تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۰۱۸۲
فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

انتخاب «زارعی» برای اصلاح‌طلبان بازی برد- برد و بازگشت به حیات سیاسی بود / آقای «هدایت‌خواه» دقیقه 90 می‌آید / تغییر فرماندار دنا سیاسی نبود؟

۵۸
۳
انتخاب «زارعی» برای اصلاح‌طلبان بازی برد- برد و بازگشت به حیات سیاسی بود / آقای «هدایت‌خواه» دقیقه 90 می‌آید / تغییر فرماندار دنا سیاسی نبود؟
کبنا ؛پارسا آرامشی نیا متولد ۱۳۶۴ است که از جوانان اصلاح‌طلب و در انتخابات گذشته ریاست جمهوری به عنوان دبیر کمیته راهبردی تولید محتوای ستاد روحانی در استان فعالیت داشت با او در باره  انتخابات مجلس در شهرستان‌های بویراحمد و دنا، چگونگی حضور و شانس اصلاح طلبان و اصولگرایان پرداختیم که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

حضرتعالی از جوانان حامی‌دولت تدبیر و امید بوده‌اید و در ستاد انتخاباتی رییس جمهور هم مسئولیت داشتید. به نظر شما دولت در مجموع چه عملکردی دارد؟
ما اصلاح طلبان از روحانی حمایت کردیم چرا که ایشان وعده‌هایی به مردم دادند و مردم بر اساس وعده‌های ایشان پای صندوق‌های رأی آمدند و دفاع ما از ایشان بر اساس همین وعده‌ها بود نه خواسته‌های حداکثری! عملکرد دولت اول روحانی (دولت یازدهم) بسیار مثبت، مطلوب بود و اصلاح طلبان بواسطه همین عملکرد بود که برای حمایت از روحانی در انتخابات دولت دوازدهم نیز قانع شدند. البته در دولت فعلی در بسیاری از پست‌های حساس هیچ‌کدام از  اصلاح‌طلبان حضور ندارند. همینطور اعتقاد دارم اگر طیف تندرو در چنین شرایطی سرکار بودند شرایط بدتر بود.
دولت در حوزه سیاست خارجی با کشورهای اروپایی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد و توانست قراردادهای تجاری و اقتصادی برای توسعه داخلی منعقد کند که با توجه به آن پای بسیاری از شرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری به ایران باز شد که این اقدامات می‌توانست چشم اندازهای خوبی برای آینده داشته باشد اما با خروج آمریکا از برجام و شروع تحریم‌های جدید این اقدامات دولت تا حدودی با مشکل مواجهه شده؛ مشکلاتی که تاثیرات مستقیمی بر اقتصاد داخلی گذاشته است و باعث شده تا مردم متحمل فشارهای اقتصادی شوند. البته این فشارهای اقتصادی بی تأثیر از فعالیت‌های عده‌ای خاص در داخل کشور نیست؛ عده‌ای دلواپس که از یک طرف با جوسازی علیه تیم دولت و عملکرد وی بیشتر به دنبال تخریب و عدم موفقیت هستند. اما عملکرد دولت دوازدهم با توجه به چنین شرایطی در حوزه سیاسی قابل قبول است زیرا در این دوره فعالیت‌های سیاسی در حوزه احزاب، دانشجویی و ... به نسبت اختیاراتی که دولت دارد با نشاط بیشتری دنبال می‌شود هرچند عده‌ای در این مسیر نیز موانعی ایجاد می‌کنند؛ موانعی که به بهانه‌های مختلف سعی دارد توسعه سیاسی را در ایران را به مشکل روبرو کند اما موضع گیری های قاطع شخص رییس جمهوری آبی بر آتش آنها بوده است.

اصلاج طلبان بویراحمد با وجود نماینده فعلی دو شقه شده‌اند نظر شما چیست؟ و راهکار از عدم اختلاف چیست؟
اعتقاد دارم اصلاح طلبان بویراحمد و دنا دو طیف تقابلی نشده‌اند. یک بحث این است که بنده معتقد به انتخاب کاندید اصلاح طلبی از پایین به بالا هستم و اساساً اعتقادی ندارم که یک شورای گزینشی و سلیقه‌ای با دامنه محدود انتخاب و غیر فراگیر از همه اقشار و گروه‌های اصلاح طلبی بتواند گزینه مطلوب توده اصلاح طلبی را انتخاب کند. البته دیدید که خروجی لیست امید کاملاً خاله بازی بود. معتقدم تا قبل از نمایندگی آقای زارعی اصلاح طلبان دچار یک انسداد سیاسی بودند و زارع بزرگترین فرصت را برای اصلاح طلبان مهیا کرد و انتخاب زارعی یک بازی برد- برد بود برای اصلاح طلبان، چرا که هم راست رادیکال شکست خورد و هم اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا دوباره به لایه‌های قدرت برگشتند. اکثر به قریب اصلاح طلبان حامی زارعی بوده و هستند و یادم هست دوست ما آقای عرفانی گفتند ۸۰ درصد اصلاح طلبان از زارعی حمایت کردند. پس قطعاً آن 20 درصد هم به انتخاب 80 درصد احترام خواهند گذاشت. باز هم تاکید می‌کنم زارعی یک انتخاب از پایین به بالا توسط اصلاح طلبان بوده است و کاملاً انتخابی برد- برد بوده است.
