تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۴۱۰۱۶۶
اولتیماتوم «بیعت اصل» به اصولگرایان گچساران باشت؛

بیعت اصل: اگر چاره‌اي براي وحدت انديشيده نشود راه همه ما به تركستان است!

۳۵
۰
بیعت اصل: اگر چاره‌اي براي وحدت انديشيده نشود راه همه ما به تركستان است!
کبنا ؛در شرایطی که چندماهی است جلسات اصولگرایان بویراحمد و دنا به طور منظم و ادامه دار برگزار شده و در نهایت اصلگرایان این دو شهرستان بر سر کاندیدای اصلح اجماع کردند، در گچساران حتی از تشکیل جلسات در میان اصولگرایان خبری نیست، در نتیجه این تعلل بیعت اصل به نوشتن یادداشتی مبادرت کرده و از ریش سفیدان اصولگرایان گچساران و باشت به کاندیداهای احتمالی این حزب هشدار داده و این تعلل را به ضرر اصولگرایان دانسته و خواهان برگزاری جلسات برای رسیدن به یک اجماع و اتحاد میان اصولگرایان شده است.
بیعت اصل ضمن آنکه در پیام خود به کاندیداهای اصولگرایی گچساران و باشت
حاج علیمراد جعفری، حاج سید قدرت الله حسینی بحرینی، حاج سید یعقوب زراعت کیش، حاج اردلان زینل زاده را مورد خطاب قرار داده، بیان داشته است: همانگونه که مستحضرید جریان اصولگرایی، جریانی ریشه دار و حماسه ساز بوده و همواره در طول تاریخ نقش تعیین کننده‌ای در مسائل مختلف کشور ایفا کرده است. جریان اصیل و ریشه دار اصولگرایی در سالهای اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن رهبر و لیدری وحدت محور نتوانسته است وضعیت این جریان را سر و سامان بخشند که این جای تأسف داشته و باید فکری اساسی برای آن کرد.
وی ابراز داشت: آنگونه که شواهد نشان می‌دهد وحدت در بین کاندیدای شهرستان گچساران وجود نداشته و هرچه به جلو می‌رویم شکل گیری این وحدت سخت‌تر می‌شود.
بیعت اصل اینگونه نوشت: اکثر هواداران کاندیداهای اصولگریان گچساران و باشت (به غیر از تعداد اندکی که افراطی بوده و دغدغه وحدت ندارند) بر وحدت تاکید داشته و از این نابسامانی گله مند و ناراحت هستند.  
وی بیان داشت: چنانچه شرایط فعلی ادامه دار باشد خیلی از حامیان کاندیداها سکوت خواهند کرد و یا شاید در جبهه مقابل قرار گیرند. به عقیده بنده ضرورت دارد در شرایط حساس کنونی منیتها را کنار گذاشته و صادقانه و شفاف در راستای وحدت گام برداریم و بیش از این مورد انتقاد هم فکریان قرار نگیریم. گرچه در این راستا با همه آقایان بجز یک نفر تلفنی صحبت کرده‌ام ولی برای شفاف سازی موضوع لازم دانستم این موضوع رسانه‌ای شود تا همه ما در عمل مورد قضاوت مردم قرار گیریم.
بیعت اصل ابراز داشت: بی پرده به شما عزیزان از طریق این نامه سرگشاده اعلام می‌نمایم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ۹۸ همانند یک چشم به هم زدن فرا خواهد رسید و اگر چاره‌ای برای وحدت و اتحاد اندیشیده نشود راه همه ما به ترکستان است.
بیعت اصل در انتها چند پیشنهاد برای کاندیداهای جریان اصولگرایی ذکر کرده است:
چند پیشنهاد برای سروران ارجمند که هرکدام دارای سبقه ای درخشان بوده و دل در گرو موفقیت جریان اصولگرایی دارند داشته که به شرح  ذیل می‌باشد.
  ۱- پیشنهاد می‌گردد همه کاندیداهای جریان اصولگرایی در فضایی بدون حضور هیج شخص و فرد دیگری گرد هم آییم و با گفت و گو بر روی یک فرد به توافق رسیده و همه با تمام توان برای موفقیت آن کاندیدا تلاش نماییم.
۲- چنانچه پیشنهاد اول سخت است و دوستان ادعا دارند که بدون مشاوران خود نمی‌توانند تصمیم بگیرند پیشنهاد دوم این است که هر کاندید بیست نفر از مشاوران خود را معرفی نمایند تا این ۱۰۰ نفر با بحث و گفتگو و رأی دادن یک نفر را انتخاب نمایند ومجدداً تاکید می‌گردد خروجی هر شخص عزیزی بود ملزم به حمایت تمام قد از آن عزیز خواهیم بود.
