تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۰۴۳۱
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

جزئیات سقوط پرواز «تهران-یاسوج» را پنهان می‌کنند

۰
جزئیات سقوط پرواز «تهران-یاسوج» را پنهان می‌کنند
کبنا ؛حسینعلی حاجی دلیگانی درباره عدم انتشار گزارش کمیسیون عمران در باره حادثه پرواز تهران-یاسوج، گفت: جای تأسف دارد که با گذشت بیش از یک‌سال از حادثه پرواز تهران-یاسوج هیئت‌رئیسه اجازه نمی‌دهد گزارش کمیسیون عمران در این خصوص منتشر شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برخی از افراد به دلیل منافع حزبی، جناحی، گروهی و دوستی با برخی اشخاص مانع از انتشار این گزارش می‌شوند.
وی ادامه داد: در مجلس شورای سه بار در باره انتشار گزارش حادثه پروار تهران-یاسوج تذکر دادم یک‌بار رسانه‌ها به این موضوع نپرداختند و این جای سؤال دارد.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یک حادثه‌ای رخ‌داده است که ما می‌خواهیم در مورد آن شفاف‌سازی صورت گیرد جای سؤال دارد چرا آن را پنهان می‌کنند؟ چرا هیئت‌رئیسه بعد از گذشت یک‌سال گزارش کمیسیون عمران را منتشر نمی‌کند.
وی تأکید کرد: افرادی که نمی‌گذارند این گزارش به دست ما برسد چه در این دنیا و چه در آن دنیا گیر هستند زیرا باعث می‌شود حادثه درست موشکافی نشود.
حاجی دلیگانی تأکید کرد: هنگامی‌که آسیب‌شناسی درست و دقیقی صورت نگیرد، قطعاً در آینده باز هم حادثه‌ای مشابه رخ خواهد داد. اگر درست و به جا نقاط ضعف شناسایی شود مانع تکرار آن می‌شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر در خاتمه گفت: از بازماندگان حادثه پرواز تهران-یاسوج می‌خواهم که اگر مشکل و یا درخواستی دارند، با من تماس بگیرند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410431-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1