران هستم. افتخار حضور در جبهه و جانبازی هم درحدی که بتوانیم خودمان را عضو کوچکی از خیل عظیم رزمندگان و جانبازان قلمداد کنیم، به لطف خدا نصیبمان شده است. دارای چهار فرزند هستم که یکی از آنها پزشک و یکی دندانپزشک هستند و هر دو مشغول به کارند. دو فرزند کوچکترم که دوقلو هستند یکی در رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران و دیگری در رشته داروسازی دانشگاه شیراز مشغول به تحصیلند.

کبنا: چه مسئولیت‌هایی طی این سالها برعهده داشته‌اید؟
در خصوص مسئولیت‌ها از بدو استخدام یعنی سال ۶۸ رئیس نوبت کاری گاز و گاز مایع، رئیس عملیات خوردگی فلزات، مهندس و سرپرست پروژه، رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات رئیس اداره گاز و گاز مایع، مدیر عملیات و عضو هیئت مدیره، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نفت و گاز گچساران، عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گچساران، رئیس و عضو کمیسیون مناقصات، رئیس شورای فرهنگی، عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج نفت گچساران، مدیر تولید و عملیات شرکت نفت پارس، عضو کمیسیون مناقصات شرکت نفت و گاز پارس، در حال حاضرهم روی سمت معاون مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، عضو کمیسیون مناقصات شرکت ملی نفت ایران، عضو اصلی کارگروه طرح جامع پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی و سرپرست گروه سامانه اطلاعات بالادستی شرکت ملی نفت ایران هستم. علاوه بر موارد فوق افتخار تدریس در دانشگاه را نیز دارم. دارای چندین مقاله در سطح ملی هستم و یک کتاب هم در زمینه تخصص خودم تألیف کرده‌ام.

کبنا: از چه زمانی وارد شرکت نفت و گاز شدید؟ و چطور شد که در دوره نمایندگی سید قدرت حسینی مدیرعامل نفت شدید؟
همانطور که پیشتر عرض کردم از سال 1368 استخدام شرکت نفت شدم وپس از 23 سال سابقه، از سال ۸۵ مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و عضو هیئت مدیره آن شرکت بودم. در انتخابات سال ۱۳۷۶ علی رغم مراجعات و پیگیری برخی از دوستان، حاضر به حمایت از آقای حسینی نشدم و اتفاقاً ایشان پیروز انتخابات شدند. بعد از مدتی به بنده پیشنهاد دادند که با توجه به اینکه علاقمند هستند یکی از نیروهای توانمند بومی و شاغل در گچساران مدیرعامل نفت گچساران باشند و با اینکه می‌دانند به اشان رأی نداده‌ام، این مسئولیت را بپذیرم تا رایزنی‌های لازم را انجام دهند. https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410482-1.jpgبنده عرض کردم با اینکه مدیرعامل نفت از کارکنان شرکت نفت گچساران باشد موافقم، ولی چرا بنده!؟ چون دوستان دیگری هم هستند! که ایشان فرمودند بررسی‌هایی را انجام داده‌ام و شما را بهترین گزینه می‌دانم. بنده هم عرض کردم ممکن است موانعی فراروی شما باشد ولی اگر موافقت‌ها انجام شد آماده خدمت به صنعت نفت و شهرم هستم بشرطی که در صورت موفقیت برای امور نفت خودم تصمیم بگیرم. ایشان تلاش‌های زیادی کردند ولی میسر نشد، تا اینکه روزی فرمودند ظاهراً برخی از دوستانی که از آنها توقع نداشتم, کارشکنی می‌کنند و شرمنده‌ام. بنده عرض کردم که شما بسیار لطف دارید و محبت کردید و با اینکه می‌دانستید بنده از حامیان شما نبودم ولی حسن نیت داشتید. همه چیز تمام شد، تا اینکه در سفر هیئت دولت به استان ظاهراً تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفته شده بود و قاعدتاً بایستی مسئولیت شرکت را موقتاً به مدیر امور فنی یا مدیر عملیات می‌سپردند. به دلیل اینکه مدیر امور فنی که فرد بسیار توانمند، با سواد و با تجربه‌ای بودند در شرف بازنشستگی قرار داشتند، بنده را به عنوان سرپرست معرفی کردند. متاسفانه کارشکنی‌های غیر قابل انتظار و حواشی خاصی ایجاد شد ولی بنده سعی کردم وظیفه سازمانی و ملی خود را در مدت سرپرستی‌ام که حدود چهار ماه به طول انجامید در حد توان به خوبی انجام دهم که ظاهراً مورد قبول مسئولان نفت واقع شد و حکم مدیرعاملی بنده را ابلاغ کردند. البته آقای حسینی وقتی خبر سرپرست شدن بنده را شنیدند تماس گرفتند و ضمن اعلام بی اطلاعی (که از نظر بنده نشان صداقت ایشان داشت، چون معمولاً نماینده‌ها حتی در مواردی که هیچ نقشی ندارند هم زنگ می‌زنند و می‌فرمایند ما اینکار را کرده‌ایم ولی ایشان که تنها گچسارانی حاضر در جلسه هیأت دولت بود و قبلاً هم پیگیر این موضوع بود، حاضر به چنین کاری نشد)، ابراز خرسندی نمودند.

