کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از انتشار مطلب «سید قدرت‌الله بیعت‌اصل» در خصوص وحدت اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس آینده؛

پاسخ «سید قدرت» به سید قدرت؛ من می‌پذیرم / امیدوارم از دست کمینگاه تارهای عنکبوت و تحلیل گران مذبذب الافکار و دون مایه‌ای محفوظ باشید

27 خرداد 1398 ساعت 12:30

اینجانب میانجیگری حضرتعالی را در بحث انتخابات آینده مبنی بر وحدت اصول گرایان، با اتخاذِساز و کارعالمانه و راهبردی و مشی مدبرّانه و کاربردی و هماهنگی صبورانه تواًم با هوشمندی، با دیگر عزیزانی که قصد کاندیداتوری دارند، و مدافّه در ایقان و امعان نظر و ارشادات اجلّه معمّم و مکلّا در گچساران و باشت و مرکز استان که دلسوزانه و امیدوارانه نگران شرایط حال و آینده کشور هستند، صادقانه و بدون از هیچگونه گلایه‌ای از گذشته قریب، می‌پذیرم.


بعد از پیام سید قدرت‌الله بیعت اصل از کاندیدای احتمالی اصولگرایان حوزه انتخابیه گچساران و باشت در خصوص اتحاد اصولگرایان و با بیان این مطلب که اگر برای اتحاد چاره‌اندیشی نشود، راه همه ماها به ترکستان است. [کلیک کنید] سید قدرت الله حسینی بحرینی یکی دیگر از کاندیداهای اصولگرایان به صحبت‌های بیعت‌اصل واکنش نشان داد و گفت: من برای وحدت آماده‌ام.
بسمه تعالٰی
برادر مکرّم جناب سرهنگ حاج سید قدرت اله بیعت اصل با سلام و تحیت
احتراماً اینجانب میانجیگری حضرتعالی را در بحث انتخابات آینده مبنی بر وحدت اصول گرایان، با اتخاذِساز و کارعالمانه و راهبردی و مشی مدبرّانه و کاربردی و هماهنگی صبورانه تواًم با هوشمندی، با دیگر عزیزانی که قصد کاندیداتوری دارند، و مدافّه در ایقان و امعان نظر و ارشادات اجلّه معمّم و مکلّا در گچساران و باشت و مرکز استان که دلسوزانه و امیدوارانه نگران شرایط حال و آینده کشور هستند، صادقانه و بدون از هیچگونه گلایه‌ای از گذشته قریب، می‌پذیرم.
امید است با استعانت از ارواح مطهّر و منوّر اجداد طاهرین علیهم السّلام و عنایت خاصّه حضرت قیم الزّمان ارواحناله الفدا از تیرهای خنّاسانی که چهره اندر نقابِ نفاق در کشیده‌اند و به مرصاد نشسته‌های سست پایه‌ای که کمینگاه آنان ضعیف‌تر از تارهای عنکبوت است و به تحلیل گران مذبذب الافکار و دون مایه‌ای که قبل از وزیدن بادهای نیمه صرصر شاخ و برگشان درهم می‌شکند، محفوظ باشید. یقیناً آنچه را معمار هستی و مدبّر کائنات برای بندگانش رقم زده باشد، همان محقق خواهد شد.
و السّلام
دعاگوی شما
سید قدرت الله حسینی بحرینی


کد مطلب: 410406

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410406/پاسخ-سید-قدرت-می-پذیرم-امیدوارم-دست-کمینگاه-تارهای-عنکبوت-تحلیل-گران-مذبذب-الافکار-دون-مایه-ای-محفوظ-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1