تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۱۰۱۶۲
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

چرا کهگیلویه و بویراحمد گرفتار چنین وضعیتی شد؛ مدیران بنزین سوز و مدیریت سرکیفی و عصر قاجاری

۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی روز جمعه (17 خرداد ماه 98) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قلعه‌رئیسی اظهار کرد: از سختیها و عذاب‌های و وحشت‌های روز قیامت فزع اکبر یاد می‌شود که همه هراسان و مضطرب و نگران هستند اما یک عده‌ای از فزع اکبر در امانند معصومین و کسانی که تحت ولایت آنان هستند از گرفتاری‌های قیامت در امانند.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه دوم گفت: آل سعود خیانت بزرگی را در حق فلسطین در آستانه روز قدس انجام داد و در مکه میزبان نشست هایی بود که نشان دهد مساله فلسطین برای این کشورها هیچ ارزشی ندارد و ایران را به عنوان حامی فلسطین تهدید منطقه معرفی کنند.
 وی گفت: سیاست آل سعود برخلاف آیات قرآن و دین اسلام و سیره انبیاء و رسول الله است. اجلاس مکه نشان دهنده این است که عربستان در باتلاق یمن گرفتار است این نشست های آل سعود مثل نشست های سران مشرکین علیه رسول خدا بی‌فایده و بی نتیجه و در نهایت منتج به شکست و نابودی آل سعود خواهد شد.
وی در ادامه به موضوع دیگری اشاره کرد و گفت: در سطح استان به برکت هدایت‌های نماینده معزز ولی فقیه و روحانیت و بصیرت مردم و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) و فداکاری سپاه و بسیج و نیروی انتظامی استان ما یکی از امن‌ترین استانهاست.
 صلواتی افزود: اما در عرصه وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان و دیگر مسائل روزمره مردم ضعف مدیریت و ناتوانی بعضی از مسئولان استان مثل روز روشن است.
 وی گفت: نگاه‌های تبعیض گونه به شهرستانها و مشکلات آنان و بی توجهی بعضی از مسئولان استان ظلم در حق مردم و امام و شهیدان و ولایت است. وضعیت راههای شهرستان کهگیلویه اسف بار است وضعیت راه ارتباطی مردم دیشموک و قلعه رئیسی به شهرستان مصیبت بار است.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: وضعیت پروژه ورزشگاه شهر قلعه رئیسی نمایش مدیریت عصر قاجار و مدیریت سرکیفی و میلی کار کردن و مردم و جوانان را به سخره گرفتن است چرا مسئولان علوم پزشکی استان به وضعیت درمانگاه شهر قلعه رئیسی ورود نمی‌کنند؟
 وی افزود: عدم حمایت از کشاورزان منطقه و بی توجهی به آنان سردرگمی بعضی از مردم محله‌های شهر و روستاها در مسئله گازرسانی وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر وضعیت گرانی سرسام آور و ضعف نظارت بی‌مدیریتی و بی توجهی و ناتوانی و سردرگمی بعضی از مدیران باعث شده است که کمر مردم زیر بار این نوع مدیریتها شکسته شود.
 این خطیب جمعه ادامه داد: مدیران پروازی بنزین سوزند و صندلی اشغال کن صرفاً حضور دارند بعضی‌شان دکورند و کار آیی ندارند.
 وی گفت: نمی‌دانم چرا این استان گرفتار چنین وضعیتی شد اما امیداوریم مدیریت عالی دولت بتواند مردم را از زیر بار این نوع مدیریت‌های ناکارآمد نجات دهد.
 صلواتی خاطرنشان کرد: این بی توجهی‌ها و این نوع مدیریت‌ها خود از منکرات هستند رسالت تریبون نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر است لذا از تریبون یکی از دورترین مناطق استان که نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی و حزب الهی دارد از دیار مردمان مؤمن و با فرهنگ چاروسا مسئولان و مدیران استان را سفارش به معروف بزرگ که همان خدمت به مردم و توجه به مردم و حل مشکلات مردم و نگاه عدالت محور به همه مناطق استان است را دارم و از منکر بزرگ یعنی تبعیض و مدیریتی که باعث آلام و دردها و رنج های مردم است نهی می‌کنم و بدانید سعادتمندی و موفقیت مسئولان بستگی به عمل به این مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1