تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۱۰۳۳۳
امام جمعه موقت گچساران:

باید با گرانی و منکرات برخورد کرد / بی‌تفاوتی نسبت به بی‌حجابی عواقب بدی دارد

۱
۰
باید با گرانی و منکرات برخورد کرد / بی‌تفاوتی نسبت به بی‌حجابی عواقب بدی دارد
کبنا ؛ حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز (23 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه و منزلت تقوا، گفت: مولای متقیان امام علی (ع)  درباره تقوا سخنان فراوانی دارند و یکی از سخنان گهربار آن حضرت درباره تقوا و ارزش تقوا این است که در حدیثی بیان کردند، تقوا بهترین گنج است.
وی افزود: تقوا محکم‌ترین پناهگاه است و در هنگام خطر انسان به دنبال مامن و پناهگاهی می‌گردد تا در آن محفوظ بماند.
 صفایی ادامه داد: امام علی در مورد تقوا بیان دارند که محکمترین پناهگاه همان تقواست و آنهایی که در این دنیا تقوا داشته‌اند بهترین گنج را دارا هستند.
 امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: روز یکشنه ۲۶ خردادماه سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام همچون بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد در سال ۴۴ هجری شمسی از گروه موتلفه اسلامی عاملان اعدام حسنعلی منصور بودند کسانی که در مقابل ظلم ایستادگی کردند.
 وی  تصریح کرد: روز دوشنبه ۲۷ خرداد سالروز فرمان امام راحل مبنی برتشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ هجری شمسی است که  این روز به نام جهاد کشاورزی هم نامگذاری شده است.
خطیب  موقت جمعه این هفته گچساران گفت: جهاد سازدگی در این کشور کارهای بزرگی انجام داد و در قرآن هم از جهاد و مجاهدین زیاد نام برده شده است.
صفایی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب افزود: آمریکا و شخص ترامپ بعد از یاوه‌گویی‌های فراوان بالاخره به تکاپو افتادند و از راه‌ها وترفندهای مختلف افرادی را فرستادند که ایران را به میز مذاکره برگردانند.
وی  اظهار کرد: از رسانه‌ها و فضای مجازی؛ عزت جمهوری اسلامی را همه مشاهده کردیم، عزت رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران را که باید به این رهبر آزاده افتخار کنیم و نه فقط ما بلکه جهان اسلام باید به چنین رهبر ارزشمندی افتخار کند.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: چگونه مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا و استکبار جهانی اینگونه شجاعانه و مقتدرانه و علی وار قد علم می‌کنند و در سویی دیگر ترامپ ذلیلانه دست به دامن نخست وزیر ژاپنم شود و وی را به عنوان پیکش فرستاده است.
خطیب  موقت جمعه این هفته گچساران گفت: نخست وزیر ژاپن در این دیدار  بیان کرد که قصد دارم که پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم که مقام معظم رهبری هم  عنوان کردند که ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم نه به او دارم و نه خواهم داد.
وی  با بیان اینکه در واقع این پیام  رهبری  در اصل تحویل نگرفتن ترامپ است، افزود: در ادامه نشست نخست وزیر ژاپن می‌گوید که ترامپ قصد تغییر رژیم در ایران را ندارد و رهبر انقلاب باز  اذعان کرد که مشکل ما با آمریکایی‌ها موضوع تغییر رژیم نیست زیرا آنها اگر چنین قصدی هم داشته باشند قادر به اجرای آن هم نخواهند بود.
صفایی اظهارکرد: آمریکا هر کاری در این چهل سال که توانست انجام داد اما شکست خورده است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد:  رهبری بیان دارند که جمهوری اسلامی به مدت ۵ تا ۶ سال در موضوع مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و اروپایان مذاکره کرد و به یک نتیجه هم رسید اما آمریکا زیر این توافق و قرارداد قطعی زد و مذاکرات صادقانه از شخصی مثل ترامپ سرنخواهد زد.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: عده‌ای بودند زمانی گره مشکلات این کشور را به دست مذاکره با آمریکا می‌دیدند اما امروز برهمگان ثابت شد که در مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ندارد و هم ذلت و خواری است.
خطیب  موقت جمعه این هفته گچساران گفت: رهبرانقلاب صریحاً بیان می‌کنند برجام یک تجربه تلخ بیش نبود.
وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن ابراز کرد: در ادامه این دیدار نخست وزیر ژاپن می‌گوید که مذاکره با آمریکا موجب پیشرفت کشور شما خواهد بود که رهبری  عنوان می‌کنند ما به لطف خداوند بدون مذاکره و با وجود تحریم پیشرفت هم خواهیم کرد.
 صفایی با بیان اینکه  باید در گوش برخی از این مسئولان فرو کرد که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کندف گفت:  رهبری باز بیان می‌کنند که با مذاکره با آمریکا مشکلات ما حل نخواهد شد و هیچ ملت آزاده‌ای مذاکره زیرفشار را قبول نخواهد کرد.
 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: در سالرزو ارتحال حضرت امام باز هم مقام معظم رهبری سخن از مقاومت به میان آوردند و راه حل مشکلات را مقاومت برشمردند درحالی که آمریکا از قدرت نظامی و موشکی نظام اسلامی می‌ترسد.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: در دریای عمان چند نفکش را به آتش کشیدند که آمریکا وحامیانش دارند موذیانه و فریبکارانه عمل می‌کند ودر حال نقشه ریزی هستندکه این عمل را به ایران نسبت دهند اما مسئولان باید بیدار باشند و از نقشه آمریکا غافل نشوند.
 صفایی گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا راهی پیدا کنند برای مذاکره مجدد هستند.
وی  در ادامه افزود: در برخی از شهرها رسمی دارند که برای شهرشان روزی انتخاب کنند، گچساران روزهای بزرگ با عزت و با شرافتی داشته است و آنهایی که به دنبال انتخاب روز شهرستان برای گچساران هستند روز ۱۹ آبان بهترین گزینه است روزی که سالروز شهادت جمعی از جوانان این شهرستان در کنار مسجد شهیدان در سال ۵۷ روی داد.
صفایی در ادامه ابراز کرد: مسئولین به فکر گرانی و مشکلات مردم باشید و این ملت به گردن همه شما مسئولین حق دارد و فردای قیامت این مردم جلوی شما را خواهند گرفت، انسان خجالت می‌کشد در کشوری با این همه شهید، جانباز و آزاده چرا عده‌ای باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف بی توجه باشند.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: چرا باید اینگونه باشد که هرکسی هر کاری که دلش می‌خواهد باید انجام دهد، چرا برخی‌ها اینقدر بی تفاوت هستند؛ نظام، نظام اسلامی است و انسان پا به این خیابان‌ها که می‌گذارد احساس می‌کند پا به کشورهای غیرمسلمان گذاشته است.
خطیب جمعه این هفته گچساران گفت: بی تفاوتی به امر به معرف و و نهی از منکر نکردن عواقب بدی دارد و باید با گرانی و کار منکر نیز برخورد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Green
United States
بابا جان حجابی که تو ازش حرف میزنی ریشش تو فقره ولی . و در حال کیف وبی خیال مردمید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1