۳- چنانچه هیچ کدام از این موارد منتج به نتیجه نشود ضمن احترام به همه عزیزان به خاطر وحدت ولبیک به خواست هواداران محبوب اما مظلوم و منتقد، دوستان پا بر نفس خود بگذاریم و ضمن ریش سفیدی در جریان اصولگرایی گزینه‌ای جدید ترجیحاً از بین آقایان حاج حشمت الله احمد زاده، حاج سید محمود موسوی، حاج عبدالکریم قاضی فر، حاج یوسف باقری، سردار صابری، حاج رمضانی، حاج حمید بخشایی، حاج مهدی خورشیدی، حجت الاسلام حاج صادق مهرابی، حاج محمد باقر شریفی  و یا هر شخص شاخص و برجسته این جریان به عنوان کاندید واحد معرفی و همگان پشتیبانی و همراهی نمایند.
برادران عزیز صراحتاً اعلام می‌دارم چنانچه دنبال وحدت هستید از خود بزرگ بینی دوری جسته و شفاف جواب این نامه بنده را بدهید تا اولاً هرچه سریع‌تر بتوانیم با وحدت رویه حرکت کرده و به نتیجه دلخواه برسیم و دوماً برای مردم مشخص گردد که چه کسی دنبال وحدت است و چه کسی دنبال منافع شخصی.
در پایان از بقیه عزیزان اصولگرایی از جمله برادران عزیزم جناب آقایان حاج احمد خورشیدی، حاج علی فولادی وندا و مهندس غلامرضا پاکدل که این نامه خطاب به این عزیزان نوشته نشده پوزش طلبیده زیرا این بزرگان اصولگرایی تاکنون به صورت شفاف برای ورود به عرصه انتخابات اعلام حضور ننموده‌اند. در صورت عدم موافقت و عدم نتیجه بی شک آتش به اختیار هر کس مسیرش را انتخاب و دودش به چشم همه خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سردار بیعت اصل شفاف ،قاطع،مردمی و حامی قشرمحرومین وتوانمد و ثابت قدم در همه عرصها درود بر شرفت احسن🙏
شهروند دور از شهر
Iran, Islamic Republic of
آقای بیعت اصل ، فایده نداره ، همان به که متحد نشوید اون موقع دلیل موجهی برای شکست سنگینتری نسبت به دور قبل دارید .
دکتر سی هفت ساله
Iran, Islamic Republic of
به یاد دارم سال ها پیش این جناب بیعت اصل در نیروی انتظامی استان مسولیتی داشت و من جوان بیست ساله ای بودم، جهت کاری مراجعه کرده بودم چنا.با من کرد که هرگز فراموشم نمیشود.
از این به بعد هرگز به نظامی ها رای ندادم. و نمیدونه.
جناب کمایی به جهت رسالتت سانسور نکن
محمدیان جمشید
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به همه عزیزان،گزینه جوان،تحصیلکرده و از همه مهمتر دارای سابقه اجرایی فراوان و کاریزما فقط و فقط زینل زاده و السلام
کی سیفی
Iran, Islamic Republic of
فقط زینل زاده
پناهی کوشک
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام وتشکرازجناب بیعت گزینه دوم پیشنهادی ایشان معقولتربه نظرمیرسدواگراشخاصی که درپایان نامه ازآنهانام برده شدهم قصدحضوردرعرصه انتخابات دارندآنان هم بامشاوران بیست نفره خودشرکت کنندو همه عزیزان ازخروجی جلسه حمایت همه جانبه کنند.البته که حمایت مردمی دکترزینلزاده بیش ازدیگران است لیکن برای حفظ احترام ووحدت بایدجلسه هم اندیشی برگزارشود
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اردلان زینلزاده تنهاشخصی است که توان شکست دادن تاجگردون رادارد
خان پایه
Iran, Islamic Republic of
طایفه بابکان درصورت حضوردکترزینلزاده تمام قد ازایشان حمایت می کند
نوروزنژاد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خودش اعلام کرده مهمترین رقیبش دکترزینلزاده است
جوانان آرویی
Iran, Islamic Republic of
دکتراردلان زینلزاده آمده است برای شکست دادن تملق وپارتیبازی وسرمایه دارپرستی.همه باهم این مردبزرگ رادرانتخابات یاری می کنیم
دیل
Iran, Islamic Republic of
رای ما حاج جعفری ودرصورت انصراف ایشان دکترزینلزاده خواهدبود.ازتاجگردون که خیری ندیدیم
خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
رای اولادمیرزا دولیاری اردلان زینلزاده هست
منتقد
Iran, Islamic Republic of
چندسال پیش ایشون نیروی انتظامی.
