تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۱۰۳۱۳
در یک عملیات مشترک کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری انجام گرفت

کشف بیش از 300 کیلوگرم تریاک

۰
کشف بیش از 300 کیلوگرم تریاک
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:313 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک مأموران کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری کشف شد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشراف کامل بر سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور مطلع شدند.
وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و تعامل با پلیس استان چهارمحال بختیاری، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی شهرستان "کیار" به یک دستگاه خودروی سمند، یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی پژو پارس مظنون و دستور توقف دادند.
وی افزود: رانندگان با بی توجهی به دستور مأموران به مسیر خود ادامه داده که پس از طی مسافتی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، پس از شلیک تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک خودروها متوقف شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در بررسی مأموران مشخص شد خودروی پژو پارس و پژو 405 اسکورت کننده مواد مخدر بودند تصریح کرد: مأموران در بازرسی از سواری سمند  313 کیلو تریاک کشف، رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام، همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس استان چهار محال بختیاری  از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1