تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۱۰۴۳۰
نگاهی به پیام «سید قدرت حسینی بحرینی» و «علیمراد جعفری» در خصوص وحدت اصولگریان؛

راز اختلاف «سید قدرت» و جعفری» چیست؟

۱۳
۱
راز اختلاف «سید قدرت» و جعفری» چیست؟
کبنا ؛پیام سید قدرت الله بیعت‌اصل برای وحدت اصولگرایان با بیان این مطلب که اگر برای اتحاد چاره‌اندیشی نشود، راه همه ماها به ترکستان است. [کلیک کنید] باعث شد تا کاندیداهای احتمالی این جریان در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای تشکیل این وحدت اعلام آمادگی کنند.
سید قدرت‌الله حسینی بحرینی در پیام خود خطاب به بیعت‌اصل نوشت؛ من برای وحدت آماده‌ام، «حسینی بحرینی» در پیامش از «بیعت‌اصل» خواست تا از تیرهای خناسانی که چهره اندر نقاب نفاق دارند، و کمینگاه‌ ضعیف‌تر از تارهای عنکبوت دارند، دوری کند و به حرف تحلیل‌گران پریشان افکار و مردد گوش ندهد و یقیناً وحدت محقق خواهد شد.
علیمراد جعفری بلافاصله بعد از سید قدرت الله حسینی بحرینی برای وحدت اعلام آمادگی کرد و گفت: «من قولاً و عملاً برای وحدت پیشگام هستم.»
جعفری در پیام خود البته پاسخ «سید قدرت حسینی بحرینی» را هم داد و نوشت: «صادقانه و شفاف و به دور از ریا و تزویر و بدون ازاینکه عزیزی را به وسوسه و خناس و نفاق و سست عنصر و عنکبوت صفت متهم نمایم و برخلاف دیدگاه و نظریه خمود و جمود همه دوستان و هوادارانشان را تکریم و آنان را دژ محکمی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی میدانم و به عنوان کسی که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی یکی از سردمداران تشکیلاتی و ریشه دار و انقلابی قبل ازانقلاب بوده‌ام و دراین راه چیزی برای خود نیندوخته‌ام و همیشه در خطرات برای انقلاب و مردم پیشگام بوده‌ام و در قول و در عمل برای امتیازات پسگام بوده‌ام. آمادگی خود را و جریان ریشه دار تشکیلاتی‌ام را برای وحدتی که به صلاح مردم و نظام هست، اعلام می‌دارم.»
با نگاه به پیام «سید قدرت» و «علیمراد جعفری» اینگونه متصور می‌شود که اختلافات این دو به امروز و فردا ربط ندارد، بلکه باید ریشه اختلافات این دو را در سوابق فعالیت‌ سیاسی‌شان و رقابتشان در سه دور مجلس جستجو کرد. آنها سه بار با هم به رقابت پرداختند و رقابت آنان جزء شکست هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت. و حتی در مقطعی هر دو به سمت «تاجگردون» رقیب‌شان رفتند و با او هم سر یک میز نشستند، «جعفری» در جایی شرط ورودش را به انتخابات «سید قدرت حسینی بحرینی» می‌داند و گفت: اگر ایشان باشد من حتماً کاندیدا می‌شوم. اینکه جریان اصولگرایی بتواند از این چالش جدی (اختلاف حسینی بحرینی و «جعفری») عبور کند، مسئله‌ی مهمی است و باید دید که جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت چه تدابیری برای آن می‌اندیشند.

متن پیام سید قدرت الله حسینی بحرینی به شرح زیر است؛
بسمه تعالٰی
برادر مکرّم جناب سرهنگ حاج سید قدرت اله بیعت اصل با سلام و تحیت
احتراماً اینجانب میانجیگری حضرتعالی را در بحث انتخابات آینده مبنی بر وحدت اصول گرایان، با اتخاذِساز و کارعالمانه و راهبردی و مشی مدبرّانه و کاربردی و هماهنگی صبورانه تواًم با هوشمندی، با دیگر عزیزانی که قصد کاندیداتوری دارند، و مدافّه در ایقان و امعان نظر و ارشادات اجلّه معمّم و مکلّا در گچساران و باشت و مرکز استان که دلسوزانه و امیدوارانه نگران شرایط حال و آینده کشور هستند، صادقانه و بدون از هیچگونه گلایه‌ای از گذشته قریب، می‌پذیرم.
