تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۱۰۳۹۰
در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مزارعی خطاب به استاندار جدید؛ دستم در دست شما برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد / آقای کلانتری همدل‌ترین شورای تأمین را کنار خودتان می‌بینید

۳
مزارعی خطاب به استاندار جدید؛ دستم در دست شما برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد / آقای کلانتری همدل‌ترین شورای تأمین را کنار خودتان می‌بینید
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.
بنا بر این گزارش، عصر امروز (26 خرداد ماه 98) با حضور نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، چهره‌های سیاسی، عشایر، اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از اهالی استان‌های ایلام و خوزستان در این مراسم حضور داشتند.
حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به عنوان نماینده شورای تأمین سخنرانی و اظهار کرد: همه ما در برهه‌های زمانی در معرض آزمون هستیم. آقای کلانتری امروز آزمونش را در استان شروع کرده است و آقای احمدی آزمونش را پس داد.
وی ادامه داد: وقتی استان خودمان را به لحاظ جرائم خشن با سایر استان‌های دیگر مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی ندارد.
حجت الاسلام مزارعی در ادامه به سیل اخیر اشاره کرد و گفت: من ساکن شیرازم اما محل کارم یاسوج است در سیل ابتدای سال از شیراز به سمت یاسوج در حرکت بودم اما کوه ریزش و جاده مسدود شده بود و وقتی تماس گرفتم، می‌گفتند تا یک ماه این مشکل حل نمی‌شود. اما نهایتاً با حرکت جهادی استاندار و همکاری مدیران و سایر مسئولان در کمتر از دو هفته این جاده باز شد و این نمونه‌ای از کار جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت آقای احمدی بود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مبارزه با مفاسد هم همکاری و تعامل خوبی بین مسئولان وجود داشت، افزود: بنده از جانب خودم و اعضای شورای اداری و شورای تأمین از آقای احمدی تشکر می‌کنیم.
وی خطاب به حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده از طرف خودم، شورای قضایی، شورای اداری و مدیران استان این قول را می‌دهم که در کنار آقای کلانتری باشیم برای پیشرفت استان. در زمان آقای احمدی آنچه اختیارم بود برای احمدی کوتاهی نکردیم.

مزارعی در ادامه با بیان اینکه من سومین استانداری هست که در این استان در خدمت ایشان هستم، افزود: آقای کلانتری من به شما قول می‌دهم که همدل‌ترین اعضای شورای تأمین را در این استان کنار خودتان خواهید دید.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از نمایندگان مجلس و سایر مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم که بیشتر نیروهای امنیتی و انتظامی را تقویت کنیم. چرا که امنیت باشد، امنیت اقتصادی هم فراهم می‌شود. باید نیروهای انتظامی را به لحاظ امکانات و تجهیزات بیشتر تقویت کنیم.
مزارعی در ادامه با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم (ص)، گفت: تفکر فراجناحی یکی از اصولی‌ترین مسئله‌ای است که باید در کار مدیران لحاظ شود و من تفکر فراجناحی را در کار آقای احمدی دیدم و امیدوارم مسئولان اینگونه باشند، در گذشته این روحیه فراجناحی بوده و در آینده نیز باشد.
وی در ادامه خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: من تا زمانی که در این استان هستم، دستم در دست شما و کنار مدیران برای خدمت به این مردم تلاش می‌کنم. مردم این استان مستحق بهترین خدمت هستند، مردم این استان قدرشناس هستند و اگر کسی به آنها خدمت کند همراهی و جانثاری می‌کنند.

حجت الاسلام مزارعی گفت: ما در دوره گذشته انتخابات بدون سر و صدا و با امنیت را برگزار کردیم. و انشاء الله در انتخابات آینده نیز استاندار جدید را برای انجام امورات و برگزاری انتخابات همراهی خواهیم کرد. و به عنوان نماینده دستگاه قضایی تا لحظه‌ای که در استان باشم برای خدمت به مردم در کنار همه مسوولان خواهم بود.
وی در ادامه توصیه کرد: اینجوری تلقی نشود که اگر استاندار تذکری داد، فکر کنیم مشکلی هست نه بلکه برای رشد و توسعه استان قطعاً تذکر می‌دهد. مدیران و استاندار جدید در همه حوزه‌ها روی دستگاه قضایی حساب باز کنید و خواهش می‌کنیم امسال با یک حرکت جهادی جهت تحول در کهگیلویه و بویراحمد در بحث تقویت تجهیزات و امکانات حوزه انتظامی و امنیتی گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1