کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار فرمانده‌هان نیروی انتظامی استان؛

انتخابات آینده کهگیلویه و بویراحمد را در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌کنیم

29 خرداد 1398 ساعت 0:40

کلانتری با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: برای برپایی هرچه بهتر انتخابات هر کدوم از ما وظایفی بر عهده داریم و انتظار می‌رود نیروی انتظامی ما را در این مسیر و برای مشارکت حداکثری مردم یاری کنند.


 فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌گو کردند.
حسین کلانتری در این نشست، اظهار داشت: در طول دوران خدمت با سختی کار نیروهای ناجا آشنایی دارم این سربازان همیشه آماده و جان برکف علی رغم تعدد مأموریت‌ها، محدودیت‌هایی هم دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ناجا حافظ جان و مال و ناموس مردم است، گفت: نظم و امنیت عمومی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویر احمد با تلاش ماموران ناجا جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.
وی با بیان اینکه پست و مقام فرصتی برای خدمت به خلق است، عنوان کرد: بدون شک ماموران نیروهای نظامی و انتظامی به مراتب مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارند و می‌طلبد همچون فرمانده خود همیشه پای کار باشند.
کلانتری با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: برای برپایی هرچه بهتر انتخابات هر کدوم از ما وظایفی بر عهده داریم و انتظار می‌رود نیروی انتظامی ما را در این مسیر و برای مشارکت حداکثری مردم یاری کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تصادف دردناک محور یاسوج_ چرام، بیان کرد: از دور اخبار این حادثه را پیگیری می‌کردم و این اتفاق واقعاً دلم را شکست و آرزوی صبر برای بازماندگان این حادثه را دارم.
کلانتری با اشاره به اینکه استان در برخی زیرساخت‌ها از جمله راه مشکلاتی دارد، تاکید کرد: باید علاوه بر فرهنگ سازی توسط صدا و سیما، آموزش و پرورش، ارشاد، پلیس و سایر نهادهای فرهنگی برای جلوگیری از تصادفات با تمام توان زمینه رفع نقاط حادثه خیز و توسعه راه‌های استان را ایجاد کرد تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و دردناکی نباشیم.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، گفت: ارزش دو نعمت امنیت و سلامت از نظر مردم پوشیده است و حفظ جایگاه امن استان به مراتب مأموریت سختی است که می‌طلبد مجموعه انتظامی استان در این راستا بیش از گذشته تلاش کنند.
وی تاکید کرد: انتظار می‌رود که با همدلی و تعامل و در کنار مردم انتخابات آینده را در سلامت و امنیت کامل برگزار کنیم.
کلانتری تصریح کرد: برای ارتقای جایگاه نیروی انتظامی استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم و می‌طلبد مجموعه انتظامی استان نیز عملیاتی و پای کار باشند.
سردار مهدی انصاری نیز در این دیدار گفت: انتظارات مردم از پلیس تغییر کرده و آنها علاوه بر اقتدار ماموران نظامی خواستار برخورد اجتماعی پلیس با ناهنجاری‌ها است.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پلیس استان همیشه پاسخگوی نیازها، خدمات و انتظارات مردم است.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم برای ما افتخار است، گفت: برخی از اماکن نظامی استان دارای قدمت زیادی هستند و انتظار می‌رود مجموعه استانداری ما را برای ساماندهی، مرمت و ایجاد مکان‌های ایمن یاری کنند.
انصاری افزود: مجموعه انتظامی استان برای رفع مشکلات امنیتی و ترافیکی استان آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه استانداری و سایر مسئولان مربوطه را دارد.
 


کد مطلب: 410456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410456/انتخابات-آینده-کهگیلویه-بویراحمد-سلامت-امنیت-کامل-برگزار-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1