تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۱۰۲۱۴
با رای اعضا

«تاجگردون» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ماند

۹
۰
«تاجگردون» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ماند
کبنا ؛عصر شنبه (18 خرداد) نشست انتخابات اعضای کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد که با رأی‌گیری اعضا این کمیسیون، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
گفتنی است، غلامرضا تاجگردون با رأی اکثریت اعضای کمیسیون در ریاست کمیسیون برنامه و بودجه، جهانبخش محبی‌‌نیا و هادی قوامی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیفه رشیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد عمل امیدوارم موفق باشد و قشر متوسط و ضعیف جامعه را بیشتر مورد توجه و باز بینی قرار دهد.
Romania
به مردم شریف استان کهکیلویه وبویراحمد الخصوص حوزه انتخابیه مردم فهیم بزرگ وبزرگوار شهرستانهای گچساران وباشت تبریک می گویم این نشانه بزرگی ودرائیت ونشات گرفته از تفکرات وانتخاب خوب وبجای شما مردم عزیز شهرستانهای گچساران وباشت می باشد که در حقیقت کمیسیون بر نامه وبودجه در راس کمیسیونهای مجلس است وراس این کمیسون تراوش انتخاب خوب شماست پس باید به شما مردم گچساران وباشت بابت انتخاب خوب ودرستتان تبریک گویم سپس به جناب آقای دکتر تاج گردون بابت پذیرش این مسولیت سنگین واین بزرگی وبزرگواری در مجلس شورای اسلامی
Romania
به مردم شریف استان کهکیلویه وبویراحمد الخصوص حوزه انتخابیه مردم فهیم بزرگ وبزرگوار شهرستانهای گچساران وباشت تبریک می گویم این نشانه بزرگی ودرائیت ونشات گرفته از تفکرات وانتخاب خوب وبجای شما مردم عزیز شهرستانهای گچساران وباشت می باشد که در حقیقت کمیسیون بر نامه وبودجه در راس کمیسیونهای مجلس است وراس این کمیسون تراوش انتخاب خوب شماست پس باید به شما مردم گچساران وباشت بابت انتخاب خوب ودرستتان تبریک گویم سپس به جناب آقای دکتر تاج گردون بابت پذیرش این مسولیت سنگین واین بزرگی وبزرگواری در مجلس شورای اسلامی
Romania
رئیس کمسیون بودجه مجلس شده وای چه محشری تو نمایندگان استان ما تو این چهل سال عضو .ی کمیسیون فرهنگ مجلس بودند واز این عضویت فرهنگ فخر فروشی می کردند باید می رفتی عضو کمسیون فرهنگ تا موجبات ترفیعات نمایندگان اسبق میشدی الحسود لایسود تا کور شود آنکه نتواند ببیند کمیسون بودجه ومحاسبات مجلس را تا چه رسد به ریاست آن
Iran, Islamic Republic of
بنده صمیمانه به استاد خستگی ناپذیر تبریک می گویم ۹مردی که گچساران را از زگیل به نگین تبدیل کرد مهدی پور
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون در نبود قانون با قطع درختان مثمر باغات باشت نفسها به شمارش افتاده است چاره ای بیندیشید دارند باغ منصور خان باشتی با آن پرتقالهای خوشمزه دزفولی را به زیر تیغ اره برقی برده اند
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون در نبود قانون با قطع درختان مثمر باغات باشت نفسها به شمارش افتاده است چاره ای بیندیشید دارند باغ منصور خان باشتی با آن پرتقالهای خوشمزه دزفولی را به زیر تیغ اره برقی برده اند
سید احمد حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی استانداری توسعه گرا

علی محمد احمدی دومین استاندار دولت اعتدالی حسن روحانی و دقیقا بدشانس ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد قلمداد می شود .
"زاگرس زاده اي دانشگاهی" که تجربه مدیریتی مدرنی طی اندک زمانی در دیاری "گزیده از قومیت و سیاست" ، از خود بر جای گذاشت.
علیمحمد احمدی بی آنکه پشتوانه قومی و حتی سیاسی خاصی در استان داشته باشد، یک تنه به نبرد قومیت گرایی و فساد اداری و استخدامی و پیمانکاری رفت .
یک تنه به نبرد با مدیران ناکارآمد رفت و بی محابا دست به تغییرات جدی در فضای مدیریتی استان زد و متحمل هزینه های زیادی شد ولی او بی محابا تحت تاثیر حاشیه ها نشد و بر متن توسعه اقتدار استانداری را بالا برد .