راهکار را هم بهتر است اینگونه بگویم؛ بین مردم رفتن و تمایل مردم و نگاه به پتانسیل رأی آوری کاندیداهای موجود و اینکه الان دیگر نمی‌شود زارعی را که قریب به شانزده سال هست جریان اصلاح طلبی روی ایشان سرمایه گذاری کرده و حمایت کرده به راحتی کنار گذاشت. در واقع هدف اصلی باید حفظ شرایط بوجود آمده برای جریان اصلاح طلبی و  اجازه ندادن جهت بازگشت به شرایط قبل و عدم قدرت گرفتن انحصارطلبان و اقتدارگرایان باشد. بهتر است برای کم کردن اختلافات، شورای واقعی از اصلاح طلبان شناسنامه دار و شناخته شده از همه گروه‌های اصلاح طلبی تشکیل شود و با یک نگاه واقع بینانه کاندیدای اصلاح طلبی را انتخاب کنند که شرایط رأی اوری داشته باشد و بتواند باعث موفقیت و پیروزی اصلاح طلبان و شکست مجدد انحصارطلبان گردد و در این صورت همه به رأی چنین شورایی تمکین کرده و گزینه انتخابی شورا را حمایت خواهند کرد.

این سال‌ها حرف‌های‌زیادی مبنی‌بر اینکه عزت بویراحمد زیر سؤال رفته و یا اینکه بویراحمد منزوی شده شنیده می‌شود، نظرشما چیست آیا به ضعف نماینده بر می‌گردد؟
البته من نظر متفاوتی دارم. اعتقاد دارم بویراحمد و دنا نه منزوی شده اند و نه  عزت آنها زیر سوال رفته، پروژه عزت توسط انحصارطلبان و تنگ نظران و پوپولیست گراها مطرح شد و هدف آنها این بود که بتوانند در انتخابات دور گذشته مجلس با این پروژه عزت، قدرت را بدست بگیرند که مردم فهیم و آگاه بویراحمد اجازه چنین حرکتی را ندادند. بویراحمد و دنا عزتمند هست و خواهد بود و تقسیم قدرت در استان کاملا متوازن می باشد. البته باید این نکته را یادآور شوم نماینده بویراحمد و دنا در دوران هشت ساله نمایندگی خود موفق عمل کرده است و آشوب در اردوگاه اصولگرایان تایید کننده حرف ما هست. البته باید پرسید مولفه های عزت چه چیزی است؟
عزت بویراحمد نه در کلام بلکه باید در عمل حفظ شود. عزت بویراحمد در چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی است تا جان مردم و هم میهنان کمتر به خطر بیافتد. عزت بویراحمد در احداث مراکز بهداشتی و درمانی است تا مردم بویراحمد نیاز نباشد برای یک بیماری ساده و یک درمان ساده خانه وکاشانه خود را رها کرده و به شهرستان های دور و نزدیک هجرت کنند و انجا خود و خانواده هایشان در عذاب باشند. عزت بویراحمد در تطویل باند فرودگاه یاسوج و تکمیل و راه اندازی فرودگاه یاسوج جهت پروازهای ایمن و راحت می باشد. عزت بویراحمد در تکمیل پروژه سیمان مارگون و بکارگیری جوانان آن خطه می باشد. عزت بویراحمد در پمپاژ آب رودخانه های روان بویراحمد و دنا و بارانی کردن زمین های کشاورزی و قطره ای کردن سیستم آبیاری باغات از کوشک تا میمند و سادات محمودی می باشد. عزت بویراحمد و دنا در گازرسانی به بیش از یکصد و سی روستا در مناطق صعب العبور می باشد. عزت بویراحمد در احداث سالن های ورزشی و زمین چمن های مصنوعی در مناطق مختلف بویراحمد و دنا و ایجاد زیرساخت های ورزشی می باشد که در این حوزه در سی چهل سال گذشته بی سابقه بوده است. عزت بویراحمد در بین مردم بودن و گوش دادن به خواسته ها و دردهایشان و تلاش جهت برطرف کردن این دردها می باشد. قطعا عزت بویراحمد در تضعیف دیگران برای رسیدن به مطامع سیاسی و محفلی نخواهد بود. با این توضیحات قضاوت و داوری در بحث عزت بویراحمد را به مردم فهیم و دانای بویراحمد و دنا میسپارم.