حالا تئوری میده
دشتموری اصیل
Iran, Islamic Republic of
جناب زینلزاده موردحمایت اکثریت قاطع دشتموریهاازبرافتابی وباتولی وتاس احمدی واولادمیزالی وشیخ وتامرادی وساداتی هستندوبایاری خداوندوحمایت داییهای باوی اش و برادران قشقایی که درطول تاریخ همپیمان بویراحمدیهابوده اندزینلزاده پیروزقاطع انتخابات خواهدشد
لیشترمظفرآباد
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به دکترتاجگردون وتشکربابت زحمات ایشان درطول دوران هشت ساله رای حوزه لیشتر به برادرهم طایفه ای ودشتموریمان دکترزینلزاده خواهدبود
تاس احمدی ازدهدشت
Iran, Islamic Republic of
همه تاس احمدیهاازدکترزینلزاده حمایت میکنند ودرهرصورت رای خودرادرگچساران به نفع این مرد شریف به صندوق خواهیم انداخت
جهان بین
Romania
شایسته ترازحاج محمدباقرشریفی کسی راسراغ ندارم...
پناهی
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعاهمه کاندیدهابامشاورینشان جمع شوندوحمایت مردمی روملاک قراربدهند حتمازینلزاده گزینه نهایی خواهدبود
شهروند
United States
مو نظروم د داروم بین بیعت اصل و قاضی فر بخشایی و زینل زاده مسابقه گورنا دوال بزارید
محمدپورفتح
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست باوجوددکترزینلزاده ایشان پیروزنهیی انتخابات خواهدبود.هنوزچندماه به انتخابات گوشه وکنارشهرنام زینلزادهبرسرزبان هاست.
چ
Iran, Islamic Republic of
اگر اصولگراها بروی دکتر سیدحشمت الله احمدزاده توافق کنن قطعا موفق خواهند بود ایشان چهر ه ای علمی فرهنگی مذهبی میباشد ودر عین حال مدیری توانمند در سطح کشور بوده وهست
درپاسخ به شهروند
Iran, Islamic Republic of
بنده ضمن احترا ونظرجناب عالی عرض ایکنم که چارتاشو بشینن تی یک هته تل موری تتل کنن هرکه ویساتاآخر وو ثبت نام کنه تاایماهم بریم رای وش بییم.ایچنو بختره
اگاه
Iran, Islamic Republic of
تا الان فکر میکردم که شخص نظامی نباید در سیاست دخالت کند ولی این جمله : (که با همه بجزء یک نفر تماس تلفنی برقرار کرده ام .) تابت کردی که سیاستمدار خوبی میشوی .
نتیجه :
جنابعالی با هیچ کس تماس نداشته ای ولی با گفتن این که بجزء یک نفر همه اقایان فکر میکنند ان یک نفر خودم هستم و این رندانه ات را راست جلوه مینمایی .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما جناب آقای بیعت همان بهتر که از دور تماشاگر باشید رای دادن به شما ...
سعید
Russian Federation
با سلام
البته که باید رسانه میدان اظهار نظر محترمانه و به دور از موضع گیری سیاسی باشد و صد البته تغییر در رفتار انسانها و آن هم در جهت مثبت را باید به فال نیک گرفت. اما بعضی از این تغییرات یک شبه و یا آنی رو هیچ عقل سلیمی تایید نخواهد کرد. مخصوصا آن تغییر اگر در ذات و سرشت افرادی همچون اقای بیعت اصل باشد که کمتر کسی چه در نیروی انتظامی و چه بین عموم از دوران خدمت ایشان، اخلاق حرفه ای و ادبیات مناسبی بیاد داشته باشند.
در هر حال امیدوارم حضور ایشان در جهت رفع و جبران قصورات گذشته باشد نه کسب منافع شخصی و فامیلی به مثال دیگران.