کبنا: بخشی از دوران مدیر عاملی شما در دوره نمایندگی آقای حسینی و بخشی در دوره نمایندگی آقای تاجگردون بود، چه تفاوتهایی داشت این سالها؟
 یکی از تجارب دوران سه ساله مدیرعاملی بنده کار کردن با دو نماینده مجلس یعنی آقای حسینی، و آقای تاجگردون بود. با دو دیدگاه بسیار متفاوت! آقای حسینی صادقانه حمایت می‌کردند، خیلی رو راست بودند و اهل تبلیغات نبودند. برعکس آقای تاجگردون، نه تنها حمایت نمی‌کرد، بلکه به شدت پیش مسئولین نفت و نهادهای بازرسی و نظارتی به ناحق و نادرست گله و شکایت می‌کردند، هم می‌گفتند و هم می‌نوشتند و جالب این است که منکر هم می‌شدند که البته بنده مستندات آن را دارم. واقعاً بعضی از نوشته‌هایشان را وقتی می‌خوانم خودم خجالت می‌کشم. چطور قلم کسی حرکت می‌کند که اینگونه همشهری، هم استانی، یا اصلاً یک انسان را به ناحق و نادرست تخریب کند و اصلاً این پست‌ها و موقعیت‌ها ارزش این کارها را ندارد. ایشان مدیر و رئیس نمی‌خواست، بلکه مرید و رعیت و به عبارتی که یک بار عرض کردم ماشین امضاء می‌خواست، که اصلاً با روحیه و منش من جور در نمی‌آمد و خدا را شاکرم که لااقل از اصول عدول نکردم و حتی یک مورد از خواسته‌های به ناحق ایشان را اجابت نکردم. آقای حسینی می‌فرمودند سعی کنید از نیروهای خود شرکت گچساران در مناصب و مسئولیت‌ها بگمارید، در جذب نیرو حتی الامکان ضابطه‌ها را لحاظ کنید، ولی خدا وکیلی از پل خیرآباد تا پل بریم یعنی حوزه انتخابی باشد، برای بنده هیچ فرقی نمی‌کند با من بوده باشد یا مخالف من. جمله‌ای را یکبار فرمودند که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم؛ این بود که گفتند: من یازده فرزند و برادر زاده لیسانس و فوق لیسانس بیکار دارم. تا زمانی که بنده نماینده و شما مدیرعامل هستید دوست ندارم احدی از آنها مشغول به کار شوند، چون بچه‌های مردم بیکار هستند که بنده عرض کردم من بر اساس ضابطه و برنامه اداره کار و بر اساس آزمون علمی و عملی کار می‌کنم و اگر شرایط را داشتند و پذیرفته شدند فرقی نمی‌کند از بستگان شما باشند یا دیگران. خلاصه از نظر بنده لااقل در شرکت نفت به شعار زنده باد مخالف من به درستی عمل کرد. با ما صادق بوده و در امور اجرایی شرکت نفت دخالت نمی‌کرد. ولی آقای تاجگردون به محض انتخاب شدن شروع به معرفی لیدرها و نزدیکانش برای منصوب کردن نمود. به ضوابط جذب هیچ اهمیتی نمی‌داد و به شدت دنبال تبعیض بود. فوق العاده دورویی می‌کرد، به طوری که در سایت‌ها اعلام می‌کرد که ضابطه را رعایت کنید و از آن طرف نامه و سفارش و اصرار بر جذب افراد خاصی داشت و بیش از حد تصور و انتظار به دنبال مداخله در امورات نفت بود که البته بنده به هیچ وجه زیر بار نمی‌رفتم و نرفتم. خلاصه اینکه: زنده باد مخالف من، خدمت بی منت، گچساران برای همه و شعارهای از این دست فقط سرودن و سر دادنشان برای آقای تاجگردون ولی دریغ از یک قلم یا یک ذره پایبندی و عمل. واقعاً کار کردن با ایشان و کسانی که مثل ایشان می‌اندیشند، بسیار سخت است و افراد خاص خود را می‌طلبد. البته مدیریت بنده در دوره هر دو بزرگوار یک سبک و یک روش داشت، فقط در دوره آقای حسینی توأم با آرامش، و در دوره آقای تاج گردون توام با تنش بود. البته ذکر این نکته هم لازم هست که در دوران نمایندگی آقای جعفری گرچه بنده مدیر عامل نبودم ولی از آنجاییکه بعنوان مدیر عملیات و عضو هیات مدیره خدمت می‌کردم باید عرض کنم که ایشان هم حمایت از نیروهای توانمند بومی را در دستور کار داشتن، دنبال عدالت و ضابطه بودند و در امور نفت دخالت نمی‌کردند.

کبنا: مهم‌ترین اتفاقات دوران مدیریتتان چه بود؟
این دوره سه ساله مملو از اتفاقات تلخ و شیرین بود. یکی از آنها کار کردن رد دوران دو رییس جمهور، دو وزیر، سه مدیر عامل مناطق و دونماینده شهرستان بود. مورد دیگر سیل گزارشات بی پایه و اساس و مغرضانه به سازمان‌های محترم نظارتی و بازرسی از سوی کسانی بود که از روی کار آمدن یک تفکر شایسته سالار، علمی و ارزشی بشدت هراسان و ناراضی بودند، که الحمدالله به همه آنها پاسخ مستدل داده شد و همکاران بنده را آبدیده کرد. موارد مهم و شیرین موفقیتهای بی نظیر در طی سه سال بود که بعدها وقتی به آنها نظاره می‌کنم می‌بینم به اندازه بیش از ۱۰ سال کار و تلاش شده. از جمله آن، تحقق اهداف فنی و عملیاتی مانند توسعه زود هنگام منصورآباد، ساخت توربین‌های سولار در داخل کشور، ساخت قطعات مهم تحریمی در کارگاه مرکزی و یا توسط شرکتهای سازنده داخلی، تعمیر خطوط لوله صادراتی برای اولین بار، ساخت مجموعه‌های تفکیک گر سیار برای اولین بار، ساخت دستگاه چاپ پیما و غیره. اهداف منابع انسانی مانند ساماندهی و تحکیم شایسته‌سالاری و انتصابات بر اساس ارشدیت نسبی، خود باوری و جرأت در نیروهای گچساران خصوصاً نیروهای بومی بطوریکه براحتی ادعای حق خود را می‌کردند. (بیاد دارم یکی از عزیزان با وجود اینکه در لیست ارشدیت برای یکی از سمتهای مدیریتی نفر دوم بود ولی کلّی اعتراض و نامه نگاری کرد. اما بعد از بنده در حالی که ایشان نفر اول ارشدیت هستند، سه بار در همان جایگاه مدیرانی منصوب شده‌اند که خیلی از نظر ارشدیت با ایشان فاصله دارند، ولی اعتراضی نمی‌شنویم و حیف شد آن جسارت و خودباوری را گرفتند و همه قبول کرده‌اند که فامیل سالاری جای شایسته سالاری را گرفته است)، ساماندهی نیروهای ارکان ثالث، ترمیم دریافتی همکاران و اضافه کاری آنها، ساماندهی منازل سازمانی و اصلاح و تثبیت نحوه واگذاری آنها بر اساس امتیاز، دفاع از حق و حقوق شرکت نفت از جمله اخذ سند سیم سرب، مالکیت زمینهای نفت بعد از حدود یک قرن، تعیین تکلیف مغازه‌های شرکت نفت، اهداف خدماتی از جمله بهبود ناوگان ترابری خصوصاً کارکنان نوبتکار، فضای سبز و پارک‌ها، تعمیر اساسی و تغییرات منازل سازمانی، موفقیت‌های بی نظیر ورزشی در تمام رشته‌ها از جمله صعود تیم فوتبال به لیگ دسته یک با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان که متأسفانه به دلیل سوء مدیریت همان سال با هزینه بالغ بر دو میلیارد تومان به لیگ دسته ۲ سقوط کرد و تاکنون با صرف هزینه‌های میلیاردی راه به جایی نبرده است. حضور بهترین بازیکنان اروپایی در تیم واترپلو، قهرمانی‌های های واترپلو، هندبال، کسب مقام کشوری در نظام پیشنهادات، نامه‌نگاری و اخذ مجوز تخصیص سهمیه بومی در استخدام، معرفی گچساران به عنوان بام نفتی ایران، کارهای خدماتی و عمرانی شهری در کنار فعالیت‌های نفتی شامل ضابطه مندی جذب نیروی پیمانکاری، ساخت، تکمیل و یا راه اندازی فرودگاه، زیرگذر، بیمارستان بی بی حکیمه، بیمارستان 64 تختخوابی نفت، دانشکده نفت، مجموعه ورزشی شهید افراز کارکنان، مجموعه ورزشی شهید درخشان در پانصد دستگاه، زورخانه شهید نریمی در پانصد دستگاه، زمین چمن و استخرهای انتهای بلوار بعثت، مجموعه ورزشی باشت، هدایت آب‌های سطحی و فاضلاب شهری، تکمیل و بهساز استخر وربروی گلزار شهدا، کمک به احداث بیش از ۸۰ مسجد در روستاهای مختلف، جاده اختصاصی امامزاده بی بی حکیمه و ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک دیگر. در مجموع ۱۴۲ پروژه بزرگ و کوچک در گچساران و باشت تصویب و اجرا شد. تصویب پروژه جاده چهار خطه گچساران گناوه، و واگذاری مطالعه آن به مشاور و تقسیم آن به سه قطعه برای اجراء. بدون شک از عملکرد یک دوره‌ی برخی از نمایندگان مدعی، خدمات بیشتری است، با این همه اتفاقات شیرین، نامهربانی‌ها و اتفاقات تلخ، شاید جایی برای طرح ندارند و حیف است که کام دوستان را تلخ نمایم.

