تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۱۰۳۳۱
امام جمعه شهر یاسوج:

ترامپ با بیانات مقام معظم رهبری تحقیر شد/عربستان گاوشیرده آمریکاست

۰
ترامپ با بیانات مقام معظم رهبری تحقیر شد/عربستان گاوشیرده آمریکاست
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز (جمعه 24 خردادماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف هفته از جمله روز 26 خردادماه گفت: در این روز فداییان اسلام که ترور انقلابی حسنعلی منصور را بر عهده گرفته بودند در بیدادگاه شاه به شهادت رسیدند.
وی به روز 27 خردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی که امروز به نام جهاد کشاورزی است اشاره کرد و آن را میراث جاویدان امام راحل دانست که بیشترین خدمات را به روستاییان و محرومان جامعه داشته‌‌اند.
امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار شینزو آبه نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری و آن چه که در این دیدار گذشت اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب ترامپ را نزد جهانیان تحقیر کرد.
حسینی گفت: در این دیدار مسائل مهمی بیان شد که از جمله بررسی مسائل منطقه و خرید نفت از ایران بود و برخی معتقدند وی برای میانجیگری میان آمریکا و ایران به تهران آمده است.
حسینی با اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات رهبری در دیدار شینزو آبه با ایشان گفت: اگر به مانند رهبری و پشت سر ایشان در مسیر مقابله با استکبار حرکت کنیم همه مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و به فرموده رهبری اگر آن‌ها می‌توانستند کاری علیه جمهوری اسلامی انجام دهند تاکنون انجام داده بودند.
وی به یکی از دروغ‌های ترامپ که گفته بعد از خروج از برجام مردم ایران شعار مرگ بر امریکا را کنار گذاشته‌اند اشاره کرد و گفت: این در حالی است که فریاد مرگ بر امریکا توسط ملت ایران هر روز رساتر از گذشته به گوش می‌رسد.
امام جمعه شهر یاسوج از کشورهای عربی به عنوان غلام حلقه به گوش آمریکا یاد کرد و تعبیر گاو شیرده را برای رابطه عربستان با امریکا داشت و گفت: این‌ها در آینده‌ای نه چندان دور مزد خود را از امریکا خواهند گرفت و نابودی و اضمحلال آن‌ها به همراه رژیم صهیونیستی نزدیک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1