پروژه های زیادی در این‌استان از دولت های قبل بر زمین‌مانده هرچند پروژه های هم‌به بهره برداری رسیده آیا این دولت به لحاظ عمرانی موفق عمل‌کرده؟
استان دارای ظرفیت های مختلفی در بخش های معادن، آب، کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی است که از آنها استفاده بهینه نمی شود و مدیریت توسعه در استان ما تک بعدی است. باید با مدیریت و برنامه ریزی صحیح، همه جانبه در تمامی بخش ها  و در بلند مدت  توسعه نیافتگی را پشت سر بگذاریم. شکل گیری مدیریت توسعه در شکل عملی آن در استان  لازم و ضروری است تا بتوانیم توسعه متوازن و پایدار را تجربه کنیم.

به‌نظر شما تغییر فرماندار دنا ضرورت داشت؟ چرا ازظرفیت بانوان استفاده نمی‌کنند؟ اولین بار در استان ما از ظرفیت یک خانم در پست سیاسی استفاده شد، اما نماینده بویراحمد با نگاه انتخاباتی ایشان را تغییر داده است؟
البته تغییرات مدیریتی طبیعی است و قطعا مدیریت عالی استان در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس ارزیابی ها دست به تغییر فرمانداران می زنند نه جنسیت! در دولت تدبیر و امید از ظرفیت بانوان استفاده شده است و در سطح استان هم متوسط بوده اما خوب یا عالی نبوده است.

به نظر شما اصولگرایان با این گزینه نهایی‌می توانند پیروزی حاصل کنند؟
جریان اصولگرایی در بویراحمد و دنا روی گزینه واحدی اجماع نخواهند کرد و اعتقاد دارم آقای هدایت خواه در دقیقه نود خواهند آمد چرا که این جریان در بویراحمد و دنا جز ایشان گزینه رای آوری ندارد. همینطور اینکه از اردوگاه اصلاح طلبان اگر آقای بهرامی یا وکیلی در انتخابات حضور پیدا کنند به نظر شما اصولگرایان موفقیتی حاصل می کنند.

آیا اصلاح طلبان از نماینده بویراحمد مجددا حمایت خواهند کرد؟
من بارها عنوان کرده‌ام که اصلاح طلبان در حوزه بویراحمد و دنا طی دو دوره حمایت از زارعی به حیات سیاسی برگشتند و قطعاً با توجه به شرایط موجود زارعی بهترین و محتمل‌ترین گزینه برای حمایت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Romania
زارع برا سی سخت تموم شد
کریک
Romania
زارع یه گزینه سوخته است عملا تاریخ انقضاء تموم شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح طلبان !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای آرامش عرصه سیمرغ جولانگاه تو نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من متن رو با دقت و کامل خوندم . به نظر من پاسخ های ایشان توهین به شعور جامعه بود !!!
توت نده
Iran, Islamic Republic of
بهترین اتفاق برای زارع حضور هدایت خواه یا رقیب نزدیک به دکتر روشنفکر در انتخابات است . امیدوارم اصولگرایان روی دکتر روشنفکر اجماع کنن و با حضور نسنجیده خود سبب خوشحالی زارعی نشوند
Iran, Islamic Republic of
هر کسی تو ستاد روحانی آب هم نوشیده باشه فعال سیاسی شده
غریبه.اشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای برادر اولا این اظهار نظر تعصبی,سیاسی و سهم خواهی شما از زارعی است از جمله اینکه استخدامهای فله ای که ..جز اونها هست در بیمارستان شهید جلیل که حاصل پیگیری های مجلس قبلاشولگرایان و دولت احمدی نژاد بود .
دما اقای زارعی با. در مجلسه هیچ .ر این را داشت و این را داشت که بخوا۶د از منافع مردم دفاع کند فقط هرموقع رئیس مجلس قیام میکرد ایشان هم قیلم میکرد یعنی دقیقا در بحث استیضاح وزیر راه مشخص شد که ایشان.
سوم شما داری پروژهای ملی از جمله بیمارستان جلیل و کارخانه سیمان و محور موصلاتی یاسوج اصفهان را که از طرح های ملی هست بنام نماینده مصادره میکنید
و اگر در حوزه کشاورزی و عمرانی هم کاری کرده که ما ندیدیم بعداز ۸ سال تلاش اقای تاجگردون بود که ایسان در دنا و پاتاوه واضح اعلام کرد و گفت که این اعتبارات با پیگیری من به این دو شهر اختصاص داده شد .. این پیامت ضبط خواهد شد
بعدش معلومه که از قبل این حرفها را کپی پبست کردی و رفتی دادی به این سایت های خبری تا شاید بتوانی . را که در بیمارستان جلیل بدون ازمون دارن به کار میگیرند روندش را سریع تر کنند ولی مطمعن باش بخاطر جلوگیری از حفظ و عزت بویراحمد کل نیروهای که زارع دارد . تا پایان اسفند به خانه داری خودشان باز میگردن
اصلاح طلبان برای همیشه به قیامت پیوستند امسال هم دولت و هم مجلس متعلق با اصولگراها هست شما داری روی قبری گریه میکنی که مرده نداره گل پسره ..