کبنا: به نظر می‌رسد که مدیریتها در گچساران با اشاره‌ای تغییر می‌کنند. در دوره فعلی که مدیریتها تحت تأثیر نماینده یا دفتر نماینده هستند. شما چنین چیزی را قبول دارید؟ ثبات مدیریتی در نفت بوده، نظرتان چیست؟
بله. متاسفانه بدترین شکل کار و مدیریت این است که از بیرون به خصوص توسط افراد غیر متخصص و به ویژه سیاسیون برای مجموعه تصمیم‌گیری شود. برای همه ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها، خصوصاً شرکت‌های تخصصی مانند نفت، سم مهلک است که نماینده بخواهد در کوچکترین کاری دخالت کند، چه رسد به الان که متاسفانه از سیر تا پیاز را آقای نماینده و اطرافیانش تصمیم می‌گیرند. هر چند برای حفظ ظاهر، ممکن است دوستان بگویند ایشان دخالتی ندارد ولی این را هیچ کس، حتی فرد عادی و بی ربط به نفت هم نمی‌پذیرد. حتی در تهران هم شرکت نفت گچساران زبانزد است، شاید باور نفرمایید ولی یکی از کارکنان می‌گفت برای سمتی که حقم بود، می‌گفتند باید یادداشتی از دفتر نماینده بیاوری. این دخالت‌ها تبعات بسیار زیاد و ویرانگری دارد که در نه این مجال می‌گنجد و نه قصد بازگویی آنها را دارم، ولی شاید روزی مجبور شوم طرح کنم. خلاصه عرض می‌کنم وقتی حتماً بیاد دارید یکی از آقایان مدیر عامل تمام خواسته‌های نماینده محترم را اجابت کرد و همه بستگان و دوستانش را بدون شایستگی در سمت‌ها نشاند و افراد شایسته را برکنار کرد تا نوبت به مدیر خدمات رسید که به دلیل مخالفت یک صاحب نفوذ دیگر، نتوانست اجابت کند، بلافاصله به بدترین شکل آن مدیرعامل را عوض کرد.

ادامه دارد ....
نام شما

آدرس ايميل شما

ففف
Iran, Islamic Republic of
مهندس پاکدل چطور میتونید تو روی مردم نگاه کنید مطلب بگذارید..زمان شما پارتی بازی به حد اعلا رسید و هر چی بیکارتو لیشتر بود بدون امتحان استخدام شرکت نفت شد...تو روستای شما برای استخدام قرعه کشی میکردید...
اسلام اباد
Iran, Islamic Republic of
خود شما چگونه و با چه ابرویی دارید نگاه به این منطقه می کنید .مگر یادتان رفت //ها چه ظلمی با حمایت اینها کرده اند و چگونه زمین های مردم در منطقه لیشتر و میر عزیز را به بهانه منابع ملی با همین مدیر جدید جهاد که قبلا در منابع طبیعی امور زمین بود به بستگانشان و باوی ها داده است .مگر اطلاع نداری حاج //در قلب اراصی چهار بیشه چکار کرده .مگر خبر نداری /بچه های منطقه را به تمسخر گرفته و فریب میده .پتروشیمی در دست کیاست .شلاق ها مال کیاست .////
باوی
United Arab Emirates
نقد جذب رو بخون تا ببینی پاکدل چقدر برا ضابطه مندی کار کرد. عجب رویی دارید!! مگه لیستهای که هر روز از جذب بی ضابطه و پارتی بازی نماینده پخش میشن را نمی بینید؟
علی
Germany
آقای پاکدل با این پروژه هایی که نام بردی ، با فانتوم انم با سرعت صوت حرکت کنی هم بهشون نمیرسی انوقت چطور ظرف سه سال ، اینهمه پروژه را عملی کردی ؟
آقای پاکدل ، تامرد سخن نگفته باشد ... عیب و هنرش نهفته باشد . جناب پاکدل هر چه گفتی از سر غرض بود . تمام گفته هایت بوی غرض میدهد . اگر واقعا دنبال پست و مقام نبودی ، چرا بخاطر از دست دادن صندلی مدیرغاملی اینقدر از یکی تعریف و .دیگری را مذمت میکنی ؟
نفتی
United Arab Emirates
من یه نفتی هستم. اینایی که آقای پاکدل گفتن صد در صد درست هستند و می تونید بیاید ببینید. اگه نفتی نیستید ولی فرودگاه و زیرگذر و دانشکده نفت و مجموعه های ورزشی و صعود تیم به لیگ یک و ...را که میبینید. بله باورش برا شما سخته که بعد از هفت سال یه خیابون سنگفرش کردید و ده بار جشن گرفتید. پاکدل نمونه " ما میتوانیم" و نماینده فعلی نمونه " ما نمی توانیم " هست
United Arab Emirates
مهم اینه که گفته هاش درسته. شما میگید واقعیتها گفته نشه چون بوی غرض میده؟
گچساران
Japan
خدا را شکر که همه این پروژه هایی که نام برده شد همه هستند چطور می تونید انکار کنید. واقعا کسی که با سند حرف میزنه رو انکار میکنید چطور می تونید تو روی مردم و خواننده ها نگاه کنید .جای تاسف داره .طرفداری بحق رو همه قبول دارند ولی گفتن حرفهای بی ربط ......
