کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولتیماتوم «بیعت اصل» به اصولگرایان گچساران باشت؛

بیعت اصل: اگر چاره‌اي براي وحدت انديشيده نشود راه همه ما به تركستان است!

17 خرداد 1398 ساعت 18:16

بیعت اصل در بخشی از یادداشت خود به کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی آورده است: برادران عزیز صراحتا‌ً اعلام می دارم چنانچه دنبال وحدت هستید از خود بزرگ بینی دوری جسته و شفاف جواب این نامه بنده را بدهید تا اولا هرچه سریع تر بتوانیم با وحدت رویه حرکت کرده و به نتیجه دلخواه برسیم و دوماً برای مردم مشخص گردد که چه کسی دنبال وحدت است و چه کسی دنبال منافع شخصی.


در شرایطی که چندماهی است جلسات اصولگرایان بویراحمد و دنا به طور منظم و ادامه دار برگزار شده و در نهایت اصلگرایان این دو شهرستان بر سر کاندیدای اصلح اجماع کردند، در گچساران حتی از تشکیل جلسات در میان اصولگرایان خبری نیست، در نتیجه این تعلل بیعت اصل به نوشتن یادداشتی مبادرت کرده و از ریش سفیدان اصولگرایان گچساران و باشت به کاندیداهای احتمالی این حزب هشدار داده و این تعلل را به ضرر اصولگرایان دانسته و خواهان برگزاری جلسات برای رسیدن به یک اجماع و اتحاد میان اصولگرایان شده است.
بیعت اصل ضمن آنکه در پیام خود به کاندیداهای اصولگرایی گچساران و باشت
حاج علیمراد جعفری، حاج سید قدرت الله حسینی بحرینی، حاج سید یعقوب زراعت کیش، حاج اردلان زینل زاده را مورد خطاب قرار داده، بیان داشته است: همانگونه که مستحضرید جریان اصولگرایی، جریانی ریشه دار و حماسه ساز بوده و همواره در طول تاریخ نقش تعیین کننده‌ای در مسائل مختلف کشور ایفا کرده است. جریان اصیل و ریشه دار اصولگرایی در سالهای اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن رهبر و لیدری وحدت محور نتوانسته است وضعیت این جریان را سر و سامان بخشند که این جای تأسف داشته و باید فکری اساسی برای آن کرد.
وی ابراز داشت: آنگونه که شواهد نشان می‌دهد وحدت در بین کاندیدای شهرستان گچساران وجود نداشته و هرچه به جلو می‌رویم شکل گیری این وحدت سخت‌تر می‌شود.
بیعت اصل اینگونه نوشت: اکثر هواداران کاندیداهای اصولگریان گچساران و باشت (به غیر از تعداد اندکی که افراطی بوده و دغدغه وحدت ندارند) بر وحدت تاکید داشته و از این نابسامانی گله مند و ناراحت هستند.  
وی بیان داشت: چنانچه شرایط فعلی ادامه دار باشد خیلی از حامیان کاندیداها سکوت خواهند کرد و یا شاید در جبهه مقابل قرار گیرند. به عقیده بنده ضرورت دارد در شرایط حساس کنونی منیتها را کنار گذاشته و صادقانه و شفاف در راستای وحدت گام برداریم و بیش از این مورد انتقاد هم فکریان قرار نگیریم. گرچه در این راستا با همه آقایان بجز یک نفر تلفنی صحبت کرده‌ام ولی برای شفاف سازی موضوع لازم دانستم این موضوع رسانه‌ای شود تا همه ما در عمل مورد قضاوت مردم قرار گیریم.
بیعت اصل ابراز داشت: بی پرده به شما عزیزان از طریق این نامه سرگشاده اعلام می‌نمایم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ۹۸ همانند یک چشم به هم زدن فرا خواهد رسید و اگر چاره‌ای برای وحدت و اتحاد اندیشیده نشود راه همه ما به ترکستان است.
بیعت اصل در انتها چند پیشنهاد برای کاندیداهای جریان اصولگرایی ذکر کرده است:
چند پیشنهاد برای سروران ارجمند که هرکدام دارای سبقه ای درخشان بوده و دل در گرو موفقیت جریان اصولگرایی دارند داشته که به شرح  ذیل می‌باشد.
  ۱- پیشنهاد می‌گردد همه کاندیداهای جریان اصولگرایی در فضایی بدون حضور هیج شخص و فرد دیگری گرد هم آییم و با گفت و گو بر روی یک فرد به توافق رسیده و همه با تمام توان برای موفقیت آن کاندیدا تلاش نماییم.
۲- چنانچه پیشنهاد اول سخت است و دوستان ادعا دارند که بدون مشاوران خود نمی‌توانند تصمیم بگیرند پیشنهاد دوم این است که هر کاندید بیست نفر از مشاوران خود را معرفی نمایند تا این ۱۰۰ نفر با بحث و گفتگو و رأی دادن یک نفر را انتخاب نمایند ومجدداً تاکید می‌گردد خروجی هر شخص عزیزی بود ملزم به حمایت تمام قد از آن عزیز خواهیم بود.
۳- چنانچه هیچ کدام از این موارد منتج به نتیجه نشود ضمن احترام به همه عزیزان به خاطر وحدت ولبیک به خواست هواداران محبوب اما مظلوم و منتقد، دوستان پا بر نفس خود بگذاریم و ضمن ریش سفیدی در جریان اصولگرایی گزینه‌ای جدید ترجیحاً از بین آقایان حاج حشمت الله احمد زاده، حاج سید محمود موسوی، حاج عبدالکریم قاضی فر، حاج یوسف باقری، سردار صابری، حاج رمضانی، حاج حمید بخشایی، حاج مهدی خورشیدی، حجت الاسلام حاج صادق مهرابی، حاج محمد باقر شریفی  و یا هر شخص شاخص و برجسته این جریان به عنوان کاندید واحد معرفی و همگان پشتیبانی و همراهی نمایند.
برادران عزیز صراحتاً اعلام می‌دارم چنانچه دنبال وحدت هستید از خود بزرگ بینی دوری جسته و شفاف جواب این نامه بنده را بدهید تا اولاً هرچه سریع‌تر بتوانیم با وحدت رویه حرکت کرده و به نتیجه دلخواه برسیم و دوماً برای مردم مشخص گردد که چه کسی دنبال وحدت است و چه کسی دنبال منافع شخصی.
در پایان از بقیه عزیزان اصولگرایی از جمله برادران عزیزم جناب آقایان حاج احمد خورشیدی، حاج علی فولادی وندا و مهندس غلامرضا پاکدل که این نامه خطاب به این عزیزان نوشته نشده پوزش طلبیده زیرا این بزرگان اصولگرایی تاکنون به صورت شفاف برای ورود به عرصه انتخابات اعلام حضور ننموده‌اند. در صورت عدم موافقت و عدم نتیجه بی شک آتش به اختیار هر کس مسیرش را انتخاب و دودش به چشم همه خواهد رفت.


کد مطلب: 410166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410166/بیعت-اصل-اگر-چاره-اي-براي-وحدت-انديشيده-نشود-راه-همه-تركستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1