بله اصلاح طلبان در یه زمینه های واقعا خوب کار کردن در زمینه .گل کاشتند
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
حرفای جنابعالی..، بویراحمد در بدترین شرایط سیاسی بسر میبره ، زارع ضعیف ترین نماینده بوده. کاری ازش ساخته نیست و کل عملکردی که به زارع نسبت دادی جز خدمات دولت بوده یعنی خدمات دولت را به نفع زارع مصادره نمودی ، دولت روحانی ضعیف ترین و ناکارآمدترین و متقابل ترین دولت در برابر مردم بوده ، خیلی خنده داره که . دولت روحانی رو که مثل روز ، روشنه ، به جناح رقیب بچسبونی .
اتفاقآ اولین کسی که بی عزتی بویراحمد رو مطرح نمودند خود جریان اصلاحات و سید باقر موسوی بود ،
در خصوص اصولگرایان فقط اون چیزی که به نفع خودتون هست ، مطرح نمودی ، اتفاقا هدایت خواه یک مهره سوخته و فاقد پایگاه اجتماعیست ، بهترین گزینه برای پیروزی مجدد زارع ، هدایت خواه میباشند و شماها عمدا ایشون را تنها گزینه رأی آورنده قلمداد میکنید . هدایت خواه مثل دیگر نمایندگان از جمله باقر موسوی و زارع طمع و مزه قدرت رو چشیده و دوست ندارد که در جریان اصولگرایی رقیب پیدا کنه ، همان طور که موسوی نخواست ، حمایت باقر موسوی از زارع برای رضای خدا نبود ، ایشون نمی خواست در جریانی که فقط آن را منصوب به خودش میدونه ، کسی دیگری باشه ، دور گذشته بهرامی اگر حمایت میشد ، قطعا رأی میاوردند. یا اگر هدابت خواه کاندیدا نمیشد ، پیروزی روشنفکر نزدیک بود .اما قدرت و در قدرت ماندن اجازه پیروزی دیگران را صلب نمود.
همین دوره اکر هدایت خواه . نمیکردند صددرصد میدان برای امثال حاج دهراب پور و روشنفکر مهیا بود ، اتفاقا شرایط جامعه کاملا مطلوب کاندیداتوری حاج دهراب پور بودچ اما ، . قدرت طلبی هدایت خواه و . این فرصت را از اصولگرایان گرفت
حتی روشنفکر نیز در غیاب حاج دهراب پور بهترین گزینه برای اصولگرایان بود.
بگذار هدایت خواه بیاید ما هم می دونیم چکار کنیم
شهرام
Iran, Islamic Republic of
جناب آرامشی اگر ذره ای. پا بر روی خود نمیگذاشتی و با تعصبات کور و مغرضانه به حمایت از دولتی ناکارآمد سخن برانی که معیشت مردم را در تنگناترین وضع قرار داده .جنابعالی یا اونقدر بهت میرسه که از درد مردم خبر نداری یا مثل کبک سر در زیر برف برده ای و از واقعیات دوری میجویی
جناب آرامشی مردم برای تهیه مواد اولیه خوراکی روزانه در صفهای طویل و گاها کیلومتری با دردست داشتن کارت ملی مراجعه و اکثرا مایوس به خانه برمیگردند این بود عزت ملی ؟ شما در کجای این کشور پهناور قرار داری که چنین غیر منطقی از دولت ناتوان در مدیریت صحبت و حمایت میکنی . گوشت و مرغ و . . . آرزوی اکثر خانواده های این استان محروم شده
التماس تفکر
ع7
Iran, Islamic Republic of
عجب همه چیز بچه بازی شده واقعا
رضا بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
زارع نمیتواند برای کسی حیات سیاسی ایجاد کنه جناب تولید محتوا ....شما باید هم زارع را مدح کنی چون حداقل در محیط زیست شاغل شدی ولی اظهار نظرهات معمولا آبکی است
Iran, Islamic Republic of
که پارسا یعنی ایخی بگی چی بلدی اینجوری صحبت میکنی کسی با نقدر کپی پیست و تکراری و حمایت سهم خواهی به جایی نمیرسه
جهت اطلاع کاربرانی که این مطلب را خواندن و شاید حرفهای این گل پسر روشون تعصر گذاشته باشه بهسورت خلاصه و مفید خدمتتون عرض میکنم ...شاخ اصلاح طلبان و رئیس این حزب سید باقر موسوی ۶ ماه پیش در سایت خبری اعلام کردند و تایید کردن بزرگترین اشتباه سیاسیم این بود که به زارع حمایت کردم .حالا تو هی بیا و بگو بازی برد برد جمع کن شیر مردی مثل بهرامی .فروزان و وکیلی ها و رجایی نسب ها هنوز زنده هستند اقای برد برد زارع به قیامت پیوست
بویر احمد
Germany
درود بر شما برادر عزیز و بزرگوار.