احمدی محصول یک " ساختار دانشگاهی توسعه گرا" بود او هم اقتصاد آکادمیک و هم برنامه ریزی و بستر سازی فرایند های بودجه و نظارت را از دو نهاد تخصصی دانشگاه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی آموخته بود ، اما اجرای برنامه هایی که در ذهن داشت در استانی سیاست زده و دارای ساختار عشیره ای و قبیله ای کاری بسیار سخت و هزینه بر بود.

احمدی از یک طرف باید مطالبات نمایندگان را پاسخ میداد که محصول همین ساختار اجتماعی است و از طرف دیگر برنامه ها و اندوخته های علمی خویش را برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد عملی می کرد.
استاندار بدشانس دولت روحانی زمانی سکانداری کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت که کفگیر بودجه و اعتبارات دولت به کف دیگ خورده بود و تحریم و تورم و افزایش قیمت ها کالاهای اساسی عملا هر مدیری را فلج می کرد .
سقوط هواپیمایی آسمان و جان باختن ۶۶ سرنشین بی گناه آن تلخ ترین بحران دوره مدیریتی ایشان را در کنار بحران هایی نظیر ؛زلزله ، آتش سوزی مراتع و جنگل ها ، سیل و ... و مدیریت آرام و علمی وی در این بحران ها و حضور فعال و نظارت مستمر ایشان از صفر تا صد مسایل استان از ولی مدیری پرتوان و پرانرژی بجای گذاشت .
احمدی به واسطه ارتباطات قبلی خود با مجموعه دولت و قوه مقننه از پای ننشست او از تهدید بحران زلزله فرصت بزرگی برای مناطق زلزله زده خلق کرد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ماده ۱۲ دولت را به بخش های زیرساخت استان در نوسازی و بازسازی مسکن شهری و روستایی سرازیر ساخت .

احمدی گرچه در حذف مدیران طایفه ای مدیریت قبلی استان ، کمی تند رفت، اما نشان داد که هر کسی از هر طایفه و جریانی برای مدیریت کردن باید آیتم ها و شاخصه های لازم را داشته باشد و صرف هم طایفه ای بودن و هم جریانی بودن برای مدیر شدن کافی نیست.و البته در چنینش های جدید نیز خالی از خطا و اشتباه نبود ...

او تا آنجا که وزارتخانه ها و مدیران ارشد دولت با وی همراهی کردن از دخالت نمایندگان در فضای استان ممانعت کرد.
بخشي از وقت استاندار در وزارتخانه ها و سازمانها و بانک های خصوصی و دولتی در پایتخت برای اخذ اعتبارات و پیگیری طرح های کلان اقتصادی گذشت .
احمدی علیرغم فضای پرحاشیه سیاسی و جغرافیایی در سطح استان بجای ورود به حاشیه ها به توسعه برنامه های خود از جذب اعتبارات اشتعالزایی روستایی تا طرح های کلان پایلوت اقتصادی لنده و زیلایی، سد ها و کارهای کلان دیگر پرداخت.

پاسخگو کردن مدیران از هر جریان سیاسی و جغرافیایی در برابر مردم و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی از مهمترین دستاوردهای علیمحمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است .
او ابتدا خود شفاف و بی پرده پاسخگوی مردم شد و سپس مدیران کلان استان را وادار به توجه به خواسته ها ، انتقادات و مطالبات مردم نمود .
توجه به حضور بانوان در عرصه های مدیریتی کلان و دستگاههای اجرایی و فرهنگی از ابتکارات استاندار دوم دولت اعتدال در کهگیلویه و بویراحمد است؛ بطوری که مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی یکی از موفق ترین دستگاههای اجرایی استان با مدیریت یک بانو در سال ۱۳۹۷ قلمداد شد.
توجه ویژه احمدی به حضور جوانان در عرصه های مدیریتی و اعتماد ویژه به نسل جوان و همچنین مدیر سازی و کادرسازی جدید در عرصه مدیریتی استان از جمله کارهای ماندگار ایشان است.

برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی بصورت منظم و علمی از جمله اقدامات توسعه محور علیمحمد احمدی بود .
احمدی در تمامی جلسات تخصصی دست بالا و برتر را از همه مدیران اجرایی و دانشگاهی و کاملا تخصصی نشان داد توصیه های علمی و برنامه محور نماینده عالی دولت در جلسات ، مدیران را وادار به کار و تلاش بیشتر می نمود .
مسیر احمدی برای مدیریت علمی و فکری بر عرصه دانشگاههای استان بر کسی پوشیده نیست .
احمدی عملا تلاش کرد تا فضای علمی دانشگاهها را از فضای سیاسی و قومیتی جامعه دور کند، او در اولین اقدام خود مدیریت دانشگاه مادر استان را از دست ستاد های انتخاباتی و طایفه ای آزاد کرد و به مدیری آکادمیک و توسعه گرا واگذار کرد.
دانشگاه یاسوج را در فرایند مدیریت علمی و اجرایی سهیم کرد؛ بطوری که بیشترین حجم تفاهم نامه های بین بخش های اجرایی و دانشگاهها در دوره مدیریتی علی محمد احمدی تنظيم گردید.

حال رفتن علیمحمد احمدی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطایی جبران ناپذیر به دلایل زیر محسوب می شود .
_ صرف نظر از اینکه استاندار بعدی چه کسی باشد چه بومی و چه غیره بومی قطعا تغییراتی در مسیر توسعه استان ایجاد خواهد کرد که نه تنها بر سرعت آن نخواهد افزود بلکه در بهترین حالت ممکن سرعت توسعه کارهای اجرایی ،عمرانی و علمی را کند می نماید.
- تلاش احمدی رهانیدن قدرت از دست نمایندگان و اقتدار دولت و استانداری بود و قطعا در آستانه انتخابات هر استاندار جدیدی برای بقای خود هم که باشد امکان حفظ این اقتدار را نخواهد داشت.
- در پایان هر آمدنی را رفتنی خواهد بود ولی ما مردمان کهگیلویه و بویراحمد قطعا خدمات و زحمات کسانی را که حتی یک قدم برای این استان برداشته اند را به نیکی یاد خواهیم کرد.


سید احمد حسين زاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی استانداری توسعه گرا

علی محمد احمدی دومین استاندار دولت اعتدالی حسن روحانی و دقیقا بدشانس ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد قلمداد می شود .
"زاگرس زاده اي دانشگاهی" که تجربه مدیریتی مدرنی طی اندک زمانی در دیاری "گزیده از قومیت و سیاست" ، از خود بر جای گذاشت.
علیمحمد احمدی بی آنکه پشتوانه قومی و حتی سیاسی خاصی در استان داشته باشد، یک تنه به نبرد قومیت گرایی و فساد اداری و استخدامی و پیمانکاری رفت .
یک تنه به نبرد با مدیران ناکارآمد رفت و بی محابا دست به تغییرات جدی در فضای مدیریتی استان زد و متحمل هزینه های زیادی شد ولی او بی محابا تحت تاثیر حاشیه ها نشد و بر متن توسعه اقتدار استانداری را بالا برد .

احمدی محصول یک " ساختار دانشگاهی توسعه گرا" بود او هم اقتصاد آکادمیک و هم برنامه ریزی و بستر سازی فرایند های بودجه و نظارت را از دو نهاد تخصصی دانشگاه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی آموخته بود ، اما اجرای برنامه هایی که در ذهن داشت در استانی سیاست زده و دارای ساختار عشیره ای و قبیله ای کاری بسیار سخت و هزینه بر بود.

احمدی از یک طرف باید مطالبات نمایندگان را پاسخ میداد که محصول همین ساختار اجتماعی است و از طرف دیگر برنامه ها و اندوخته های علمی خویش را برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد عملی می کرد.
استاندار بدشانس دولت روحانی زمانی سکانداری کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت که کفگیر بودجه و اعتبارات دولت به کف دیگ خورده بود و تحریم و تورم و افزایش قیمت ها کالاهای اساسی عملا هر مدیری را فلج می کرد .
سقوط هواپیمایی آسمان و جان باختن ۶۶ سرنشین بی گناه آن تلخ ترین بحران دوره مدیریتی ایشان را در کنار بحران هایی نظیر ؛زلزله ، آتش سوزی مراتع و جنگل ها ، سیل و ... و مدیریت آرام و علمی وی در این بحران ها و حضور فعال و نظارت مستمر ایشان از صفر تا صد مسایل استان از ولی مدیری پرتوان و پرانرژی بجای گذاشت .
احمدی به واسطه ارتباطات قبلی خود با مجموعه دولت و قوه مقننه از پای ننشست او از تهدید بحران زلزله فرصت بزرگی برای مناطق زلزله زده خلق کرد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ماده ۱۲ دولت را به بخش های زیرساخت استان در نوسازی و بازسازی مسکن شهری و روستایی سرازیر ساخت .

