تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۱۰۳۳۴
در خطبه‌های نمازجمعه کبگیان مطرح شد

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به لاپوشانی استخدامات فله‌ای ورود کند / استاندار باید استاندار مردم باشد نه مجری خواص و سیاسیون

۲
۰
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به لاپوشانی استخدامات فله‌ای ورود کند / استاندار باید استاندار مردم باشد نه مجری خواص و سیاسیون
کبنا ؛حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی‌فر در خطبه‌های ( 24 خرداد 98 ) چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به پرداخت حقوق واجبه گفت: مراقب دریافت روزی حلال باشید و ثانیا مراقب پرداخت حقوق واجبه زکات، خمس و..."باشید زیرا حسرت نپرداختن حقوق واجبه از بزرگترین حسرت‌های روز قیامت است که باید در میزان پرداخت آن در دنیای فانی دقت کنیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به مسئله مذاکره مجدد با آمریکا هم گفت: دیدار رسمی و دیپلماتیک نخست وزیر ژاپن بعد از چند سال به کشورمان در بوق و کرنای رسانه‌ها حاکی از مذاکره مجدد با آمریکا بود اما ننوشتند و نگفتند کشوری که از زمان ملی شدن صنعت نفت تا الان مشتری همیشگی نفت ما بوده و سومین قطب برتر تکنولوژی جهان است علاوه بر رساندن پیام ترامپ به مقام معظم رهبری برای از دست ندادن نیاز خودشان به نفت ایران آمده است.
وحدانی‌فر خطاب به دلواپسان قلیل مذاکره مجدد افزود: امروز آمریکا مستاصل شده و با فرستادن قاصدهای متعدد ناامید و رو به انزواست.
وی افزود: چهل سال با تحریم و بدعهدی نتوانستید نظام ما را سرنگون کنید و الان در ناامیدی قاصدکشان مذاکره مجدد بدون ایجاد راهکار مالی در راستای اجرای برجامید و بدانید مذاکره مجدد برایمان بی مفهوم است و قاصدان ترامپ و شیاطین مستقر در کاخ سفید هم بدانند این دستور خنده آور به نداشتن انرژی هسته‌ای و موشک سازی مخصوص امثال بن سلمان‌هاست.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به بدعهدی کشورهای اروپایی هم افزود: جمهوری اسلامی به برنامه‌ای که مشخص کرده ادامه می‌دهد و مهلت اروپا هم با توجه به گذشت 34 روزه به 60 روز که برسد مرحله بعدی اجرا خواهد شد.
وی خطاب به وزیر امور خارجه آلمان گفت: شما که تحت زعامت آمریکایید و در کنفرانس کشورهای حوزه خلیج فارس از آنان حمایت می کنید در حالی که حامی آمریکایید و متعاقبا هم از جمهوری اسلامی می‌خواهید به برنامه ادامه بدهد بدانید خودتان را مسخره کرده‌اید.
وی با اشاره به انتصاب استاندار جدید استان گفت: باید با تشکر از زحمات جناب آقای احمدی که در حد توان و ظرفیتشان انجام دادند به استاندار جدید بگوییم با توجه کردن به ظرفیت‌های استان توقع داریم که استاندار استان باشید نه مدیر برنامه نمایندگان.
وحدانی‌فر با تبریک به کلانتری استاندار جدید استان گفت: استاندار باید استاندار مردم باشد نه مجری برنامه برخی از خواص و سیاسیون زیرا شما نماینده مردم در راس نظام هستید و توقع غیر از این هم از شما نداریم.
این خطیب جمعه با اشاره به مشکلات استان خاصه استخدامات اداری گفت: در دو سال پیش رو دو انتخابات مهم استانی و کشوری را پیش رو داریم که از جناب کلانتری خواهشمندیم وضعیت اوضاع نابسامان و لاپوشانی استخدامات فله‌ای و تبعیض‌ها را مشخص کند تا با توجه به استفاده از ظرفیت نخبگان این مسئولیت‌های قومی و قبیله ای گرمسیری سردسیری حاکم در استان جمع شود.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به شیوع مسئله آتش سوزی دربخش هم گفت: دشت‌های حاصلخیز کبگیان نعمتی است که خداوند به مردم این دیار ارزانی داشته و خیلی جاها هستند که آرزوی یک چشمه آب دارند اما با هوشیاری و دقت در موقع امرار معاش هنگام استراحت در برداشت غلات و یا امرار معاش چوپان‌ها سعی شود آتش بجای خاموش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
افربن حاج اقا @له استاندار بفرما توجه به معاون کن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه میخای خودی نشون بدی یا احتمالا میخای استاندار تو را مشاور خودش قرار بده
حضرت اقا بس کن استخدام کجا بود که فله ای باشه یا غیر فله ای
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1