تحلیل جنابعالی از انتخابات پیش رو و پل به گذشته خیلی محتوای دندانگیری نداشت و کلمات بزرگ با مفهوم کوچک بود .
باز تکرار یک مطلب و استفاده از کلمات برای قبض و بسط تئوری توهم چند پارکی در بین دوستان نگارنده میل به سوی پیروزی اقای زارع دارد که بیشتر ایشان انشقاق بیشتر بوده نه اتحاد باری تخته گردن نظرات همفکران با نظر شخصی کار پسندیده ای نیست .
بویر احمد هم واقعا مظلوم هستش نشون به اون نشون که راه مرکز استان از شهرستان میگذرد لطفا بیشتر از این تولید محتوا نکنید برادر که بویراحمد به سعادت عبدی میرسه و کار اقای زارع از گردونه خواهد افتاد
Iran, Islamic Republic of
اگر زارع فرماندار دنا را عوض کرد و پسر عمویش را گذاشت یعنی دیگر امیدش در بویراحمد سفلی نامید شد و تنها امیدش سبد رایی هم طوایفش بود و تعداد اندکی مثل حضرتعالی که حتی را هم نداری .جمع کنه ابرو مهمتر از پست هست ..اقای پارسا
Iran, Islamic Republic of
تو پیح رئیس برو ببین چه تبریک های گفته زشته اقا ابروی این را نبرید یه ادم خنثی و قاعدتا
Ukraine
فقط گفته
دولت روحانی جز بدبختی چیزی نداشته
آقای زارعی هم ن تنها کار مفید نکرده ک منفی هم بوده طرفداری اصلاح طلبان دیگه ی جوک هم نیست
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا بخدا اقای پارسا ارمش خو حتما. را هم نداه به وحدانیت خدا قسم
Iran, Islamic Republic of
ایشون اولا فعال سیاسی نیست. به تمام معنا هست که بعنوان .در اصلاحات بهش نگاه میکنند بنده اصلاح طلبم که میگم اقای زارع. باید از صحنه سیاست خارج شود که ابروی و عزت بویراحمد و دنا. اصلاح طلب یعنی سید باقر و فروزان..
بن و کلخنگ
Iran, Islamic Republic of
اوی
United Kingdom
بعداز رد صلاحیت باقر موسوی جریان اصلاحات به کما رفت اینکه آرامشی نیا میگه نیست .خاستگاه زارع اصولگرایی بود و اگر اصلاح طلبی از زارع حمایت کرده تصمیم جمعی نبود
Iran, Islamic Republic of
با شرایط فعلی روشنفکر برنده نهایی انتخابات 98خواهد بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
این آقا. تعریف بده از زارع همه میدونن زاره بویراحمد رو برد به قبل از انقلاب
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه این. که گفتید صحت داشته باشه !!!!!!!!!!
این چه اصلاح طلبی است که کاملا در زارعی ذوب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شایان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزمان. از آقای زارعی حمایت می کنند. واقعیت آن است که زارعی نماینده بدون دستاورد بوده است ، بهتر بود ایشان بگویند وضعیت مالی دولت خوب نبود و زارعی نتوانست کاری بکند و اینگونه ن.ه فعالیت های دوره احمدی نژاد و نمایندگان قبلی را به اسم زارعی جا نزنند .
اصلاح غلط
Iran, Islamic Republic of
هابله ها
اصلا زارع خرزو کبیر بزرگ ایرانه و کلا از بس عمران آبادی کرده بویراحمد از ژاپوووون هم جلو زده
و اصلا دنبال مطامع اقتصادی و طایفه ای نبوده و اصلا هم انحصارطلب نبوده و مخالفین را رشد داده و کلی کارهای خوب دیگه بکرده است حسابی.