امید است با استعانت از ارواح مطهّر و منوّر اجداد طاهرین علیهم السّلام و عنایت خاصّه حضرت قیم الزّمان ارواحناله الفدا از تیرهای خنّاسانی که چهره اندر نقابِ نفاق در کشیده‌اند و به مرصاد نشسته‌های سست پایه‌ای که کمینگاه آنان ضعیف‌تر از تارهای عنکبوت است و به تحلیل گران مذبذب الافکار و دون مایه‌ای که قبل از وزیدن بادهای نیمه صرصر شاخ و برگشان درهم می‌شکند، محفوظ باشید. یقیناً آنچه را معمار هستی و مدبّر کائنات برای بندگانش رقم زده باشد، همان محقق خواهد شد.
و السّلام
-----------------------------------------
دعاگوی شما
سید قدرت الله حسینی بحرینی
----------------------------------------
همچنین علیمراد جعفری نیز با انتشار پیامی خطاب به بیعت‌اصل نوشت؛ من در وحدت همیشه پیشگام بوده‌ام.
متن پیام جعفری به شرح زیر است؛
برادر ارجمند جناب اقای سیدقدرت الله بیعت
باسلام و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت والده همسرگرامیتان.
 در پاسخ به مکتوبه جنابعالی مبنی بر وحدت نیروهای ارزشی و کاندیداهای محترم. همانگونه که مستحضرید اینجانب همیشه در مصاحبه‌ها و نوشته‌هایم قولاً و عملاً در رابطه با وحدت پیشگام بوده و هستم.
 چون اعتقادبه آیه واعتصموابحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا دارم
لذاضمن احترام. به همه کاندیداهای بزرگوارحاضردرصحنه انتخابات وهواداران آن‌ها. صادقانه و شفاف و به دور از ریا و تزویر و بدون ازاینکه عزیزی را به وسوسه و خناس و نفاق و سست عنصر و عنکبوت صفت متهم نمایم و برخلاف دیدگاه و نظریه خمود و جمود همه دوستان و هوادارانشان را تکریم و آنان را دژ محکمی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی میدانم و به عنوان کسی که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی یکی از سردمداران تشکیلاتی و ریشه دار و انقلابی قبل ازانقلاب بوده‌ام و دراین راه چیزی برای خود نیندوخته‌ام و همیشه در خطرات برای انقلاب و مردم پیشگام بوده‌ام و در قول و در عمل برای امتیازات پسگام بوده‌ام. امادگی خود را و جریان ریشه دار تشکیلاتی ام را برای وحدتی که به صلاح مردم و نظام و منویات مقام معظم رهبری بویژه گام دوم انقلاب و مصالح مردم شریف گچساران و باشت اعلام داشته و پیشنهادات راهبردی خود را جهت این برنامه بشرح زیرتقدیم می‌دارم.
 ۱- تشکیل دبیرخانه‌ای متشکل از نخبگان و بزرگان و هواداران همه کاندیداهای محترم.
۲-سمت و سوی وحدت باید صادقانه خالصانه و در جهت رضای خدا و خدمت به مردم باشد.
۳-عدم پذیرش تحمیل هرگونه حکمیتی خارج ازشهرستانهای گچساران وباشت. تحت عناوین و الفاظ قشنگ اما با نیت و اراده‌ای تحمیلی و یکجانبه نگری و منافع نگری ومنافع طلبی.
۴-از همه کاندیداهای عزیز که مطرح هستند می‌خواهم به حکم وظیفه اسلامی انسانی از هوادارانشان بخواهند تا از تخریب و تهدید و تشویش و تهمت و افترا نسبت به سایر کاندیداهای دیگر خودداری کنند.
۵-وحدت در سایه توکل به خدا و گذشت و نیت خیر و خالصانه و آرامش بدست میاید که باعث خوشحالی خدا و مردم می‌شود
۶-هرکس خلاف وحدت درقول و عمل حرکت کند یا حرکاتی انجام دهد که روح وحدت خدشه دار شود یا وحدت تضعیف شود باید به عنوان عامل یا عوامل شکست وحدت و مخالف وحدت برای حال و آینده به مردم معرفی گردد.
