تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۴۱۰۳۱۹
در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب مطرح شد

خرمدل: وضعیت حجاب در یاسوج نگران کننده است

۱
۰
خرمدل: وضعیت حجاب در یاسوج نگران کننده است
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی بدحجابی‌ها در شهر یاسوج اظهار نگرانی کرد و از دستگاه‌های فرهنگی خواست به وظایف خود عمل کنند.
به گزارش کبنا، جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و مدیران برخی از ادارات شهرستان در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.
فرمانده سپاه فتح استان ضمن گرامیداشت ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید تنها زنان مخاطب قرار گیرند و نقش و مسوولیت مردان فراموش شود بلکه باید عفاف و حجاب به امری که به هر دو جنسیت زن و مرد مربوط می‌شود، تلفی شود.
سردار حمید خرمدل بیان کرد: باید مواظب و هوشیار و پای کار باشیم تا دشمنان اسلام که تاکنون با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی علیه ایران اسلامی برخواسته‌اند و سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند به خواسته خود نرسند.
وی با اشاره به شیعه نشین بودن و عقبه فرهنگی خوب این استان از وضعیت حجاب در یاسوج ابراز نگرانی کرد و افزود: این که یک یا چند دستگاه متولی امر شوند بی‌فایده است ما باید با وحدت و همدلی در این خصوص اقدامات و عملیات خداپسندانه انجام دهیم.
خرمدل با بیان اینکه شهر یاسوج شهری توریست پذیر و مسافرپذیر است، ادامه داد: مسؤولان مربوطه باید در این مکانها برنامه های فرهنگی بیشتری اجرا کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مد و لباس نیازمند کار عملیاتی هستیم، خواستار نظارت بیشتر دستگاههای مربوطه شد.
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه فتح بر لزوم تکریم حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: برخورد نرم و هوشمندانه با بدحجابی در جامعه از ضروریات جامعه است و با توجه به تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی حفظ حجاب باید در جامعه تقویت شود.
در پایان جلسه وظایف دستگاه‌های حاضر در جلسه در هفته عفاف و حجاب در اختیار مدیران قرار گرفت و سردار خرمدل از برگزاری دومین جلسه عفاف و حجاب در هفته آینده خبر داد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

akbar
Iran, Islamic Republic of
فقط حجاب نگران کننده است دزدی و فساد اداری و پارتی بازی نمیبینی فقط تار مو را
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1