کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد مدعی شده است

پرستو در میان بهاری‌ها؟!

20 خرداد 1398 ساعت 10:54

الهام سلمانی همسر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در توئیت‌های جدید خود خبر داده که از سوی همسرش تهدید شده است. خانم سلمانی تلویحا در رابطه با ارتباط همسر خود با یک زن از وجود مستندات عمیقا متاثر کننده خبر داده است.


محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران که با توجه به رفتارهایش در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به پرونده‌سازی علیه مخالفان و منتقدان و بگم بگم در فضای سیاسی کشور مشهور شده بود، حال باید پرونده‌هایی که منتسب به او و حامیان درجه اولش است را جمع و جور کند. روز گذشته «تابناک» نوشت: «۱۹ خرداد ۹۸همزمان با ابهامات پرونده قتل میترا استاد (همسر نجفی، شهردار سابق تهران) و ادعای نفوذی بودن وی، همسر عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد مدعی گرفتاری او در دام یک پرستو شده است. الهام سلمانی همسر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در توئیت‌های جدید خود خبر داده که از سوی همسرش تهدید شده است. خانم سلمانی تلویحا در رابطه با ارتباط همسر خود با یک زن از وجود مستندات عمیقا متاثر کننده خبر داده است. او در توئیتی ادعا کرد که همسرش هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه زندگی و اجاره منزل پرستویی با نام «ف-کاف» کرده است. وی همچنین در توئیتی دیگر مدعی شد که همسرش او را به اقدام قهرآمیز تهدید کرده و خواستار این شده که اعلام کند اکانت توئیترش هک شده است». «عبدالرضا داوری که به اظهارنظرهای جنجالی در فضای مجازی معروف است با انتشار پستی عجیب به حادثه قتل میترا استاد به دست محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران واکنش نشان داده که بازتاب فراوانی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی داشته است. داوری در توئیتر خود نوشت: «دکتر نجفی فردی با مکنت و نفوذ است و می‌توانست با مبلغی محدود، حذف فیزیکی میترا استاد را برون‌سپاری کرده، ردپایی هم از خود باقی نگذارد؛ اما اینکه دکتر نجفی شخصا سلاح به دست می‌گیرد و راسا به همسرش شلیک می‌کند، نشانه‌ای از فشار محیط پیرامون و بحران روحی شهردار اسبق تهران است». با توجه به این اظهارات نهادهای امنیتی و قضایی باید مواظب باشند که شخص افشاگر مورد برون‌سپاری برخی جریان‌ها قرار نگیرد.

تراژدی انکار
در سال 93 و پس از صدور حکم زندان برای محمدرضا رحیمی، دفتر محمود احمدی‌نژاد تلویحا از او اعلام برائت کرد. پس از این واکنش، رحیمی در نامه‌ای تند خطاب به احمدی‌نژاد، نوشت: «گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که نامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد». وی تصریح کرد: «اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و ناآگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت 35 ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی‌آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند، حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنایم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند». معاون اول دولت دهم نوشت: «آقای احمدی‌نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی! آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می‌دادید که من به بیت‌المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟ آقای احمدی‌نژاد، به‌راستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟ شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد. یادتان می‌آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود». این سناریو و تکرار انکار اما این بار هم در حال تکرار است. از روز گذشته و از زمان افشاگری فردی که مدعی شده همسر قانونی آقای داوری است، تلفن همراه داوری از دسترس خارج شده و او پاسخگوی خبرنگاران نیست. با این حال علی‌اکبر جوانفکر از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی در خصوص حقیقت ماجرا و چرایی بیان چنین مطالبی و انتساب آن به آقای داوری می‌گوید: «چه کسی گفته داوری مشاور آقای احمدی‌نژاد است؟ هیچ گاه این‌گونه نبوده و نیست.»

گمانه‌زنی‌ها از انتخابات مجلس
در همین راستا نامه نیوز از احتمال یک حرکت سیاسی جدی از سوی جریان بهاری‌ها خبر داد و نوشت: «در روزهایی که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای انتخاب سرلیست تردید دارند و با وجود نام‌های متنوع، نتوانستند به اجماع برسند؛ احمدی‌نژاد می‌خواهد با نامزدی در رقابت سیاسی پیش رو بازی هر دو جریان را با چالش جدی مواجه کند. تصور او این است که با نامزدی و سرلیست قرار گرفتن از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس، شاید نتواند اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست گیرد اما این امکان را پیدا می‌کند که مانع ورود چهره‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب به مجلس شود. سکوت این روزهای او شاید آرامش پیش از طوفان است، طوفانی که دی ماه با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شروع می‌شود و در دوم اسفند آرام می‌گیرد.»/ آرمان


کد مطلب: 410230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410230/پرستو-میان-بهاری-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1