کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در گفت‌وگو اختصاصی با کبنا:

انتخاب «کلانتری» ربطی به «کاظم‌زاده» ندارد / وزارت کشور تشخیص داد که نیروی غیر بومی باشد / با نمایندگان هماهنگ شده بود + پاسخ جالب تاجگردون به یک سئوال

22 خرداد 1398 ساعت 23:59

غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت نسبت به انتخاب مجدد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استان ایلام به سیاست‌های وزارت کشور در این باره اشاره کرده و گفت: سیاست وزارت کشور بود که فرد غیربومی استاندار شود و این جابجایی‌ها طبیعی است.


غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در شورای اسلامی در حاشیه 21 جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالات خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه «آیا قبل از معرفی حسین کلانتری برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد شما و دیگر نمایندگان در جریان آمدن آقای کلانتری بودید؟» گفت: بله قبل از اینکه به هیئت دولت معرفی بشود اطلاع داشتیم، و با ما هماهنگی شده بود، حالا در جلسه ایشان را زیارت می‌کنیم و بیشتر آشنا می‌شویم.
تاجگردون در ادامه  در پاسخ به این سئوال که چرا از نیروهای بومی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد استفاده نکردید، اظهار داشت: این سیاست وزارت کشور است که فردی غیربومی انتخاب کند، مثلاً در لرستان فردی از کهگیلویه  بویراحمد فرماندار است، این جابجایی‌ها طبیعی است.
وی در پاسخ به این سؤال که چطور هم استاندار قبلی و هم استاندار جدید از ایلام است، گفت: این‌ها هیچ تناسبی با هم ندارند.
تاجگردون در پاسخ به این سؤال که «با وجود رقابتی که میان «احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه دهلران و «شادمهر کاظم زاده» نماینده فعلی دهلران، آبدانان و دره‌شهر وجود دارد، این تصور وجود داشت آقای کلانتری گزینه «کاظم‌زاده» بود، گفت: آقای کاظم‌زاده کی؟ ایشان چه ربطی‌ دارد به کهگیلویه و بویراحمد، قبل از اینکه آقای «کاظم زاده» بخواهد برود به مجلس، ایشان [آقای کلانتری] سابقه طولانی در وزارت کشور داشته است و این وزارت در مسیر ارزیابی‌ نیروهایش، تشخیص داده که ایشان صلاحیت استانداری را دارد و سابقه طولانی و پست‌هایی داشته، معاون سیاسی و فرماندار بوده است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پایان در پاسخ به این سئوال که قبلاً شما گفتید و نامه‌ای هم نوشتید که برای آمدن آقای احمدی به عنوان استاندار با بزرگان استان از جمله سید باقر موسوی هماهنگ شد، آیا الان هم برای آمدن آقای کلانتری با بزرگان استان و ستاد آقای روحانی هماهنگ کردید؟، اظهار کرد: و السلام علیکم و رحمه‌ الله و برکاته.


کد مطلب: 410293

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410293/انتخاب-کلانتری-ربطی-کاظم-زاده-ندارد-وزارت-کشور-تشخیص-نیروی-غیر-بومی-باشد-نمایندگان-هماهنگ-شده-پاسخ-جالب-تاجگردون-یک-سئوال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1