تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۱۰۴۴۵
‌مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج در لیگ فوتبال کشور صاحب تیم شد

۳
۱
یاسوج در لیگ فوتبال کشور صاحب تیم شد
کبنا ؛«سید محمدتقی علوی» در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استادیوم ۱۵ هزارنفره یاسوج تکمیل است، اضافه کرد: برای این استادیوم هزینه‌هایی شده است که هم‌اکنون مورداستفاده قرار می‌گیرد اما به جهت استفاده بهتر از این ظرفیت پیگیر خرید یک تیم از لیگ‌های دسته یک و دو فوتبال هستیم.
وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج دنبال تأسیس تیم فوتبال شهرداری یاسوج هستند که صحبت‌هایی نیز صورت گرفته و درخواست ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج را ارائه دادند و اقداماتی انجام‌شده است.
‌مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خرید تیم مستلزم ورود اعضای شورا و شهردار شهر یاسوج است.
علوی تصریح کرد: خداداد افشاریان، رئیس هیئت فوتبال استان نیز پیگیر هستند و رایزنی‌های با فدراسیون فوتبال نیز انجام‌شده که در صورت امکان امتیازی به استان داده شود که این مسئله را بعید می‌دانم و یا اینکه یک تیمی که دنبال فروش باشد، خریداری شود.
وی ادامه داد: تاکنون نیز تصمیم بر خرید یک تیم از لیگ‌های دسته یک و دو فوتبال بوده است، اما مستلزم پیگیری و همکاری بیش از پیش شورای شهر و شهرداری است.
‌مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زیرگروه کشور یک تیم داریم که از استادیوم 15 هزارنفری استفاده می‌کند و تیم های امید و جوانان استان نیز در لیگ‌های برتر، دو و سه کشور حضور دارند و از امکانات این استادیوم استفاده می‌کنند.
علوی تأکید کرد: قطعاً اگر بتوانیم یک تیم بزرگ‌سالانی که در لیگ‌های کشور حضورداشته باشد بهتر می‌توانیم بهره‌برداری از این ورزشگاه را داشته باشیم که این مهم نیز اتفاق می‌افتد و اعضای شورای شهر و شهردار قول خرید تیم را داده‌اند.
وی اضافه کرد: همه ازجمله شورای شهر و شهرداری، هیئت فوتبال و رسانه‌ها کمک کنند که استان یک تیم در لیگ‌های یک و دوم فوتبال کشور داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بخور بخور شروع شد
Iran, Islamic Republic of
تورابه خدا بودجه مملکت را تو آب نریزید. شهرداری تیم قبلی را با میلیاردها بدهی به کجا رسوند. دست از این توفیقات مقطعی بردارید و به فکر کار زیربنایی فوتبال باشید .
الفد
Iran, Islamic Republic of
دوباره عوارض مردم محروم را صرف تیم داری نکنید مثل سایر استانها از بودجه وزارت ورزش تیم تشکیل دهید
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1