کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت

پیام تبریک فعالان و شخصیت‌های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به استاندار جدید

22 خرداد 1398 ساعت 19:37

فعالان و شخصیت‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب حسین کلانتری را به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفتند.


فعالان و شخصیت‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب حسین کلانتری را به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفتند.
متن این پیام‌ها به شرح زیر است؛

جناب آقای کلانتری استاندارمحترم کهگیلویه وبویراحمد
برگزیدن جنابعالی را به عنوان استاندار و مدیرارشداستان کهگیلویه وبویراحمدبه فال نیک گرفته، امیداست که درانجام مسیولیت های مهم سیاسی-امنیتی واقتصادی-عمرانی وفرهنگی-انسانی وخواسته های به حق مردم این استان موفق وسربلند باشیدوبرنامه ها و مدیریت شما درآینده بتواندموجبات پیشرفت استان و خرسندی مردم مستحق آن را فراهم نماید. درپایان موفقیت شما را در راه خدمت صادقانه به مردم وایجاد زمینه توسعه استان وانجام مسئولیت‌های پرارج انسانی، ازخداوندبزرگ خواهانم.

محمود منطقیان
-----------------------------------

برادر ارجمند و بزرگوارم
جناب آقای دکتر حسین کلانتری
 اعتماد هیئت دولت به حضرتعالی و معرفی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هم چنین تعریف و تمجید رئیس جمهور محترم از شما بیانگر توانمندی و ظرفیت بالایی است که امید می‌رود در سایه تدبیر و همدلی مردم و مسئولین استان زمینه ساز توسعه و رشد بیشتر کهگیلویه و بویراحمد شود.
سابقه موفق اجرایی و مدیریتی به همراه روحیه و اخلاق حسنه‌ای که از حضرتعالی سراغ دارم به طور قطع و یقین در مسیر رشد و توسعه استان و پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های دولت راهگشا خواهد بود.
کوتاهی‌ها و بدسلیقگی‌ها در دوره گذشته سبب دلخوری و کنار گذاشتن بسیاری از نیروهای دلسوز و حامی دولت شد که لازم است این کوتاهی‌ها جبران شود و زمینه همدلی و هم افزایی بیشتری میان دلسوزان و هواداران دولت بوجود آید.
اینجانب با چهار دهه حضور و سابقه فعالیت در حوزه وزارت کشور و ارتباط نزدیک با مردم و فعالین سیاسی ضمن تقدیر و تشکر از توجه دولت در این انتصاب و تبریک ویژه به حضرتعالی امید دارم که با حضورتان در استان بیش از گذشته به رشد و توسعه استان شتاب بخشیده شود.
 
اردشیر پاداش
فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد
-----------------------------------------------------------
 


کد مطلب: 410289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410289/پیام-تبریک-فعالان-شخصیت-های-سیاسی-کهگیلویه-بویراحمد-استاندار-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1