والعاقبه للمتقین و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 ------------------------------------------
علی مرادجعفری
تاریخ ۲۷ خردادماه نود و هشت
----------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

یزدگرد
Iran, Islamic Republic of
بدور از هرگونه حب و بغض ، جریان اصولگرا در حوزه گچساران حقیقتا نیروی بهتر از حسینی ندارند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
علت اختلاف این دوگروه یک نفراست که نمیگذارد به هم وصل شوند و هدف شخص موردنظرانتقام شخصی است و همیشه گفته دیلی راباید ریشه کن کرد زمان سیدقدرت حسینی بیشترین ضربه به نیروهای دیلی درادارات ونهادها وارد شد دردوره نمایندگی یکبار نماینده دیل نرفت ودرکل خیلی از دیلیها حتی اصولگرا به دکترتاجگردون رای می دهند ولی به آ قای حسینی نه خواهشا حذف نکنید
ممدسن
Iran, Islamic Republic of
عمو جان راز اختلاف چیه
مگه لنین و خروشچف هستند
رازی نیست فقط قدرت طلبی.
حاضرم در هر امامزاده ای قسم بخورم راز اختلاف فقط قدرت طلبیه.
6677
Iran, Islamic Republic of
نه میخوان فقططط خدمت کنن
اونم نه معمولیی خدمت خالصاااانه....بدبختی ....یعنی واقعا کسی دیگه رای میده...
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
حاج علی مراد جعفری حقیقتا شخص مومن وپاک وانقلابی ریشه داراست وقابل مقایسه بااشخاص قدرت طلب وقومگرانیست دراین دوره هم خواهیم دید که نقش ایشان درحمایت وهدایت چگونه خواهدبود.ایشان همواره ندای وحدت وباهم بودن راباصدای رسا اعلام کرده اند حتی تیم مشاورانش هم آماده گفتگوصادقانه واعلام حمایت ازکاندیدای موردنظروحمایت مردم هستندچنانکه به زودی خواهیم دید ایشان به نفع دکتر زینلزاده کنارمی کشد و اصلا از پایگاه رای خود صحبت نمیکند درحالی که آقای حسینی درچندمکان ازپایگاه هزارنفری خودش گفته است .بماندکه دراآخرین انتخابات حسینی چهارده هزاررای بیشترنیاوردوحتی دوره نمایندگی پرسروصداوباحاشیه ایشان بیست هزاررای اآورد.مردم نیروی جدیدوقدرتمندمیخواهندوکسانی که امتحانشان راپس داده اندنبایدکاندیدشوند
وندا
Iran, Islamic Republic of
حسینی درگچساران هیچ رای نمیاره و تنهابعضی روستاهای باشت رای داره.حضورحسینی درانتخابات یعنی شکست اصولگرایان.چهارسال مجلس بودهیچکاری نکرد.جعفری هم درسته که ازحسینی رایش بیشتره ولی درکل رای نمیاره وسبدرای دونفرحسینی وجعفری ازتاجگردون کمتره.قشقایی هم این دوره کاندیدمعرفی نمیکنه و حمایت از دکترزینلزاده میکند.راهکارمشخصه واگرواقعادنبال قدرت نیستند بهترین شخص برای وحدت میان همه دکتر زینلزاده شهردارسابق وخوشنام گچساران است.حال خواهیم دیدکه طمع قدرت مانع وحدت حول محوری که توانایی کار داردخواهدشد.هرچندکه شخصاآرزودارم وحدت صورت بپذبردتاازاین دوران پارتیبازی وفامیلبازی وگفتاردرمانی عبورکنیم وبه توسعه پایدار برسیم انشاالله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسن .همینه
پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
اختلاف برسرقدرته.هردونفرقبلانماینده بودن وهیچ اسمی ازشون درمجلس نبودوضررش فقط گچساران ومردمش کردند.حالاهم تاجگردون آرزوداردرقیبش حسینی یاجعفری باشدتابه راحتی شکستشان دهد.تنهاراه شکست نماینده ای درسطح تاجگردون که درمجلس نام ونشانی داردوازطرفی باوجودهمه نقایصش .اونگاه ازبالابه پایینش وجواب تلفن ندادن هوادارانش . دوران صدارتش حضوریک رقیب درحدواندازه عیارتاجگردون اشخاصی ماننددکترزینلزاده ودکترزراعتکیش که هم توان علمی بالایی دارندوکارنامه کاری قابل قبول وپشتوانه مردمی بالابه خصوص زینلزاده باتوجه به حمایت طایفه بزرگ برافتابی ورفاقت ووحدت ذاتی اش باایل قشقایی وبویراحمدی ووابستگی فامیلی باطایفه باشت باوی بی شک میتوانندحریفی چون تاجگردون راشکست دهند.اماحضورحسینی باعث خوشحالی تاجگردون وچه بسا حضورسیدقدرت خواسته یانقشه تاجگردون باشدبرای رسیدن راحت و بی دغدغه به مجلس باشد.الله اعلم
نارکی امیررضا
Iran, Islamic Republic of
ایخم بینم حسینی وجعفری چه کردنه سی گچساران اوسوکه من مجلس بیین که ایسوبخون بکنن.اگر دعای مردم ایخن ودوست دارن اسم خوبی وخشون بنن باید انصراف بدن وقید کاندید وابین بزنن.ایطوری هم خشوسنگینترن هم گچساران عقب نیمونه هم تاجگردون پیروز وانیبو.یعنی این شهر هیچ نیرویی نداره که هردوره اشخاصی که هم امتحانشون بدپس دادنه کاندیدایبم؟دهس و سرمو وگریت بگیت یا امام حسین بلیت تایه آدم کاربلدی بره سی مجلس.