Japan
الان که حتما باید تملق و چاپلوسی نماینده رو بکنی تا پستی که حقته رو بهت بدند.البته اگه دکتر پاکدل پارتی بازی کرده بود الان توسط نماینده و اطرافیانش تو بوق و کرنا گذاشته بودن .
بومی
United Arab Emirates
کدومش نبوده یا دروغه؟ همه رو داریم می بینیم. یعنی فرودگاه، زیرگذر، مجموعه های ورزشی، دانشکده نفت، بیمارستان بی بی حکیمه، رفتن تیم به لیگ یک و .... و ... را شما نمی بینید. خوب انجام داده الان هم با سر بلندی میگه. البته حق دارید برای شما که بعد از هفت سال بزرگترین کارتون سنگفرش یه خیابونه و ده بار براش جشن میگیرید، این همه کار در سه سال غیر قابل باوره. مردش را میخواد که پاکدل بود و ...
گچساران
United Arab Emirates
درود بر مهندس پاکدل مدیر مدبر شجاع
حسن
United Arab Emirates
خدایی کارهایی که شما انجام دادید خیلی بیشتر و مهم تر از کارهای نماینده محترم است. الان که برا دست کشیدن به سر و روی یک پارک یه هفته جشن میگیرند و بیشتر از مبلغ هزینه شده صرف تبلیغات و جشن می کنند
حسن
United Arab Emirates
خدایی کارهایی که شما انجام دادید خیلی بیشتر و مهم تر از کارهای نماینده محترم است. الان که برا دست کشیدن به سر و روی یک پارک یه هفته جشن میگیرند و بیشتر از مبلغ هزینه شده صرف تبلیغات و جشن می کنند
ارو
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکدل .مرگ بر ظالم .اقایان ///در ارو تاجگردون را رها کنید .خیراباد تا لیشتر یادتون باشه چگونه همه را خورد کردن
Iran, Islamic Republic of
من افتخار شاگردی ایشان را داشتم.بسیار ادم پاک و صادقی بودن
ع۷
Russian Federation
این اقای پاکدل دل پری داره.
شهرون
United Arab Emirates
بدبخت داره واقعیتها و ظلمهایی که شما می بینید گفتنشو ندارید، میگه
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون /// لطفا ثبت بشه
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ آقای پاکدل خیلی خیانت کردی به مردم شهرستان گچساران ببینید چند نفر از بستگان درجه یک خودتون با پارتی بازی بردید سر کار .
United Arab Emirates
ببین من نمیخوام دفاع چشم بسته کنم. تو نقدها و تو گروهها هم خود پاکدل میگه هیچوقت ادعا ندارم که تونستم عدالت را صد در صد اجرا کنم و از کسی هم چنینی توقعی ندارم چون کار معصومینه، ولی هفتاد درصد جذب تو دوره من با ضابطه بود ولی حالا چی که صد در صد شده نه از آزمون خبری هست نه از ضابطه و نه نماینده پاسخگوی این لیستهای مستند بدون ضابطه ای هست که هر روز پخش میشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا انگار منگلی با این حرفات
دانشجو
United Arab Emirates
تجربیات در حدیست که باید در جوابت سکوت کرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
البته اگه از همه کسانی که به شما کمک کردن تا به این مسئولیت ها برسی نام‌میبردید بهتربود-همه میدانیم در نفت اکثر پستهای به درد بخور سیاسی بازی است
United Arab Emirates
ایشون صادقانه همه چیز رو گفتن. شما برو به نماینده یاد بده تا مثل ایشون راجع به لیس صد و چهل نفری، لیست ششصد نفری ، لیستی که اخیرا پخش شد و هر خانواده چهار نفر برده،. نحوه واگذاری کارها به ع. ا و ا.گ، قصه پتروشیمی و سوالات دیگه مردم به همین شفافیت جواب بده
United Arab Emirates
هیچوقت اینطور نبوده که ملاک برادر یا برادر خانم این و اون باشه. که امروز زدید اینو نگید. هر چند خودتون می بینید اینایی که بدون شایستگی می ذارن در دوره خودشون و جلو چشم خودشون میندازن بیرون. مثل مدیران من.. و .. ولی تو دوره پاکدل یه مورد هم نبود چون بر اساس شایستگی نصب میکرد
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
مهم ترین اتفاق زمان مدیریت ایشان(پاکدل) ورود کل فامیلهایش و دوستانش از سراسر کشور به بدنه نفت بود.حق کشی و حق خوری وصف ایشان هست.به خداوقسم ۴ نفر از کسانی که ایشان و باندش آوردن سر کار همین الان فقط اسمشون تو لیست نفرات ادارات هست فقط و فقط حقوق میگیرند و هر ماه پهلو این دکتر و اون دکتر استراحت پزشکی می کیرند و می خورند و می خوابند.اونوقت بسیاری از جوانان این شهر که دارای مدارک عالی دانشگاهی هستند تو خونه عصبی شده اند.
بیکار
United Arab Emirates
برو نقد جذب رو که مستندترین نقد تاریخ استان هست بخون، اتفاقا در دوران پاکدل ضابطه حاکم بود. معرفی از اداره کار، آزمون و حساب و کتاب بود. جواب لیستهای که با مشخصات و محل جذب پخش میشه رو بدید. من خودم داشتم جذب میشدم ولی چون یه برادرم سر کار بود اجازه نداد جذب بشم ولی چون کارش خدایی بود زورم میاد الان مقابل شما نگم
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل چرا از استخدامهای بی حساب و کتابت چیزی نمی نویسی؟چرا نمی نویسی که چقدر حق بسیاری ازدحوانهای این شهر را به دیگر دوستان سفارشیت دادی.
گچساران بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا نفت بچه بازی شده مدیری که بخواهد به حرف ودستور نماینده کاری کند بی عرضه است مدیر باید مثل مهندس باورساد باشد که باج به هیچ نماینده ای نمی دادکار ی که در شان نفت باشد انجام می داد
نفت و گاز
United Arab Emirates
اتفاقا ایشون نقد جذب رو با بیست و سه صفحه مستند نوشتند و برا همه معلوم شد که چقدر اون موقع ضابطه بود معرفی از اداره کار و آزمون بود، ممنوعیت دو برادری بود و نماینده همه را برداشت تا ا و از هر خانواده چهار نفر بیاره. برو نقد جذب رو بخون. اونی که از پارتی بازی و بی عدالتیهای نمی نویسه و از پاسخگویی فرار میکنه و میخواد با ارگ و ساز و ویلون جمعش کنه، ..
