تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۱۰۱۶۹
امام جمعه شهر یاسوج:

ترامپ خواب مذاکره با ایران را ببیند

۱
۰
ترامپ خواب مذاکره با ایران را ببیند
کبنا ؛


 حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: آل‌سعود که خود را خادمین حرمین شریفین می‌دانند در اصل افرادی خائن به اسلام و مسلمین هستند.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آن‌ها هم به تقلید از آمریکا برای مذاکره با ایران شرط و شروطی گذاشته‌اند و از ارباب خود تقلید کرده‌اند چرا که نوکر و غلام حلقه به گوش آمریکایی‌ها بوده و هستند.
حسینی به خیانت‌های این حکومت سر سپرده اشاره کرد و به خاک و خون کشیدن مردم یمن را از جنایت‌های آل‌سعود برشمرد که 4 سال است این مردم را می‌کشند و سازمان‌های حقوق بشر جهانی سکوت کرده‌اند.
وی به واکنش سید حسن نصرالله در قبال تهدید ایران از سوی آمریکا گفت: سید حسن نصرالله شفاف به آن‌ها هشدار داد که حواسشان را جمع کنند چرا که ایران کنونی بسیار مقتدرتر از قبل است و در دفاع مقدس گوشه‌ای از این اقتدار را نشان دادند و مقاومت ملت ایران را در هشت سال جنگ تحمیلی همه دنیا مشاهده کرد.
امام جمعه یاسوج با بیان این که ملت ایران هرگز تسلیم نخواهد شد اظهار کرد: امسال در روز جهانی قدس ملت نشان داد که اهل دفاع و ایستادگی است و به دلیل معامله قرن بیش از گذشته پای آرمان‌های انقلاب خواهد ایستاد.
وی برپایی روز قدس در 120 کشور جهان را نشان دهنده بیداری امت اسلام دانست که با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل همچون گذشته پای قدس شریف خواهند ایستاد.
حسینی از همه ترفندهای آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی از جمله صحبت با کشورهای جهان برای میانجیگری مذاکره سخن به میان آورد و گفت: دولت آمریکا و ترامپ مگر خواب مذاکره با ایران را ببیند چرا که بدعهدی خود را در برجام نشان دادند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویری
Iran, Islamic Republic of
رتس میگی مگه مشکل مالی داری
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1