مرحبا بر کر غوچی که ادارات. دسشن که همش به اندازه یه پست نیروهای تاج نمیشن
از بس هم مردمیه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سلام. زارع و هدایت خواه دیگه نیان بهتره، فرصت خدمت را به دیگران بدهند،
باران
Iran, Islamic Republic of
تو در اشتباهای . محصول.ی بود که همیشه هشت ماه قبل از انتخابات اصلاح طلب میشه و بعدش راه خودشون به بدترین وجه ممکن ادامه میده فک میکنم کمی باید درس سیاست ورزی بیاموزی رفیق
محسن
Romania
حال بهم زن بود تحلیل
آریا
Romania
ضمن سلام و احترام به نظرات نسنجیده و کارشناسی نشده ی شما
اولا آقای زارعی خط و سیر مشخصی نداشته اند و معلوم نیست شما به عنوان یه جوان از کدوم کارشون در این هشت سال دفاع میکنید
دوما آقای هدایت خواه اگر قرار بر رای آوردن بود در همون دو دوره ی گذشته در مقابل حریف ضعیفی چون آقای زارعی رای میاوردن هر چند همگی مردم این استان چه مخالف و چه موافق میدانند که به مراتب آقای هدایت خواه بهتر و برتر از آقای زارعی بودند اما اگر ایشان قصد ورود مجدد در انتخابات را داشته باشند که ندارند ضربه ی مهلکی خواهند خورد که آن شاءالله خودشان آگاهی دارند و با طناب پوسیده ی دوستان بد خواه و دشمنان بدگهر خودشان را به قعر این چاه نمی اندازند
و اما حرف آخر اینکه گزینه ی معرفی شده جناب دکتر فرخیانی هم از نظر سطح تحصیلات و سواد هم از نظر بیان و دلسوزی ایشان نسبت به مردم این استان هم با توجه به اجماع حداکثری و هم از نظر طایفه ای و وابستگی های قومی و قبیله ای بهترین گزینه ی ممکن میباشند و ایشان علاوه بر رای اصولگرا و رای طایفه ای رای خردمندان جریان اصلاح طلب را نیز دارند کما اینکه در یک تحقیق کوچک به این مهم میرسید که حضور ایشان ولوله ای به راه انداخته که هراس را در دل رقبا انداخته
کلام آخر ایشان به حول و قوه ی الهی خاری به چشم دشمنان هست
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
پارساجان باورکن اگر زارعی بنده را با لیسانس شیمی مثل شما در مخیط زیست به کار می گرفت روزی ده تا یادداشت حمایتی براش مینوشتم. کبناجان لطفا منتشرکن
محسن
Romania
خخخخخخ بعید میدونم شما از هیچی هم هیچ تر بدونید کدوم آبیاری قطره ای کدوم کارخونه سیمان با کارگر بومی کدوم عزتی که تکون نخورده
تو مستقیم داری به همه توهین میکنی حداقل صداقت در گفته هات داشته باش
به تو هم میگن جوان که خود را جوان و آگاه میدانی که نیستی اگر بودی حداقل نمیکردی مرد متعصب نباش واقعیت رو ببین تو در مقابل مردم استانت مدیونی و باید جوابگو باشی
خدا میدونه که گفتی و خودت بهتر از هر کسی میدانی و اگر نمیدانی بدان که بدترین نوع به خودت و مخاطبین این سایته
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این آقا حق دارد . را در محیط زیست و .. را بیمارستان شهید جلیل بدون قانون آقای . گذاشت سرکاز بایستی دست و پا برای نماینده بشکند.
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا /بعنوان یک سایت مطرح استان سعی کن سخنانی را درج کنید که مردم را بدبین نکند ، کجا بویراحمد دنا عزت دارد ؟ مردم میدانند که تاج گردون همین دو هفته قبل که زارعی دنبال یک فرمانداری دنا بود ، حدود دویست میلیارد اعتبار برای گچساران گرفته شد . سهم منابع نفتی چه شد؟ اعتبارات عمرانی چه؟ ادارات مهم و تاثیر گذار متعلق به کدام نماینده است ؟
حیف که نمیشود طولانی نوشت و گرنه دویست برگ کاغذ میشود از ضعف های زارع نوشت .
اصلاح طلبان باید از بهرامی حمایت کنند و قطعا بهترین فرد است .توانمند و شجاع .
زارعی فقط به فکر پروژه و برادر هست
عزت
Iran, Islamic Republic of
ما مردم بویراحمد و دنا اصلا نمی دانستیم عزت کجا هست؟!؟ تا اینکه پیر و مراد اصلاحات جناب آقای سید باقر موسوی در مسجد قبا دولت آباد چند سال پیش فرمودند به گوش باشید و به هوش و از ما گفتن : عزت بویراحمد زیر سوال رفته عزت ما رفت !!! و ما هم سر بالا و چراغ به دست در به در دنبال عزت می گردیم... و گر نه ما را چه کار با عزت یا...
تااا
Iran, Islamic Republic of
اخ سی اصلاح طلبل که صلاحشون من دست بچیل افتاده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که این شخص، نه بر اساس تحلیل که بر اساس علاقه به جریانی خاص، صحبت کرده.