باشتی
Iran, Islamic Republic of
البته و صد البته تمام تحلیل های پاکدل درسته .خانواده های فقیر اینجا فقیر تر شدن .بیا ببین چقدر نیرو در باشت در ادارات از جمله در. اورده. ببین شرکت های عاملین کود و بذر در دست کیاست .بیایید زمین های خانواده .. و راننده های گوهرگانی که از دولت گرفته اند را ببینید .بیایید ببینید در خانواده ها چه میگن چه کارهای .و چه حرفای هست .ببیتید حیدرها چکار میکنن.ببینید فیلم ها را
Iran, Islamic Republic of
/چرت وپرت /
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز .انگار اسم های .و تیم شلاق را سانسور میکنی .نکنه پاکدل را مقایسه میکنی با خلاف کارها .حکم شلاق ها اجرا خواهد شد و گریه گریه در
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل بیشترین خیانتی که در مدیریت شما ناگفتنی بود حق جوان های گچساران بود که در صنعت نفت مشغول باشن نه اینکه از دهدشت و بهبهان و حومه هر کسی از موحد نامه میاورد میرفت سر کار و این نتیجش شد که مدیریت خوبی نداشتید
United Arab Emirates
اتفاقا ضابطه ای که پاکدل گذاشته بود فقط از گچساران و باشت نیرو می گرفت، چون اداره کار معرفی می کرد
Romania
اقای پاکدل کیه که تو را نشناسه تو خودت بهترین پارتی بازه استانی برادر
Iran, Islamic Republic of
از صلاحیت اخلاقی بعضی ادم ها شرم دارم چیزی بنویسم شاید روزی رسد خیلی چیزها برملا بشه از ماشین شرکتی رونیز شرکت بعضی روزها در یه محله های مشکوکی دیده می شدن انهن ساعت خاصی
Romania
از اینکه تاجگردون از مدیرعاملی اخراجت کرده داری میسوزی و پشت سرش حرف میزنی
United Arab Emirates
حرفاشو مستند ودرسته، علتش هرچی باشه
Romania
اقای پاکدل شما هرچی فامیل داشتی بردی سرکار و هرچی ماشین استیجاری هست مال لیشتره بعدش دارب دم از عدالت میزنی
United Arab Emirates
ساکت شید که مثل لیست نفرات، خودروهایی که تاج آورده میدیم بیرون تا دیگه روتون نشه تو شهر سر بلند کنین
Romania
بایدهم تعریف حسینی را بدی و تاجگردون را تخریب کنی منهم اگه جای توبودم همین کارو میکروم
افشین
Iran, Islamic Republic of
خودت میخوای بزرگ کنی ادم با این حرفا بزرگ نمیشه.دانشجو دانشگاه ازاد اون هم با سهمیه پژ نداره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون ✌✌✌✌✌✌✌میر شکار شهرم تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
مهندس توفامیل وبستگان وهم ولایتی هات کسی بیکارنمونده یابانک راقرق کردن یاتامین اجتماعی وبه طورعمده شرکت نفت را
Iran, Islamic Republic of
مهندس توفامیل وبستگان وهم ولایتی هات کسی بیکارنمونده یابانک راقرق کردن یاتامین اجتماعی وبه طورعمده شرکت نفت را
Iran, Islamic Republic of
مهندس توفامیل وبستگان وهم ولایتی هات کسی بیکارنمونده یابانک راقرق کردن یاتامین اجتماعی وبه طورعمده شرکت نفت را
Iran, Islamic Republic of
مهندس توفامیل وبستگان وهم ولایتی هات کسی بیکارنمونده یابانک راقرق کردن یاتامین اجتماعی وبه طورعمده شرکت نفت را
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع زادگاه مهندس پاکدل لیشترهست یعنی منطقه ای که تمام چاههای نفت دراون منطقه است وحق جوانان بیکارلیشتر اشتغال در شرکت نفت بود و اگر وضعیت ایالت تگزاس وچگونگی مالکیت چاههای نفت رو میدونستید اونوقتاز اینکه چندتا جوان بیکار که تو زمین کشاورزیشون چاه نفت استخراج میشه و نهایتش شدن نگهبان حراست شما رو عقده ای نمیکرد.حق مردم بویراحمدگرمسیر وقشقایی حضوردرشرکت نفت هست چون چاههای نفت تو زمینشون هست ولی ببینیدکه چه کسانی از دهاتشون که تازگیا شهر شده اومدن تو شرکت نفت اونم به واسطه نامه میرشکارشون که همین روزها خودش شکار خواهد شد.تشکرمیکنم از قوه قضاییه وشخص آیت الله رییسی بابت مبارزه با گدازاده هایی که باحق مردم مال اندوزی میکردند.جهت اطلاع عرض کنم که جوانک بانک سرمایه برروی جناب ...اعتراف کرده و به همین زودی باید پشت میله های زندان آب خنک بخوره.چوب خداصدانداره
Iran, Islamic Republic of
مهندس توفامیل وبستگان وهم ولایتی هات کسی بیکارنمونده یابانک راقرق کردن یاتامین اجتماعی وبه طورعمده شرکت نفت را
United Arab Emirates
اگه نفت را بخوای بگی کار پاکدل بوده جاهای دیگه که دیگه سطح سواد و شایستگیشون بوده. چقدر عقده ای تشریف دارید
رجا
Iran, Islamic Republic of
برادر این گوی این میدان
بفرما یید و خودتان را در معرض ارای ملت قرار دهید (اگر جربزه دارید) اگر ملت به شما رای دادن برای شما ارزوی موفقیت میکنم وامیدواریم که به اندازه نصف نماینده فعلی عمران وابادنی در باشت وگچساران نمایید
دوصد حرف به نیم کردار نیست
United Arab Emirates
پاکدل همین جوری که نماینده نبوده بیشتر از نماینده فعلی کار کرده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف دکتر پاکدل که با صداقت کامل پاسخ دادند
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس پاکدل لطفا بیاید وحدت کنید و از آقای حسینی حمایت کنید با جان دل این آقا اینقدر تبعیض قائل شده که یه ذره همت میخواد نا ک اوت بشه البته فقط گزینه تون حسینی باشه.......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل دم از صداقت نزن.هرچی ادم تو محمد آباد و لیشتر بود آوردی توی نفت.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس پاکدل وقتی جاده بدون ازپلیس گیرمیارین اینقد تند نرین تواینقد ادم گلی نبودی که اینقدتوهین به نماینده ای که هشتاددرصد مردم این دوشهرستان بهش رای دادن توتمام اونای که درلیشتر بودند حتی سواد امضاکردن رانداشتن به زوروارد شرکت نفت کردین اکنون مدیرعامل نفت که مردی بزرگ وازفرزندان همین استان هست به نوعی توان را یک دوکری فرض کردین که چنین نیست ماسیدقدرت رادوست داریم اما به توهم احازه داده نمیشه که اینقدبه شعور ورای مردم توهین کنید وبخوای با به رخ کشیدن تحصیلات خودوفرزندانت این همه طرفداررا هیچ فرض کنید تاجگردون نماینده شهرماست انسانی پاک راستگو وصادق همانند سیدقدرت حسینی اما صداقت رادروجودشماندیدیم که خودم بیست نفراز پچه های عرب زبان میشناسم که توبدون مدرک استخدام کردی خواستی تانام وادرس تک تک انها رابهت بدم بنده هدفم حمایت از رای مردم بوده نه شخص خاص همانطوری که باحان ودل به سیدقدرت احترام گذاشتیم اکنون هم به نمایندصادق وپاکدست شهرمان حمایت واحترام خواهیم کرد ولطفا ازاین ادبیات که درشان یک ادم بی سوادهم نیست استفاده نکنید چون ایشان نماینده شهرماست وبرای شهرمان زحمات زیادی کشیدند
نفتی
Netherlands
توهم چیز خوبی نبودی ...
