تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۱۰۳۹۳
در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کلانتری: من نیروی جمهوری اسلامی ایران هستم نه کس دیگری / با خودم مدیر و نیرو نیاوردم / هر مدیری که خسته شد، خودش پیاده می‌شود

۵
۰
کلانتری: من نیروی جمهوری اسلامی ایران هستم نه کس دیگری / با خودم مدیر و نیرو نیاوردم / هر مدیری که خسته شد، خودش پیاده می‌شود
کبنا ؛ استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: من نیروی جمهوری اسلامی ایران هستم نه کس دیگری.
حسین کلانتری در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های بی نظیر استان در حوزه گردشگری، منابع طبیعی، مکان‌های تفریحی، شیلات اشاره کرد و گفت: من نه نیروی پش بینی کردم که با خودم بیارم، با همین تیم کار مدیریتی کار می‌کنیم، و ممکن است در مسیر مدیری بگوید نمی‌توانم با این سرعتی که شما پیش می‌روید، من همگام باشم و خودش کنار برود. و شاید با همین مدیران کار کنیم و شاید هم لازم باشد که نیروی تازه نفس را جایگزین کنیم.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما منابع و پشتوانه داریم، نیروهای انسانی داریم، انسجام و همگرایی هم هست. بنده با تأیید هیئت دولت و رئیس جمهور آماده‌ام. من آدم و نیروی جمهوری اسلامی هستم نه کس دیگری. و قول می‌دهم تا آخرین نفس بدوم و با تمام توان و امکانات و ظرفیت بسیار بالای کار بکنم و قول نمی‌دهم که این و آن را بکنم، بلکه با تمام توان کار می‌کنم.
 حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که از کودکی توفیق نوکری امام حسین(ع) را داشته‌ام و در دستگاه امام حسین(ع) بزرگ شدم، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ زمان به کسی آویزان نبوده‌ام.
وی گفت: تا قبل از مطرح شدن برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزینه چند جای دیگر بودم و برای این کار  حتی یک دیدار و یک تماس هم با کسی نداشتم.
کلانتری با تاکید بر این که سرباز رهبری و نوکر مردم هستم افزود: در سخت‌ترین برهه‌ها فرماندار شهری بودم که گذرگاه نفاق بود و همچنین در زمان حمله امریکا به عراق توفیق خدمت در شهرستان دهلران را داشتم که در نزدیکترین محل به خاک عراق بود.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه با بیان اینکه برنامه‌‌های خود را در روز معرفی در هیات دولت به صورت مفصل خدمت رئیس‌جمهور ارائه کردم اظهار کرد: در همه مسائل از جمله برای زیرساخت‌ها برنامه دارم و با راه‌های استان و مشکلات آن‌ها و همچنین سایر مشکلات آشنایی دارم.
وی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی با ظرفیت‌های عظیم گردشگری با بیش از 230 سایت گردشگری و  بیش از 2 هزار آثار تاریخی یاد کرد و گفت: اگر چه استان یک درصد از خاک کشور را دارد اما همین استان 5 درصد از جنگل‌های کشور را به خود اختصاص داده است.
کلانتری از شیلات و گیاهان دارویی به عنوان دیگر ظرفیت‌های استان یاد کرد و گفت: باید همچنین به سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کرد و احزاب شناسنامه‌دار باید برای توسعه استان کمک کنند.
وی با بیان اینکه با دستور کتبی رحمانی فضلی به وزارت کشور رفتم اظهار کرد: در شرایطی که بحران سخت امنیتی در کشور داشتیم به وزارت کشور رفتم و امروز هم با پشتیبانی مردم و مسؤولان استان قصد خدمت داریم.
کلانتری با بیان اینکه قول‌های آن چنانی مثل 8 بانده کردن جاده‌ها و 7 پروازه کردن فرودگاه را نمی‌دهم افزود: از مدیران کنونی که بتوانند ما را در برنامه ها و مقاصد یاری کنند استفاده می‌کنیم و امروز نه در برابر طایفه و باند و گروه خود بلکه در برابر مردم وظیفه و مسوولیت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اولین ضعف یک مدیر نداشتن تیم مدیریتی همراه خود است چون اگر تیم مدیریتی همراه نداشته باشد نمی تواند تغییر بوجود آورد و از نظر مدیریت باید غرق در تیم مدیریتی قبلی و جو قبلی قرار گیرد و این یعنی دست مدیر بسته است و نمی تواند کاری انجام دهد و کارآمد نخواهد بود بنابراین جناب آقای کلانتری با جامعه ی ایرانی آشناست باید بداند که هیچ مدیری تمایل به پیاده شدن ندارد و باید او را پیاده کرد حداقل با تغییر در معاونت ها و فرماندارها و مدیرکل ها و بخشدار ها و ...تغییر را شروع کرد و گرنه تغییریت خواهند داد!!!!!! و در نتیجه به روزمرگی و ناکارآمدی و غیراثربخش تبدیل خواهی شد!!!
Iran, Islamic Republic of
مرد و حرفش
همسو با دولت
Iran, Islamic Republic of
اقای کلانتری فکر میکنی با این مدیران ناتوان کار میکنی؟برادر عزیز یکی از معاونین مامور بخدمت شما هزاران چالش در دیگر دستگاهها ایجاد کرد.بیخود به مردم حمله کرد. ..تفکرات ناسیو نالیستی داشته. اساسی دارد و قابل اصلاح نیست .
رز
Romania
امیدوارم، اینایی که دور و برتون نشستند رو بشناسید، و مراقب باشید، سواستفاده نکنند،.
مدیر کل بانوان هم که عملکردش شده، توزیع کتاب‌های بلااستفاده کتابخانه عمومی، هیچ تخصصی در این زمینه ندارم.
استان پر از آسیبه رو هر چه سریعتر، روانه شهرداری کنید.
توسعه استان
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب استاندار نیروهایی که نمایندگان وطوایف استان بر اساس انتخابات چیده اند ثمری نارد لطفا برکنارشان کنید افراد علمی وقوی بگذارید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1