اولاً کارهایی که برشمرده، بیشتر کارهای عمرانیه دولتیه و ربطی به نماینده نداره. ثانیاً همین کارها رو هم بزرگنمایی کرده.
اما درباره اقدامات دولت: کجای سیاست دولت، موفق بوده؟ همه چیز که به زلف برجام و آمریکا گره خورده بود که با خروج آمریکا از برجام، بر باد فنا رفت.
درباره عزت بویراحمد: عزت در جاده و خانه بهداشت نیست. که این ها ابتدایی ترین نیازها و حق مردمه. عزت شهری که مرکز استانه، اینه که میزبان اولیه ی دولتی ها و مقامات کشوری در بدو ورود به استان باشه، نه این که به صورت شهر یا حتی روستایی وابسته دید بشه و بعد از حضور در شهرستانی دیگه، در صورت صلاحدید نماینده ی اون شهرستان، وزیر یا مسئول مربوطه برای خالی نبودن عریضه و فرمالیته، چندساعتی هم به مرکز استان بیاد و بازگشتش هم باز، از فرودگاه گچساران باشه. پس تطویل باند فرودگاه هم آبی برای مردم شهرستان های بویراحمد و دنا نداشته و فقط جناب ...و پسر و برادر ایشون رو به نانی مضاعف رسونده.
.شده ی مردم این دو شهرستان، در توزیع ناعادلانه پست های مدیریتی و بودجه های استانی و اختصاص بودجه هایی ویژه به شهرستان گچسارانه. در حالی که به قولی، یاسوج به عنوان مرکز استان،
باید ویترین استان باشه.
انتخابات گذشته هم که مثنوی هفتاد من کاغذه و مصاحبه شونده و همه مردم، بهتر از هر کسی به نحوه برگزاری و اعلام نتایج اون، واقف هستن و کسی(منهای منفعت طلبان و ..) .. رو برنده انتخابات و نماینده ی خود، نمی دونن‌ پس، دم از عدم اقبال به هدایتخواه و اقبال به مشی و عملکرد .نزنید که: خنده آید خلق را.
درباره اصلاح طلبان بویراحمد و دنا: این مسئله رو بارها در گفت و گو های رو در رو به دوستان اصلاح طلب هم گفته ام که: شما هم در استان و هم در کشور، خود را دارای بالاترین و قوی ترین پایگاه اجتماعی و مردمی می دانید، اما دو دوره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، خلاف این رو نشون داده و اصلاح طلبان که بهتر از هر کسی به وزن سیاسی و پایگاه اجتماعی ضعیف خود، واقف هستن، هر بار، خود رو پشت سر کاندیدایی که اقبال عمومی رو به سوی او می بینن، ( ولو اصول گرای سابقی چون زارعی، یا روحانی اعتدالی) قرار داده و بجای انتخاب کاندیدایی مستقل، یا حمایت از کاندیدای انتخاب شده از مجمع اصلاح طلبان، از کاندیدای مقبول، به عنوان رحم اجاره ای استفاده کرده و به حیات. خود ادامه داده اند تا یادآور این مثل باشند که: من آنم که رستم بود پهلوان.
درباره آمدن یا نیامدن آقای هدایتخواه، اولا کاندیدای فعلی، آقای فرخیانی هستند و البته فشارهایی از سوی بعضی دوستان برای قانع کردن آقای هدایتخواه به کاندیداتوری وجود داره. که هر کدام باشه، قطعاً با ساز و کاری مشخص و مورد حمایت همه جریان خواهد بود‌ نه مثل مجمع اصلاح طلبان که بهرامی رو انتخاب کردن اما منفعت طلبان، او رو رها کرده و پشت طر زارعی قرار گرفتن.
اما کلام آخر: این گوی و این میدان. کانیدای مستقل اصلاح طلب معرفی کنید و به اصطلاح: بیار آن چه داری ز مردی و زور.
وعده ی عزت طلبان، با منفعت طلبان، دوم اسفند ۹۸
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت رو که نمیخواد پول بابتش پرداخت کرد آقای محمدی.
Iran, Islamic Republic of
خیلی مطلب آبکی و با سیوالات گزینشی از طرف خود آرامشی بوده برای حمایت از زارعی. بله هم طایفه ای جنابعالی که با اون به نون و نوا رسیده ای. فعال سیاسی😃
دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
حمایت اصلاحات از افراد ضعیفی مانند زارعی باعث وضع اسفبار فعلی استان و کشور لست
پناهی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مردم بویراحمدودنادکتربهرامی است
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر منتخب مردم ونماینده بویراحمد خواهد شد

امروز ۱۹/۳/۹۸ یادداشت بفرمایید
این تحلیلهای ابکی چیه
در متن مردم نیستند بعضی ها
سیاست ورزی وتحلیگر بودن خودش پارامترهایی دارد نه این صحبتهای موردی
United States
شعرميبافي
هماى رحمت
Iran, Islamic Republic of
تا پيروزى نهايى و هوادارى عظيم
توسط ٩٠درصد مردم بويراحمد و انتخاب اصلح ترين
با قبولى و رفتن هدايت خواه به مجلس
ان شاالله ........