Iran, Islamic Republic of
. سید قدرت درشرکت نفت بودی حیف مهندس..
رضایی.
Iran, Islamic Republic of
با سلام .
و درود به جناب مهندس پاکدل.
بنده در دوران تصدی خدمتم ایشان را از بدو ورود به شرکت نفت میشناسم و به جرات تمام مطالب قید شده را تایید میکنم .
و با اینکه چند سال است بازنشسته و غیر بومی هستم یکی از لایق ترین مسولینی که در پست ها مختلف در نفت و گاز گچساران خدمت نمود ایشان است . و ماه های آخر خدمتم در زملن تصدی مدیریت عاملی ایشان بود .صداقت در گفتار .پیگیری مستمر مشکلات و نیازهای شرکت و کارکنان .عدالت در انتصابات . مدیریتی ارزشی و علمی در منطقه .ادب در گفتار و برخورد اصولی و با متانت با کارکنان و قذرت مدریت ایشان را جزو نمونه های کمیاب در منطقه گچساران دیدم .و هر چند از دیدگاه بغضی دوستان نقاط صغفی هم دیده میشد ولی قابل اغماض بود . و در مقایسه با وضعیت فعلی قابل قیاس نیست .
و در مورد ید قدرت حسین هم در ماموریت و سفری که از شیراز تا تهران و هتل در خدمت ایشان بودم کلام جناب پاکدل را دقیق و تایید میکنم که در عین توانمندی مخلصانه پذیرای نقطه نظرات اصلاحی در نفت و متطقه بودند .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شما از همان افرادی بودید که هیچ خاصیتی برای نفت نداشتید،یعنی بود و نبودتان فرقی نداشت.
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای پاکدل واقعا از ان همه بی عدالتیها و استخدامهای فله ای که با کمال پررویی و در روز روشن جلوی چشم همه در زمان مدیریت شما صورت گرفت و هیچ گاه کو چکترین حقی هم برای اعتراض افکار عمومی قائل نبودین خجالت زده نیستین که دوباره با کمال پررویی از مدیریت تاجگردون نماینده فعال و مردمی خورده میگیری؟چه چیزی شما را این گونه براشفته کرده؟مدیریتی که جلو شما را گرفته؟
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل حقیقت رو گفتند در دوره تاجگردون فقط شعار های بزرگ همراه . بزرگ بوده و همیشه در حال نماکاری و ماست مالی کردن اشکالات بوده
اگه در زمان پاکدل مشکلی بزرگی وجود داشت حتما تاجگردون تا الان جوابش رو میداد
چرا سکوت کرده تاجگردون چون جوابی نداره
نفتی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز من یه نفتی هستم و اتفاقا اصلاح طلب هم هستم ولی بینی و بین الله آنچه که جناب پاکدل گفتند عین حقیقت امروز و دیروز نفت است ...
باشتی
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرتون با سایتتون..مشت جیره خار اگ جرات دارین نظراتو ثبت کنین..همون تاجگردون حقتونه .عادت کردین به خایه مالی
نفتی
Japan
من خودم نفتی هستم خدا وکیلی تو زمان پاکدل همه تصمیم ها تو شرکت گرفته میشد ولی الان از بیرون زنگ میزنن و میگن برا فلانی که از نیروهای ماست فلان پست رو بهش بدید. ما نفتی ها هم چشامون گرد داریم فقط نگاه میکنیم
Iran, Islamic Republic of
سلام .جناب اقای پاکدل بله همه افراد ایراد دارند ولی توانایی و سطح سواد و مدیریت اقای تاجگردون را نمی شود با نوشتن چند مطلب نایده گرفت
حیدری
United States
پاکدل مرد عمل شجاع روراست باسواد و مدیر
United States
کاش ده مدیر مانند پاکدل در استان داشتیم.
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر .ابلاغ. چه شد .اونم در استان ..ببین کوتاه بیا.موضوعات خطرناک تری هست.نمیشود گفت
Romania
کبنا مگه میترسی کامنت ها را کامل نمیزنی .ترس تا کی .کامنت ها را کامل بزن تا مردم بخونن و طرف خجالت بکشه .
Canada
درست .
