تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۰۲۱۱

پلمپ 4 واحد متخلف تولید کننده فیلتر هوا در شهرستان های گچساران و باشت

۲
۰
پلمپ 4 واحد متخلف تولید کننده فیلتر هوا در شهرستان های گچساران و باشت
کبنا ؛
به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار شهرستان های گچساران و باشت تعداد 3000 عدد فیلتر هوای غیراستاندارد کشف و ضبط شد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازرسی بعمل آمده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد 4 واحد متخلف تولید کننده فیلتر هوا در شهرستان های گچساران و باشت با اسامی دنا فیلتر، فیلتر داوودی، فیلتر نظری و فیلتر حسینی که بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و سایر مجوزهای قانونی اقدام به تولید فیلتر هوای بی کیفیت و غیراستاندارد می کردند شناسایی و پلمپ شدند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فیلتر هوای خودرو مشمول استاندارد اجباری بوده و تولید و عرضه این کالا بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع و جرم محسوب می شود.
رحمتی تاکید کرد: مردم عزیز استان در زمان خرید به اهمیت فیلتر هوای استاندارد که مانع واردکردن صدمات به اجزای داخلی خودرو و کاهش میزان مصرف سوخت می شود به علامت استاندارد و کد 10 رقمی دقت نمایند.
وی افزود: مصرف کنندگان می توانند برای اطمینان از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصولات، شماره 10 رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه 10001517 پیامک کنند که در صورت معتبر بودن پروانه کاربرد علامت
استاندارد، تمامی مشخصات فرآورده و واحد تولیدی، تاریخ اعتبار پروانه استاندارد، نوع استاندارد و استان محل تولید، در پاسخ استعلام دریافت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این استانداردم خیلی باحالع
چندتا از دوستان توی گچساران میگفتن .فقط ازشون خواسته ک یک علامت روی محصولشون بزنن و کاری ب ازنایشات ندارن ولی تو رسانه ها تبلیغ میکنن ک ما خیلی فعالیم. باشع شما فعال
Iran, Islamic Republic of
به همین راحتی اسم میارید و کرامت انسانی را از بین میبرید
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1