6677
Iran, Islamic Republic of
جناب نارکی کسی دیگه انگیزه نداره رای بده...وسلام
6677
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله همه شون تو نوشتن فقط ....عملللل. ..هییییییچ
نارکی امیررضا
Iran, Islamic Republic of
جناب ۶۶۷۷علت سرخورده شدن مردم از حضوردرانتخابات کاندیدشدن افرادقدرت طلبی است که هیچ نفعی برای اجتماع ندارند وفقط گفتاردرمانی میکنندوهیچ کردار درخورتوجه ای ندارند.مردم گچساران انتظاردارندشهرشان مثل دبی شود ولی نماینده شهر میآیدیک پارک افتتاح میکند و صدهامیلیون خرج تبلیغاتش که بله من این پارک را برای شهرآوردم.خودشان و بستگانشان به نان ونوامیرسند و مردمی که آنهاراحمایت کردند روزبه روزفقیرترمیشوند.جوانان گچساران از نماینده کنونی و نمایندگان ادوارگذشته خیری ندیدندووقتی که میبینندهمین افرادروزبه روز برغروروادعایشان افزوده میشود حق دارند که انگیزه ای برای رای دادن نداشته باشند.مگراینکه شخص جدیدی وجوانی باایده نو و به دوراز جناحبازیهای حاکم برکشور بیاید و به جای گفتارخوب کردارش خوب باشد آن وقت شاید ذره ای امید به دل این جوانان که درهشت سال اخیر براثربی تدبیری ناامیدشده اندبازگردد.شک ندارم آرای خاکستری این دوره بیش از هرزمان خواهدبود.شک ندارم که مردم به همه نمایندگان ادوارگذشته دراستان این دوره نه خواهندگفت.
ساکن باشت
Iran, Islamic Republic of
جعفری وحسینی وتاجگردون بدانند که کمترکسی حمایتشان خواهدکرد.دیگر جوانان اسیر جناحهاو چپ وراست نمیشوند چون ازهیچ کدام خیری ندیدیم و هریک فقط جیب خودشان پرشد و مردم بیکارترازدیروزشدند.باچه رویی شرکت میکنندنمیدانم.تاجگردون که فقط سخنرانی میکند و خوب حرف میزند ولی حتی یک جوان هم نیست که بگوید تاج برای شهرش یابرای شغلش کاری انجام داده تاجایی که در بام نفتی کشور تاجگردون باافتخار و جشن وپایکوبی یک پارک افتتاح میکند وبعدش سخنرانی هم میکند انگار پالایشگاه بنزین افتتاح کرده است.متاسف برای خودم وانتخابم ومتاسفم برای گچساران وباشت که نماینده اش برای افتتاح یک پارک دورافتخارمیزند.اگرواقعا دلسوزمردم بودند همان هزینه پانصدملیونی جشن وآتشبازی رابه مردم همان محله سادات میدادند برای راه انداختن چندشغل یاجهیزیه یاساخت خانه یاهزینه تحصیل وازدواج جوانان محله سادات.ولی افسوس کهفقط به فکر جذب رای هستند.به راستی حق مردم گچساران بااینهمه نفت وگاز وآب وخاک افتتاح یک پارک است؟پارکی که جعفری وحسینی همین راهم نتوانستند بزنند.این است حکایت شهر مظلومم.یکی از دیگری ضعیفتر ولی پرادعاتر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1