تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۱۰۳۳۹
وقتی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بی‌خبری به سر می‌برد

نگرانی کشاورزان دیشموکی از کمبود کود شیمیایی / پروژه میلیاردی که نابود شد / مدعی‌العموم و استاندار جدید به مسئله کشاورزان ورود کنند

۰
نگرانی کشاورزان دیشموکی از کمبود کود شیمیایی / پروژه میلیاردی که نابود شد / مدعی‌العموم و استاندار جدید به مسئله کشاورزان ورود کنند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های امروز (24 خرداد ماه 98) ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن و پیام رئیس جمهور آمریکا توسط وی گفت: رهبری فرمودند ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردید نداریم اما در خصوص آنچه در باره رئیس جمهور آمریکا گفتید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی دانم. چنین برخوردی توسط رهبر معظم انقلاب برگرفته از دستورات قرآن است که اینگونه دشمنان اسلام را خوار می کند. ملت های مسلمان باید پیام اقتدار ایران اسلامی را ببینند که با این پیام عزت ما بیشتر شد.
وی افزود: تجربه تلخ مذاکره با آمریکا به هیچ وجه تکرار نخواهد شد، کشور ایران به لطف خداوند و با وجود تحریم ها پیشرفت خواهد کرد.
امام جمعه شهر دیشموک در رابطه با پیام شینزو آبه در خصوص صداقت آمریکایی ها در رابطه و مذاکره با ایران گفت: آمریکایی ها صداقت ندارند و طبق بیانات رهبری معظم انقلاب صداقت در بین دولتمردان آمریکایی خیلی کمیاب است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند درخصوص پیام دیگر نخست وزیر ژاپن از عزم آمریکا جهت جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح هسته ای گفت: طبق سخنان رهبری آمریکا به هیچ وجه صلاحیت مقابله با ساخت سلاح هسته ای را ندارد زیرا آمریکایی هزاران کلاهک هسته ای دارند.
راوند در همین رابطه افزود: ما معتقدیم از طریق مذاکره با آمریکا مشکلات ما حل نخواهد شد هیچ کشوری زیر فشار مذاکره نخواهد کرد ما مطیع قرآن هستیم و باید در برابر مشرکان که تسلطی بر مومنان ندارند مقاومت کنیم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک در خصوص سفر وزیر خارجه آلمان به ایران گفت: متاسفانه وزیر خارجه آلمان هیچ برنامه ای برای تعهدات برجامی نداشت و گستاخی اش به جایی رسید که گفت نمی گذاریم ایران در خصوص تعهدات برجامی چیزی کم بگذارد.
وی افزود: مردم نمی پذیرند که عزت ملی توسط مسئولان خارجی زیر سوال برود. مسئولان ما باید عبرت بگیرند،مردم در برابر گستاخی ها می ایستند و نمی پذیرند که عزت ملی توسط مسئولان زیر سوال برود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به نشست برگزار شده کشورهای مسلمان در مکه گفت: هدف از این نشست مقابله با تهدیدات دنیای اسلام بود ولی عربستان سعودی با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد ایران هراسی به جای مقابله  با تفکر تکفیری وهابی بودند.
وی افزود: ایران به دنبال عزت مسلمانان است ولی عربستان سعودی با ایران هراسی به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی اقدامات شنیع خود در یمن و سودان و.. است.آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود در سراشیبی سقوط هستند که به زودی سقوط آنان را با چشم خواهیم دید.
راوند با اشاره به هفته جهاد سازندگی در 27 خرداد گفت:جهاد سازندگی به دستور حضرت امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب تشکیل  و در سال 1379 جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی با هم ادغام شدند و جهاد کشاورزی فعلی را ایجاد کردند.
وی در رابطه با خدمات جهاد کشاورزی در بخش دیشموک و کارهای انجام شده توسط آن نهاد گفت: از کسانی که در سطح بخش،شهرستان و استان در خصوص خدمات کشاورزی تلاش کردند تقدیر به عمل می آوریم اما نواقصاتی د رخصوص فعالیت های کشاورزی در سطح بخش دیشموک وجود دارد که بایستی حل شود.
امام جمعه دیشموک در همین رابطه ادامه داد و افزود: مردم عشایری و روستایی در سال رونق تولید هنوز جاده کشاورزی شان بازگشایی نشده است اگر مسئولان به دنبال رونق تولید و گره گشایی از کشاورزان هستند باید عزم جدی و جهادی داشته باشند.
راوند با اشاره به مشکلات کشاورزان دیشموکی گفت: در بحث کود شیمایی مشکلاتی داشتیم که جا دارد چنین مشکلاتی برای کشاورزان عزیز رخ ندهد.پمپاژ دلی-اسفندان چندسالی است که رها شده است و مسئولان شهرستانی و استانی این مهم را پیگیری کنند زیرا پروژه هایی که همزمان با پمپاژ آب دلی-اسفندان شروع شدند هم اکنون به پایان و بهره برداری رسیده اند.
امام جمعه دیشموک در خصوص پروژه میلیاردی آجم دیشموک گفت: چرا چندین میلیارد برای پروژه ای در بخش دیشموک هزینه می شود اما بدون نظارت کافی از سوی مسئولان مواجه و سالی یک بار هم کسی از مسئولان به آنجا نمی رود.
وی افزود: لوله ها را به سرقت بردند و به علت عدم توجه مسئولان و همراهی مردم درختان از بین رفتند. چرا پروژه ای که چندین میلیارد برای آن هزینه شد به راحتی در بخش محرومی همچون دیشموک بدون بازدهی از بین رفت و بیت المال مسلمین به هدر می رود، چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد؟ مسئولین جواب دهند.
راوند در همین زمینه از حراست جهادکشاورزی، مدعی العموم و قوه قضائیه خواست که به این موضوع ورود کنند و کسانی که تخلف، کم کاری و بی توجهی کردند را بازخواست کنند.چرا طرح آجم به این شکل رها شده است و لوله ها به سرقت رفتند.
وی گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی قول میوه دهی و ثمردهی سه ساله طرح باغات آجم را دادند اما به نظرم خبر ندارند که درختان طرح در حال خشک شدن هستند، چرا مسئولین توجه و نظارت کافی بر روی پروژه ها و زیرمجموعه خودشان ندارند.
راوند ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید و تقدیر از زحمات استاندار قبلی گفتند: از استاندار جدید خواهان ورود جدی به مسئله پروژه میلیاردی آجم در بخش دیشموک هستیم که چرا به خاطر عدم نظارت کافی و برنامه ریزی به موقع و درست بیت المال مسلمین به هدر می رود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در 15 شوال گفت: فضیلت حضرت عبدالعظیم حسنی به گونه ای است که زوار ایشان همچون زوار امام حسین(ع) می باشد و این به خاطر کرامات و بزرگوارهای آن امامزاده واجب التعظیم است که ایشان را به سید الکریم نامگذاری کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1