احمدی گرچه در حذف مدیران طایفه ای مدیریت قبلی استان ، کمی تند رفت، اما نشان داد که هر کسی از هر طایفه و جریانی برای مدیریت کردن باید آیتم ها و شاخصه های لازم را داشته باشد و صرف هم طایفه ای بودن و هم جریانی بودن برای مدیر شدن کافی نیست.و البته در چنینش های جدید نیز خالی از خطا و اشتباه نبود ...

او تا آنجا که وزارتخانه ها و مدیران ارشد دولت با وی همراهی کردن از دخالت نمایندگان در فضای استان ممانعت کرد.
بخشي از وقت استاندار در وزارتخانه ها و سازمانها و بانک های خصوصی و دولتی در پایتخت برای اخذ اعتبارات و پیگیری طرح های کلان اقتصادی گذشت .
احمدی علیرغم فضای پرحاشیه سیاسی و جغرافیایی در سطح استان بجای ورود به حاشیه ها به توسعه برنامه های خود از جذب اعتبارات اشتعالزایی روستایی تا طرح های کلان پایلوت اقتصادی لنده و زیلایی، سد ها و کارهای کلان دیگر پرداخت.

پاسخگو کردن مدیران از هر جریان سیاسی و جغرافیایی در برابر مردم و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی از مهمترین دستاوردهای علیمحمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است .
او ابتدا خود شفاف و بی پرده پاسخگوی مردم شد و سپس مدیران کلان استان را وادار به توجه به خواسته ها ، انتقادات و مطالبات مردم نمود .
توجه به حضور بانوان در عرصه های مدیریتی کلان و دستگاههای اجرایی و فرهنگی از ابتکارات استاندار دوم دولت اعتدال در کهگیلویه و بویراحمد است؛ بطوری که مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی یکی از موفق ترین دستگاههای اجرایی استان با مدیریت یک بانو در سال ۱۳۹۷ قلمداد شد.
توجه ویژه احمدی به حضور جوانان در عرصه های مدیریتی و اعتماد ویژه به نسل جوان و همچنین مدیر سازی و کادرسازی جدید در عرصه مدیریتی استان از جمله کارهای ماندگار ایشان است.

برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی بصورت منظم و علمی از جمله اقدامات توسعه محور علیمحمد احمدی بود .
احمدی در تمامی جلسات تخصصی دست بالا و برتر را از همه مدیران اجرایی و دانشگاهی و کاملا تخصصی نشان داد توصیه های علمی و برنامه محور نماینده عالی دولت در جلسات ، مدیران را وادار به کار و تلاش بیشتر می نمود .
مسیر احمدی برای مدیریت علمی و فکری بر عرصه دانشگاههای استان بر کسی پوشیده نیست .
احمدی عملا تلاش کرد تا فضای علمی دانشگاهها را از فضای سیاسی و قومیتی جامعه دور کند، او در اولین اقدام خود مدیریت دانشگاه مادر استان را از دست ستاد های انتخاباتی و طایفه ای آزاد کرد و به مدیری آکادمیک و توسعه گرا واگذار کرد.
دانشگاه یاسوج را در فرایند مدیریت علمی و اجرایی سهیم کرد؛ بطوری که بیشترین حجم تفاهم نامه های بین بخش های اجرایی و دانشگاهها در دوره مدیریتی علی محمد احمدی تنظيم گردید.

حال رفتن علیمحمد احمدی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطایی جبران ناپذیر به دلایل زیر محسوب می شود .
_ صرف نظر از اینکه استاندار بعدی چه کسی باشد چه بومی و چه غیره بومی قطعا تغییراتی در مسیر توسعه استان ایجاد خواهد کرد که نه تنها بر سرعت آن نخواهد افزود بلکه در بهترین حالت ممکن سرعت توسعه کارهای اجرایی ،عمرانی و علمی را کند می نماید.
- تلاش احمدی رهانیدن قدرت از دست نمایندگان و اقتدار دولت و استانداری بود و قطعا در آستانه انتخابات هر استاندار جدیدی برای بقای خود هم که باشد امکان حفظ این اقتدار را نخواهد داشت.
- در پایان هر آمدنی را رفتنی خواهد بود ولی ما مردمان کهگیلویه و بویراحمد قطعا خدمات و زحمات کسانی را که حتی یک قدم برای این استان برداشته اند را به نیکی یاد خواهیم کرد.


سید احمد حسين زاده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1