واما بعد :من ادم بخصوصی هستم.ارجح بر یک نظافت چی محترم هم نیستم اما خاصّم .یعنی گردن خم نمیکنم ،منافع کشور وهم میهنانم وقشقائی ها ولرها را که وابسته به هر دو هستم با هیچ چیز عوض نمیکنم .قبل از انقلاب تا زمانیکه انقلاب شود وپالایشگاه تحویل شرکت نفت گچساران شود رئیس حسابداری وکارگزینی اونجا بودم بمحض فرمان امام در ۱۹ دیماهی ،پیش از شرکت نفت تعطیل کردم بعد از انقلاب همانهائی که همراهی نکردند برگشتند جشن ساز هم کلاسم بود واونوقتها تا مدتی بعد از انقلاب هنوز به جهاد نرفته بودند بعد از انقلاب (سالهای ۶۱ و۶۲)مدرس شرکت کننده در سمینارهای کمیته انداد مرکز بصورت فی سبیل الله بودم پدرم کارگر شرکت نفت در خوزستان وبعد در زمان جمع اوری ماهشهر ،در گچساران بشماره ۱۱۰۳۵۵ بود وبا همین شماره هم رَشَن میگرفتیم هم میرفتیم سینما وباشگاه واستخر ،شنایم‌خیلی خوب است ساعتها روی اب میخوابم خیلی گرد وخاک ها خوردیم وگرما وخونه های پلیتی نفت را تحمل کردیم حتی اونروزها عیر از سینیر استافها کسی کولر وپنکه نداشت ،برق هم در حد روشنائی بود آب هم نبود بامبو چی داشتیم وبا حلبی کره وروغن انگلیسی صف میبستیم تا از فلکه ده نادی آبی برای شرب بیاوریم ،همدیگر را میز دیم کتک میخوردیم بازیمان هم الختر وتیر کمان وهندآپ وپیتو ‌وچوکلی بود گذشت ونتونستم به کار برگردم ۸ تا یتیم داشتم با مادرم کار دولتی جوابگوی خرج خانواده نبود دختران در آینده باید شوهر میکردند وبرادر هم معلوم نبود به چه میرسد مادر هم بیمار وخرج پیش از مردن پدر هم با من بود تا با حسرت ودرد نرود یک پایم ماهشهر بود یک پایم شیراز وگچساران وبیماری هر دو پدر ومادر وبحث سرطان وشیمی درمانی وعمل وزیر برق گذاشتن های هردو که کیس مادرم بخاطر فشار روحی شدید وترس از آینده بچه هایش بود که اینقدر بردمش تا خاطرات سختی ها در ماهشهر دیلیت شد واگر ماند نگران کننده نبود وهاردش را آماده وخالی کردم برای ۴۰ سال زندگی دیگه در گوشه قلب خودم ولاعیر که پدر از دست رفت که دمش هم گرم بود ولی نزاشتم درد بکشد وچند تا کارتن آوافورتان خریدم تا تزریق کند ودرد نکشد این از پدرم ،خودم هم که رئیس حسابداری وکارگزینی وپالایشگاه ساز بودم که قبل از عطائی تصمیم داشتم نیروهایی را که میشناختم ویک بیسوادش برابری میکرد با ادیسون وفیثاعورث پروژه سازی را شروع کنم که از قضا کاملا بر کنترل پروژه وحتی تکمیل عیوب ان وسیستم ها وارد ومسلط بودم وبرای همین هم لازم دیدم شرکت کنندگان در دو سمینار را یک هفته آموزش قابل فهم بدم وامتحان بگیرم وروانه کنم طوری که بعد از ان به هزار ویک دلیل پست ‌ومقام وریاست را مستقیما از تهران نپذیرفتم وفکر میکردم حالا که شرکت نفت نماند بهتر است کاری کنم که جوابگوی هزینه خانواده باشم یا لااقل فکر میکردم علی اباد هم شهر است با این وجود گفتم اگر درآمد نکنم حداقل تالی فاسدهای سر راه توسعه کشور را مییابم وتا میشود کمک میکنم کشور توسعه یابد که همینطور هم شد تا اینکه فیل هم باشی از پای در میای ،بیمار شدن ،کارم هم علیرعم فراوانی تولیدبخاطر هزار دلیل اقتصادی نشد روزی برادرت را در آزمایشگاه براتی با همسرش دیدم آشنا شدیم دیدم انگار خانواده شما در کلاس خودمان است ،شما را فقط یک روز توی بانک ثامن الائمه دیده بودم ووراندازتان کرده بودم ،آنوقت رئیس ناحیه نشده بودید ومثل خودمون بودید یعنی میشد ببیننت ،خلاصه بچه ها بیکار ،دست خودم خالی ،بیکار ،عزت وآبرو زیاد ،محنت حمله کرده بود که عاقبت در همین بیماری گردنش را خورد کردم ،تصمیم گرفتم شما را ببینم وبگم ما در نفت سهم داریم ولی بنده ابتدا با پیشنهاد تریلینگی شدن پدرم مخالفت کردم دوم اینکه موضوع وتوان خود را بالاتر میدیدم واون روزیکه تعطیل کردم در جواب خارجی ها که بعد از ریدکشن اینفورث ما وتثبیت شرکت نکنندگان فلنگ را طرف چند روز بستند که گفته بود شما دیوانه شده اید گفتم بله چون صد سال است پدرمان در شرکت کار میکند وهنوز رشن وامشی میگیرد وشما باید برید تا ببینیم بعدها چه میشه که دیگه علیزاده اومد، غلانعباس فامیل لعنتیش یادم نیست ،بجای من شده بود دفار دار کارگزینی ،وظاهرا اونائی که بعدها ذر شرکت نفت به مدارجی رسیدند از جمله افکار اومدند جای ما ،ما هم رفتیم دنبال سرنوشت ،علیزاده همان رئیس ناحیه ای بود که اول اومد سوکیاس پیش ما بعد شد رئیس ناحیه .که انوقت شرکت نفت گروه سرکیسیان یادمه از بنده ویکی از همکاران دعوت کرد تا سابقه ۴۰۰۰ پرسنل دوران ساخت NGL ها را حساب کنیم که بعد از این هم همون علامعباسه که بختیاری بود تزاشت علیرغم حکم دادگاه انقلاب برگردیم خلاصه ۶۰ سال جون کندم تا اینکه گفتم مثل اینکه از جنس خودمانید مخصوصا که میدانستم میتوانید مجوز بگیرید که دست فرزند خانواده ای که ۷ سال بود ازدواج کرده بود وپیش خودم بود وبیکار وهمسرش هم مهندس نفت باسواد با معدل بالا ی بیکار که عاقبت او هم متارکه کرد وحتی نتوانستم بعد از ۷ سال بیکاری ،انتقالش را از خوزستان بگیرم ودر آتش هزینه میسوختند به خانه پدر خانم شما در لیشتر رفتم جمعه بود حدس میزدم آنجا باشید ،چون من هیچوقت ناامید نمیشوم وهمه را امتحان میکنم که چقدر در تراز جمهوری اسلامیست که خونها بابتش رفت وآرزو ها بود که کاش روز تیراندازی جلو مسحد شهیدان تیر میخوردم که حداکثر اون لحظه تا حاج بهرام بیاد وبلند گو را از امینی بگیردکه بلافاصله تیراندازی از ریو شروع شود ۱۰-۱۵نفر بیشتر نبودیم که همه پا منبری شهید بشارت بودیم ،ولی اینبار نیمه فلج شده بودم وچند بار اومدم درب خانه سازمانی ،صلاح ندیدم سر پا بایستم که خدای نکرده قضاوتم کنند وبگند برای استخدام بچه اش فیلم بازی میکند
