کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

چرا کهگیلویه و بویراحمد گرفتار چنین وضعیتی شد؛ مدیران بنزین سوز و مدیریت سرکیفی و عصر قاجاری

17 خرداد 1398 ساعت 15:51

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مدیران پروازی بنزین سوزند و صندلی اشغال کن صرفاً حضور دارند بعضی‌شان دکورند و کارآیی ندارند.


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی روز جمعه (17 خرداد ماه 98) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قلعه‌رئیسی اظهار کرد: از سختیها و عذاب‌های و وحشت‌های روز قیامت فزع اکبر یاد می‌شود که همه هراسان و مضطرب و نگران هستند اما یک عده‌ای از فزع اکبر در امانند معصومین و کسانی که تحت ولایت آنان هستند از گرفتاری‌های قیامت در امانند.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه دوم گفت: آل سعود خیانت بزرگی را در حق فلسطین در آستانه روز قدس انجام داد و در مکه میزبان نشست هایی بود که نشان دهد مساله فلسطین برای این کشورها هیچ ارزشی ندارد و ایران را به عنوان حامی فلسطین تهدید منطقه معرفی کنند.
 وی گفت: سیاست آل سعود برخلاف آیات قرآن و دین اسلام و سیره انبیاء و رسول الله است. اجلاس مکه نشان دهنده این است که عربستان در باتلاق یمن گرفتار است این نشست های آل سعود مثل نشست های سران مشرکین علیه رسول خدا بی‌فایده و بی نتیجه و در نهایت منتج به شکست و نابودی آل سعود خواهد شد.
وی در ادامه به موضوع دیگری اشاره کرد و گفت: در سطح استان به برکت هدایت‌های نماینده معزز ولی فقیه و روحانیت و بصیرت مردم و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) و فداکاری سپاه و بسیج و نیروی انتظامی استان ما یکی از امن‌ترین استانهاست.
 صلواتی افزود: اما در عرصه وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان و دیگر مسائل روزمره مردم ضعف مدیریت و ناتوانی بعضی از مسئولان استان مثل روز روشن است.
 وی گفت: نگاه‌های تبعیض گونه به شهرستانها و مشکلات آنان و بی توجهی بعضی از مسئولان استان ظلم در حق مردم و امام و شهیدان و ولایت است. وضعیت راههای شهرستان کهگیلویه اسف بار است وضعیت راه ارتباطی مردم دیشموک و قلعه رئیسی به شهرستان مصیبت بار است.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: وضعیت پروژه ورزشگاه شهر قلعه رئیسی نمایش مدیریت عصر قاجار و مدیریت سرکیفی و میلی کار کردن و مردم و جوانان را به سخره گرفتن است چرا مسئولان علوم پزشکی استان به وضعیت درمانگاه شهر قلعه رئیسی ورود نمی‌کنند؟
 وی افزود: عدم حمایت از کشاورزان منطقه و بی توجهی به آنان سردرگمی بعضی از مردم محله‌های شهر و روستاها در مسئله گازرسانی وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر وضعیت گرانی سرسام آور و ضعف نظارت بی‌مدیریتی و بی توجهی و ناتوانی و سردرگمی بعضی از مدیران باعث شده است که کمر مردم زیر بار این نوع مدیریتها شکسته شود.
 این خطیب جمعه ادامه داد: مدیران پروازی بنزین سوزند و صندلی اشغال کن صرفاً حضور دارند بعضی‌شان دکورند و کار آیی ندارند.
 وی گفت: نمی‌دانم چرا این استان گرفتار چنین وضعیتی شد اما امیداوریم مدیریت عالی دولت بتواند مردم را از زیر بار این نوع مدیریت‌های ناکارآمد نجات دهد.
 صلواتی خاطرنشان کرد: این بی توجهی‌ها و این نوع مدیریت‌ها خود از منکرات هستند رسالت تریبون نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر است لذا از تریبون یکی از دورترین مناطق استان که نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی و حزب الهی دارد از دیار مردمان مؤمن و با فرهنگ چاروسا مسئولان و مدیران استان را سفارش به معروف بزرگ که همان خدمت به مردم و توجه به مردم و حل مشکلات مردم و نگاه عدالت محور به همه مناطق استان است را دارم و از منکر بزرگ یعنی تبعیض و مدیریتی که باعث آلام و دردها و رنج های مردم است نهی می‌کنم و بدانید سعادتمندی و موفقیت مسئولان بستگی به عمل به این مهم است.


کد مطلب: 410168

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410168/چرا-کهگیلویه-بویراحمد-گرفتار-چنین-وضعیتی-مدیران-بنزین-سوز-مدیریت-سرکیفی-عصر-قاجاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1