تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۰۲۱۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فوت 174 نفر در حوادث رانندگی سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

۰
فوت 174 نفر در حوادث رانندگی سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 174 کهگیلویه و بویراحمدی در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 96، فوتی‌های حوادث رانندگی 4.4 درصد کاهش داشته است.
محمد نصیری‌راد در نشست ظهر امروز کمیسیون مدیریت ایمنی راه‌ها و حمل و نقل با اشاره به اینکه 51 درصد راه‌های استان در مناطق سردسیر و برف‌گیر واقع شده گفت: 70 درصد این مناطق کوهستانی و 30 درصد تپه ماهوری است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد به تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع 174 نفر در سال 97 براثر تلفات و حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 96، 4.4 درصد کاهش فوتی‌های حوادث رانندگی را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تلفات رانندگی در محور یاسوج- اصفهان با 31 نفر کشته بوده، گفت: در محور گچساران-بابامیدان 20 نفر و یاسوج- بابامیدان 16 نفر براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، ضمن اینکه 65 درصدی تلفات رانندگی مربوط به خودروهای سواری است.
این مسوول با بیان اینکه خودروی پراید عامل 34.4 درصد تلفات رانندگی در این استان است، گفت: 36 درصد تصادفات رانندگی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به ثبت رسیده است.
نصیری‌راد حذف نقاط حادثه‌خیز را از اولویت‌های راهداری دانست و عنوان کرد: سال گذشته 80 نقطه و امسال نیز 10 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان حذف شدند.
وی در خصوص تلفات رانندگی در محور یاسوج-چرام حد فاصل امامزاده شاه حمزه تا جوخانه گفت: شرکت گاز اجازه هیچ‌گونه عملیاتی در این محور را به ما نداده، ضمن اینکه ضعیف بودن آنتن‌دهی تلفن همراه در محور یاسوج-چرام یکی از معضلات راهداری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1