مثل یک کدخدا وارد منزل پدر خانم شماشدم لطف کردند چای آوردند گفتم زندگی ام تحت فشار است که واقعا علیرغم طاهر وشخصییتم چنین شده بود ونیاز بود چون دو امدادی فرزند بزرگم ادامه دهد خواستم شما یعنی پدر خانم ومادر خانم پادر میانی کنند وحق مارا از شما بگیرند وبچه مان جذب شود که اگر میشد دست کمی از خودم نداشت که متاسفانه هیچ خبری نشد وخیلی امید داشتم که مثل خودم که اگر ریاست جمهور باشم اولا کارهایم را در همان ۸ ساعت کاری انجام دهم که بخانواده برسم که هر که نتواند مشکل مدیریتی دارد وشک نباید کرد دوما به کسی که زنگ زده به طریقی پاسخ میدم یا نهایت با تکنولژی موبایل یک پیام میدم که چش دیدنتان را ندارم وروزیتان را خدا جای دیگر بدهد یا اگر کسی به خانه ام آمد میپرسم کی بود ،چی بود وچکار داشت ،شاید او خود نخواسته وزیر ووکیل شود یا آدم محترمی باشد ودلیل متقنی برای مزاحمتش دارد وچون شماره ای هم آنجا بود زنگی زده میشد که نشد وما مصمم تر از همیشه خود را به خدا سپردیم تا اونجا که توفیق حتی یک جابجائی را هم به شهر گچساران بخاطر محل مسکونی ودهها مورد دیگر توسط یکی دیگر از برادران در تراز شما نشدم وعاقبت همه چیز را حراج کردم که شاید یکبار دیگر توفیقی دست دهد وفلجی را پشت سر بگذارم واگر شده برای مشعولیت خودم ،چوپانی کنم ،البته بچه ها هنوز بیکارند ونان جبین مرا میخورند وفولادی هم علی را میگویم دوسال سر کارم گذاشت که متوجه شدم میخواد بعد از اینکه رئیس مجلس شد کاری بکند که خود داستان دیگری دارم میخوام بگم شما هر کار خوب یا خدای نکرده بد کرده باشید یا کوتاهی وسهل انگاری کرده باشید هیچ کس نداند خدا میداند وگاهی اوقات هم از روی حالات وصعی بعضی از آدمها مثل من میدانند لذا اطمینان دارم که شاگرد ممتازیت همچون فرزند مهندس برق من که از بس دست کرده تو جیبش که جیبش پاره شده وپولهای بابا را نمیتواند نگه دارد بچسبید به کارهای علمی برای این کشور که نمایندگی ویا حتی پست ومقام ومیزگردهای در ابعاد گردی کره زمین فایده ندارد که صرف نطر از مواردی نادر ما توی اولیات وبدیهیات مانده ایم قبول ندارید از همان کسی که کایزن را آموزش دیده وارتقا وپوزینشش را گرفته بپرسید کایزن چیست وچند کیلوست ،ای بابا حیفت به سوادت نمیاد ،ما هم بدل نمیگیریم آدمها همه دچار خسرانند .که بنده همین چند S را کردم سانظپا حف ان با دو حرف اول هر کلمه میشود ظرف پنج دقیقه آموزش داد ویاد گرفت وعمل کرد که در جریان این کار به ساختار نوتر تلفیقی ماتریس وپروژه هم رسیدم وبا افزودن کوردینویتری به این ساختار ها ارتقا ء دادم که تقریبا دیگه حالا جا افتاده است که آنوقت که هنوز ارزهای نفتی را نداده بودیم به کامپیوتر وبرگ A4سیستم کمیته را با یک پرسشنامه کامل ویک سامری کل ،کامپیوترایز کردم وحتی حساب کالا را هم ریالی کردم که امیدوارم هنوز ادامه داشته باشد احتمالا کسی که سال ۶۲ حکم سرپرستی را برایم اورد غیر از آقای نیکجوان ،برادر همین شریعتی استاندار بود یا شاید خودش ،یادم نیست از طرحهای پیشنهادی شهر هم میتوانی از زینل زاده بپرسی هرچند اجرایش بدون پول فطیر بود هرچند در اولین دوره شورا به پیشنهاد بنده برای اولین بار واولین شهر سهم شهرداری از دارائی گرفته شد وکاش بجای کپر ها فاصله کارخانه برق شرکت نفت تا بازار روز یک جدول گذاری وآسفالت سه بانده میشد بهتر از میدان انقلاب اصفهان که پیشنهادش را آن سالها دادم اما کسی نبود دنبال کند که هم اطرافش را خود مردم با معماری خاص بسازند هم تفرج گاه مبشد هم ارزش اقتصادی شهر بالا میرفت مثل بافت فرسوده با رویکردی جدید ومکمل تسهیل گری که دادم زینل زاده وزیبا سلزی وروان سازی ترافیک که زیر گذرش بد جانمائی شده بود وشهر را داشت خفه میکرد وقص الهذا
هدایت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پاک دل من نه شمارومیشناسم نه سیدونه تاج روفقط درشهرستان باشت زتدگی میکنم حرفات.بین برادرعزیز رک وصاده میگم ازکانال رف های شهرداری تامدیرکلی دراین شهرستان پارتی بازیه این خوب بوداون بدبزارکنارسیاست پدروپسرنمیشناسه .خیلی هارکمیشناسم تووتاج وسیدقدرت بردیت سرکاربخوام نام ببرم فضای کافی نیست پس لطفا انسانیت داشته باشید
کدخدا
Czech Republic
جناب پاکدل شماچونه خودت رو میزنی که در دورانش مدیر عاملت کرد
Iran, Islamic Republic of
چقدر از خود متشکره این بنده خدا خوبه سه سال مدیر بودی
Iran, Islamic Republic of
عزیزی فرموده هرکس نامه از موحد آورد استخدام شده انصافا کاملا صحت داره بچه های گچساران را که حق مسلمشون بود بصورت پیمانکاری و میفرستاند جاهای دور که اطلاع نداشته باشند بصورت حجمی نیروهای که از طرف موحد ودیگر ان ونیروهای امنیتی نظامی وانتظامی وبستگان خودش را همان روز اول استخدام قطعی میفرستاد جاهای خوب که افراد با سابقه باید انجا کار کنند که کسی شک نکنه اینها تازه آمدنه سرکار چه مذهبی دارید شماها که اینطور چشم بسته به این اراچیف پاکدل حمایت می کنید
Iran, Islamic Republic of
عزیزی فرموده هرکس نامه از موحد آورد استخدام شده انصافا کاملا صحت داره بچه های گچساران را که حق مسلمشون بود بصورت پیمانکاری و میفرستاند جاهای دور که اطلاع نداشته باشند بصورت حجمی نیروهای که از طرف موحد ودیگر ان ونیروهای امنیتی نظامی وانتظامی وبستگان خودش را همان روز اول استخدام قطعی میفرستاد جاهای خوب که افراد با سابقه باید انجا کار کنند که کسی شک نکنه اینها تازه آمدنه سرکار چه مذهبی دارید شماها که اینطور چشم بسته به این اراچیف پاکدل حمایت می کنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1