ر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت اقای بیعت عزیز لطف فرمایید اول سادات محترم بیدک راضی بکن تا ماهم پشت سرت باشیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط سید قدرت
بقیه بیان پشت سر ایشون
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعد از دکتر تاج گردون کسی که توان نمایندگی دارد سید قدرت الله حسینی بحرینی است چه پیشنهاد الکی وآبکی داده آقی بیعت واقعا این نشانه ضعف وعدم بینش سیاسی است شما هم الان کنار بری اصلا حرفش نزنی خیلی بهتر وسنگین تر ورنگین تر است زینل زاده رای نداره مانده آقای جعفری و آقای حسینی اگر این دونفر اختلافات را کنار بگذارند یکیشون بیاد قبول نمیشن ولی برای حفظ آبرو داری رای بهتری دارند ولی جدا اگر منییت را کنار بگذارند برای چهار سال بعدی معرفی بشه گزینه ای بهتر از زراعت کیش نیست وون ایشان هم جوانند هم یک نیروی تخصصی بسیار خوبند محمود موسوی حزب باد است اصول گرا نیست رمضانی به درد مجلس نمیخوره همچنین صابری احمد خورشیدی به قول خودش از بستگان نزدیک احمدی نژاد بود در دوره ریاست جمهوری ایشان نتوانست یک ریال برای گچساران کار کنه مجلس توان میخواد قدرت تحلیل وتفسیر سیاست وبودجه ریزی ومحاسبات میخواد باید بدانی دو دوتا میشه چهارتا باید بتوانی وقدرت ارتباط با مردم داشته باشی باید در سطح شهرستان در همه روستا ها حداقل از قبل هزار نفر بشناسی وبشناسند به حسن رفتار پس بهترین گزینه برای دوم شدن این دوره جعفری وسید قدرت حسینی است ولی برای دوره های بعد ژراعت کیش می باشد تا دست اصولگرایان برای چهار سال بعدی بعدی خالی نباشد خیر مملکت خویش خسروان دانند نه شنماها که مردم اینهایی را که اسم بردید اژسر تا ذیل هیچ کدامشان را قبول ندارند از عمل کار برآید به سخن راندن نیست باز تکرار می کنم بهترین گزینه حسینی است
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعد از دکتر تاج گردون کسی که توان نمایندگی دارد سید قدرت الله حسینی بحرینی است چه پیشنهاد الکی وآبکی داده آقی بیعت واقعا این نشانه ضعف وعدم بینش سیاسی است شما هم الان کنار بری اصلا حرفش نزنی خیلی بهتر وسنگین تر ورنگین تر است زینل زاده رای نداره مانده آقای جعفری و آقای حسینی اگر این دونفر اختلافات را کنار بگذارند یکیشون بیاد قبول نمیشن ولی برای حفظ آبرو داری رای بهتری دارند ولی جدا اگر منییت را کنار بگذارند برای چهار سال بعدی معرفی بشه گزینه ای بهتر از زراعت کیش نیست وون ایشان هم جوانند هم یک نیروی تخصصی بسیار خوبند محمود موسوی حزب باد است اصول گرا نیست رمضانی به درد مجلس نمیخوره همچنین صابری احمد خورشیدی به قول خودش از بستگان نزدیک احمدی نژاد بود در دوره ریاست جمهوری ایشان نتوانست یک ریال برای گچساران کار کنه مجلس توان میخواد قدرت تحلیل وتفسیر سیاست وبودجه ریزی ومحاسبات میخواد باید بدانی دو دوتا میشه چهارتا باید بتوانی وقدرت ارتباط با مردم داشته باشی باید در سطح شهرستان در همه روستا ها حداقل از قبل هزار نفر بشناسی وبشناسند به حسن رفتار پس بهترین گزینه برای دوم شدن این دوره جعفری وسید قدرت حسینی است ولی برای دوره های بعد ژراعت کیش می باشد تا دست اصولگرایان برای چهار سال بعدی بعدی خالی نباشد خیر مملکت خویش خسروان دانند نه شنماها که مردم اینهایی را که اسم بردید اژسر تا ذیل هیچ کدامشان را قبول ندارند از عمل کار برآید به سخن راندن نیست باز تکرار می کنم بهترین گزینه حسینی است
دوست
Iran, Islamic Republic of
همشو رو هم 25هزار رای نمیارن به دلیل اینکه خدمه های مجلس هم از اینا زرنگترن.....الکی خاک به باد ندین
جواب به گچساران
Iran, Islamic Republic of
سیدقدرت یه باررفت مجلس مردم گچساران تاچهارسال پشیمون شدن ازحمایتش.چون همش آخرمجلس نشسته بودوهیچکاری نکرد.اصلاپیداش نبود.بعدش هم که نصف تاجگردون رای آورد.مردم به کسانی که امتحانشون رو بد پس دادند رای نمیدهند چه سیدقدرت باشه چه تاجگردون باشه چه جعفری باشه .گچساران هوای تازه میخواهد.نیرویی قوی وسخنور وجوان ومتخصص وکاربلد.
صمدآقا
Iran, Islamic Republic of
رای ما مهندس غضنفر علیجانی
آگنج
Netherlands
سرهنگ بیعت اصل سخنور قهاری است. ایشان از سرمایه های نظام هستند. باشد که به خود آییم و حمایت از ایشان را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
کنون گر تو در آب ماهی شوی / ویا چون شب اندر سیاهی شوی
بگیرد هم از تو پدر کین من / چو بیند که خشت است بالین من
Iran, Islamic Republic of
رای ما ففففففففققققققققققطططظططططططط بیعت اصل
گچساران
Iran, Islamic Republic of
رای ما فففففففققققققققققققققققققطططططططططططبیعت اصل عزیز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1