تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۱۰۱۶۴
در خطبه‌های نماز جمعه کبگیان مطرح شد

ازآقای رئیس جمهور میخواهیم فکری به حال وضعیت معیشت استان کهگیلویه و بویراحمد کنید؛ با این روزمرگی و مدیران پروازی درد مردم دوا نمی‌شود

۰
ازآقای رئیس جمهور میخواهیم فکری به حال وضعیت معیشت استان کهگیلویه و بویراحمد کنید؛ با این روزمرگی و مدیران پروازی درد مردم دوا نمی‌شود
کبنا ؛امام جمعه کبگیان از برگزاری جلسات شعاری و بدون نتیجه و خروجی در کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 17 خرداد 98 چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با توجه به فریضه واجب فراموش شده زکات گفت: خداوند سبحان هر کجا در قرآن مجید امر به مسئله نماز کرده نام زکات را هم در کنارش آورده و ما اگر مسلمان و عبد خداوندیم باید به این واجب فراموش شده اهتمام بورزیم و اگرانجام ندهیم به مثابه ترک نماز باید در آخرت جوابگو باشیم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری و مسئله مذاکره مجدد با آمریکا گفت: بر خلاف نظریه ها و تفکرات غلطی که عده ای با مایوسی در برابر غرب و امریکا ناامیدی به جامعه تزریق می‌کردند الان جوامع عدالت خواه و ظلم ستیز دنیا و حتی کشورهای در حال پیشرفت رقیب آمریکا به این نتیجه رسیدند که تنها راه مقابله با استکبار و استعمار مقاومت و پایداری است.
این خطیب جمعه افزود: دوره گردی ترامپ در خاورمیانه با واسطه قرار دادن روئسای جمهوری کشورهای متعدد برای مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران از خروجی مثبت مقاومت حکایت دارد.
وحدانی‌فر با اشاره به صحبتهای بن زاید ولیعهد ابوظبی درباره شرط گذاشتن برای جمهوری اسلامی ایران هم گفت: هر چه با خود کلنجار رفتم که در خطبه‌ها این موضع‌گیری خنده‌دار را با چه موضوعی بیان کنم دیدم که موضوعی بهتر از طنز سال یادم نمی‌آید.
وحدانی‌فر تصریح کرد: اولا که ناتوانی خانوادگی شماها و اربابانتان در برابر یمن که فقیرترین و بی بضاعت ترین ارتش خاورمیانه است در چهار سال اخیر هویت قدرت پوشالی شما را به همگان ثابت کرده دوما در قد و قواره‌ای نیستید که جمهوری اسلامی حتی به فکر حمله به شما باشد بلکه یک گردان از قوای سه گانه ما شما را کفایت می کند.
خطیب جمعه کبگیان با اعتراض به مسئله معیشت مردم در استان هم گفت: روزمرگی در استان ما باب شده است.
وی خطاب به مسئولان افزود: عزیزان آگاه باشند که این روزمرگی مسئولان در استان در عدم توجه به مسئله اشتغال و عدم برنامه ریزی و پروازی بودن مدیران دردی برای استان دوا نخواهد کرد.
وحدانی ادامه داد: ازآقای رئیس جمهور می‌خواهیم فکری به حال وضعیت معیشت استان کهگیلویه و بویراحمد کند.
وی افزود:برگزاری جلسات درحدحرف وشعاردردی ازمشکلات معیشت واقتصاد مردم دوانخواهدکرد و از مسئولان عزیز خواهشمندیم بیایند از نزدیک اوضاع زندگی مردم را ببینند و به حل مشکلاتشان توجه کنند و می‌دانیم که مشکلات در جامعه هست اما این مشکلات با بی‌تفاوتی شما در این استان بیشتر شده است.
وحدانی‌فر با اشاره به موضوع مشکلات کشاورزی در بخش هم گفت: آب کشاورزی نعمتی است که خداوند عطاکرده و بیایید با رعایت اصول قانون پرداخت و موازنه برداشت همسان برابر در این سه ماهه در پیش رو با نظم درپرداخت و برداشت عدالت را رعایت کنید.
لازم به ذکراست دکتر آیت الله پیمان ریاست مجمع شیعه شناسی کشور به عنوان سخنران ویژه بین الصلاتین با توجه به موقعیت فعلی شیعه در جهان،و مقوله مهم ظهور و جبهه گیری متعدد شیوخ خلیج فارس و یهود و غرب، نکاتی را ایرادکرد.
----------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1