تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۴۱۰۳۴۲
در جمع خانواده های هندبال کهگیلویه و مسوولان مطرح شد

خبر خوش «پارسایی» به مردم؛می مانیم تا کهگیلویه بماند/ کنار هم باشیم شکست معنا ندارد

۱
خبر خوش «پارسایی» به مردم؛می مانیم تا کهگیلویه بماند/ کنار هم باشیم شکست معنا ندارد
کبنا ؛در حالی که تا آغاز سی و دومین لیگ برتر هندبال مردان ایران،زمان زیادی نمانده است،مجید پارسایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت در گفت و گو با رسانه ها و در محافل ورزشی اعلام کرده بود که به دلیل بی مهری ها و وعده های عملی نشده در حمایت از تیم،قصد دارد باشگاه را به شهرستان بهبهان انتقال دهد.
باید گفت این موضوع شیرینی اولین حضور و کسب مقاوم سومی لیگ برتری را در کام جوانان و خانواده های کهگیلویه ای تلخ کرده بود تا جایی که خانواده های هندبال کهگیلویه به خصوص رده خردسالان نگرانی خود و فرزندانشان را از این تصمیم نشان دادند و به صورت خودجوش کنار هم جمع شدند تا از پارسایی بخواهند در دهدشت بماند و نهال های خود را آبیاری کند تا سکوی پرشی شود برای فرزندان این شهرستان.
در این همایش خانواده های هندبال کهگیلویه،معاون فرماندار،برخی مسوولان و ورزش دوستان و مجموعه فرازبام خائیز دهدشت حضور داشتند.
دبیر آکادمی تخصصی هندبال فرازبام خائیز دهدشت،سر مربی تیم،والدین ورزشکاران به خصوص رده خردسال،معاون فرماندار کهگیلویه و برخی مسوولان ضمن تایید و اثر گذاری ورزش و آکادمی فراز بام خائیز دهدشت در استعداد پروری و موفقیت فرزندان کهگیلویه،از پارسایی خواستند در شهرستان بماند هرچند که برخی معتقد بودند،می دانیم بی مهری دیده اید ولی بمانید و این مسیر درست و دُرشت را نیمه کاره رها نکنید.
در پایان پارسایی با تشویق حضار به ویژه خردسالان و نوجوانان هندبالی پشت تریبون قرار گرفت و از ابراز محبت مردم قدرانی کرد و گفت:مطمئن باشید در ورزش به دنبال نان و نام نبوده ام.
مجید پارسایی با اشاره به برخی بی مهری ها،افزود:تنها کسی که می تواند به ما کمک کند خودمان هستیم و مردم،اگر کنار هم باشیم شکست معنا ندارد.
وی در پایان گفت:چشم،ما  فقط به خواست و احترام شما مردم ،تجدید نظر می کنیم و می مانیم برای اینکه دهدشت و کهگیلویه بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1