کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلاش برای مهار آتش ادامه دارد/ فراخوان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای مهار شعله های آتش

28 خرداد 1398 ساعت 15:25

شعله های اتش در کوههای روستاهای دیل و گناوه لری در اطراف شهرستان گچساران بسرعت در حال زبانه کشیدن است، کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جهت کمک به مهار آتش وارد عمل شد.


براساس این گزارش کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران باتوجه به درخواست کمیته بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاران نفتی خود که قادر به همکاری در خاموش کردن آتش هستند به صورت داوطلبانه درخواست کمک مینماید.
هوشنگ صیدالی در گفتگو با روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد تمام امکانات و تجهیزات شرکت برای کمک به مهار آتش بسیج شده است.
وی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در همه حال و در تمامی بحرانها در کنار مردم و مسئولین میباشد و ازاین رو از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.
صیدالی اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تمامی امکانات ، تجهیزات و همچنین نیروی انسانی تا پایان عملیات مهار آتش پای کار خواهد بود.
همکاران نفتی که به صورت خودجوش و داوطلبانه آمادگی حضور و اعزام به محل حادثه دیده میباشند با شماره ذیل تماس حاصل نمایند شهباز صفری رئیس کمیته پشتیبانی ؛ ۰۹۱۷۳۴۲۰۸۹۴ فردوس ناصر زاده رئیس کمیته هماهنگ کننده ؛؛ ۰۹۱۷۱۴۳۴۴۱۴ غضنفر احسانی مسئول کمیته عملیاتی در منطقه حادثه دیده؛؛ ۰۹۱۷۱۴۰۳۲۷۱


کد مطلب: 410440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410440/تلاش-مهار-آتش-ادامه-فراخوان-شرکت-بهره-برداری-نفت-گاز-گچساران-شعله-های

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1