تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۱۰۳۳۲
امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به حسین کلانتری استاندار جدید گهگیلویه و بویراحمد؛

باندبازان و اربابان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد را کنار بگذارد

۰
باندبازان و اربابان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد را کنار بگذارد
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز (24 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به صحنه های هولناک قیامت اشاره و اظهار داشت: یکی از گروه‌هایی که از صحنه‌های هولناک قیامت در امان هستند خدمت گذاران به مردم و کسانی که به دیگران خدمت رسانی می کنند و همچنین کسانی که موجب آرامش و امنیت حال دیگران هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره و در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب موضع نهایی نظام جمهوری اسلامی را مشخص کردند و با توجه به بد عهدی آمریکا امکان مجدد رابطه وجود ندارد و ایران هیچ تخلفی از برجام نکرد و آمریکا خودش بیرون رفت و درخواست برای مذاکره مجدد یک خطای راهبردی است و مذاکرات از سوی آمریکا یک عملیات فریب علیه ایران است.
وی افزود: جواب رهبر معظم انقلاب یک جواب الهی، قرآنی، نبوی، علوی، فاطمی و حسینی بود و از روی قدرت و تفکر و شیطان بزرگ ترامپ را به استیصال کشاند و با گفتمانی که مطرح کرد زمینه سقوط آمریکا را فراهم کرد و در دنیا این ابر قدرت پوشالی خوار و ذلیل شده است و نمایش گفتمان خداوندی و صحنه شکست و اضملال شیطان بزرگ در نگاه جهانیان بود.
صلواتی به هفته صنایع دستی و گردشگری اشاره و تاکید کرد: هفته صنایع دستی و گردشگری در واقع زنان و مردان آثار هنری خلق می کنند و همزمان با این هفته صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه برنامه های مختلفی از جمله اقدام به کلاس های صنایع دستی، گلیم بافی و آموزش بافت گلیم می‌کند که با استقبال خوبی هم همراه شد که در پایان به افراد تسهیلات کم بهره به منظور اشتغال اعطاء می شود.
وی گفت: همین نهاد فاز اول و دوم آبشار کمردوغ  را انجام دادند و بقیه کار هم در آینده انجام خواهد گرفت که در مجموعه از تلاش ها و زحمات مدیر میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر می کنم.
امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار جدید عنوان کرد: این استان دارای ظرفیت های فراوان و میدانی برای خدمت به مردم است چرا که این استان بهترین، غیورترین و نجیب ترین مردمان کشور را دارد اما گرفتار باند بازی‌های سیاسی و اربابان سیاسی شده و یکی از عقب ماندگی‌های استان همین باندبازی، قوم گرایی و و تقسیم بندی و تکه کردن این استان است.
صلواتی ادامه داد: رمز موفقیت استاندار هم اندیشی با علماء و روحانیت، استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروهای انقلابی، حزب الهی، جهادی و ولایی است و فاصله گرفتن از منفعت خواهان و اربابان سیاسی است چرا که ارمغان اربابان سیاسی برای این استان و شهرستان ذبح مردم برای اهداف خودشان، فقر، تبعیض و تحقیر جوانان بود.
وی با بیان اینکه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند یادآور شد: مشکلات این استان با مدیریت انقلابی، جهادی و حزب الهی قابل حل است و امیدواریم مناطق محروم همانند چاروسا اولویت استاندار باشد و حقیقتا مردم انقلابی و مجاهد این نیازمند توجه ویژه مسئوولان هستند و نگاه عدالت محور و بدون تبعیض می تواند این عقب ماندگی را در استان جبران کند.
صلواتی مهمترین درد و رنج مردم را ضعف نظارت ها و مدیریت‌ها در سطوح مختلف دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1