محسنی
Romania
تا کم میارید میگید انحصار طلبان ودلواپسان.خودتو نمیگید ..
کریم
Iran, Islamic Republic of
بابا. بویراحمد را آقای زارعی با پیمانکاری .رفت نمونه اش در قضیه سقوط هواپیما واستیضاح وزیر راه ومسکن بود اگه خواستید مثالهای بهتری هم در خصوص قیر وپتروشیمی برای شما خواهم گفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام شکم های اجاره ای درد این مملکت را دوا نمی کند یا اصولگرا یا اصلاح طلب
کارمند محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
سلام پارسا جون
چون آقای زارع خودت را در محیط زیست و خانمت را در بیمارستان دولت آباد استخدام کرده است ازش دفاع میکنی .
ف
Iran, Islamic Republic of
خدایا شورای نگهبان را برسان
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان که در شآن وشخصیت جمع خودتان یک اصلاح طلب نیست که نمایند بشود ومستقل باشید حرف از برد برد نزنید شما باید در دست اصولگرایان باشید چون همت واراده از .واصلاح طلبان .ه فقط خوشان وپست هاشون وجمع کردن ثروتشان براشون مهمه که از زارعی پولداروپیمانکار حمایت میکنید مردم برای شما که ارزشی ندارند شما اصلاح طلبان بد از دوران سیاه قاجار در کشور ایران همین دولت اصلاحات بود که همه چیز ملت ایران را به بیگانگان تقدیم کرداید از هسته ای تا . برای کشورهای بیگانه تا تورم 1000 درصدی تا بی ارزشترین پول ایران تا فقر وبیکاری وفاصله طبقاتی و را در کشور ایران هزار برابر کرداید ملیونها نیروی شرکتی بالای 10 سال در این دولت شداند برده پیمانکاران ودلالان وکارفرماها از بیکاری ملیونها جوان بیکار وتحصیل کرد که یا معتاد شداند یا خودکشی میکنند واز طلاق واز هم پاشیدن زندگی بیشتر خانوادها به خاطر هزینه های بالای زندگی مانند هزینه خوراک وپوشاک وهزینه اجاره وایاب وذهاب وهزینه بیمارستان ومدرسه وکرایه که مجبور شداند قید زندکی وزندگی کردن را بزنند همه اینها بانی وباعثش دولت امید وتدبیر با نمایند گان اصلاح طلب بودند در اصل درلت اصلاحات ودولت ناامید وبی تدبیر باعث این همه بدبختی به ملت ایران شداند. وترس ولرز در این دولت سراسر .نمایندگان پیمانکار باعث این همه بدبختی به ملت ایران شد اگه ذرای وجدان دارید دم از نردانگی وزندگی بهتر برای ملت ایران نزننر که دشمن واقعی این ملت قشر وحزب سیاسی اصلاح طلب یا سرمایه دارات مرفع وبی درد وپیمانکاراودلالان ونمایندگان ومعاونین ووزیران سرمایه دار ومعامله کر ونمایندگان ونعاونین دولت اصلاحات بود وهست
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیگه مردم ... هستن که به تحلیل های نسنجیده این اقا توجه کنن اقای زارع خودش هم از انتخاب خودش خندش گرفته و فهمیده مردم ....
Iran, Islamic Republic of
خدا هونته اباد کنه کبنا کیه بی پیداش کردی اوردیش . ور دا من چاه هیشکه هم نیتره درارش سی بازار گرمی خوب بی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای ارامش استخدام محیط زیست وبیمارستان هرکسی را به دفاع وامی دارد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بچه و سیاست .ما که ندیدیم😫
Romania
تجربه ثابت کرده بعضی سن پایین ها عملکردشون از سن بالا ها بهتر بوده
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا را از کجا گیر آوردید با این تحلیلش.
را چک کنید شاید از دوران قاجار باشد.
درضمن حتما چکش بکنید شاید از سکه های قاجار تو جیباش باشه که به درد مردم بخوره...
مرده شور این تحلیل . را ببرن..
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً جنابعالی پیمانکار یا از خانواده پیمانکاران هستی که این همه از زارعی تعریف و تمجید می نمایی. زارعی به هیچ وجه شایستگی نمایندگی مردم فهیم بویراحمد و دنا را دارا نمی باشد.
افشین
Romania
درود بر مهندس آرامش ،ایشالله که همیشه موفق و پیروز و سربلند باشید
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1