تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۰۱۴۰
در خطبه‌های نماز عید سعید فطر سی‌سخت مطرح شد

کم‌فروشی و گران‌فروشی معیشت مردم را سخت کرده است / مدیران پای کار بیایند

۱
۰
کم‌فروشی و گران‌فروشی معیشت مردم را سخت کرده است / مدیران پای کار بیایند
کبنا ؛نماز عید سعید فطر در شهر سی سخت به امام حجت الاسلام مصباح نژاد اقامه شد و او در خطبه‌های این آئین به کم فروشی و گران فروشی در بازار اشاره و گفت: این‌ها باید اصلاح شوند.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، صبح امروز (چهارشنبه 15 خرداد ماه 98) حجت الاسلام مصباح نژاد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر سی سخت ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی و توصیه نماز گزاران به تقوا و مهربانی با یکدیگر و تعاون و همکاری در کارهای نیک و توجه به امربمعروف ونهی از منکر، اظهار کرد: نباید گناه در جامعه قرآنی و اسلامی علنی و عادی شود قبح گناه ریخته شود. بد حجابی و پوشش‌های زننده در جامعه به عرف و مد تبدیل شده است.
خطیب نماز عید سعید فطر سی سخت در ادامه به وضعیت گران فروشی در بازار گریزی زد و گفت: در بازار ما کم فروشی و گران فروشی معیشت مردم را سخت کرده انصاف از بین رفته این مشکلات باید به برکت ماه معنوی رمضان اصلاح شود.
وی به 30 سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ره اشاره کرد و گفت قیام و انقلاب اسلامی امام ره راه امام، تفکر امام اندیشه اسلامی ودینی را به متن زندگی مردم آورد و عزت ایران عظمت تاریخی ملت را احیاء کرد.
 حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: دکترین مقاومت ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار جهانی مهمترین بخش اندیشه سیاسی امام خمینی است که بر پایه ایمان بخدا و اعتماد به مردم استوار است و الحمدلله وجود مقام معظم رهبری خلاء و فقدان امام را پر کرد و در بین رهبران دنیا امام خامنه‌ای مثل خورشیدی می‌درخشد و از انحراف و استحاله فکری و سیاسی انقلاب اسلامی مکتب امام خمینی صیانت می‌کند.
خطیب نماز عید سعید فطر سی سخت به مسئله اقتصاد و معیشت مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید جدی وارد میدان شوند و به رونق تولید کمک کنند، کار آفرین حقیقی و سالم را باید کمک و تشویق کرد، و دستگاه‌های دولتی بعضاً فرصت سوزی برای تولید می‌کنند مردم هم با اصلاح فرهنگ اقتصادی و اصلاح الگوی مصرف به رونق تولید کمک کنند.
 رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا به مسائل اجتماعی و آسیب‌های آن هشدار داد و یاد آور شد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم مراقب فرزندانتان باشید و دسترسی آنان را به فضای مجازی راحت و آسان نکنید، چرا که برخی شبکه‌ها و رسانه‌ها قتلگاه اخلاق تربیت جوانان نوجوان هستند در دنیا کودکان و نوجوانان برای استفاده از فضای مجازی و اینترنت محدودیت دارند ولی در کشور ما رها شده و بی ضابطه هست باید مراقب باشید مدیریت کنید تا فضای مجازی تربیت جوانان شما را مدیریت نکند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درتعجبم از این ایمه جمعه که هزار ویک دلیل می آورند برای مقصر کردن دولت وبگونه ای خود را حامی وطرفدارمردم جلوه میدهند که اینگار نه اینگار سیاستهای غلط همین آقایان و هم کیشانشان باعث تحریم وبدبختی وفلاکت مردم ایران شده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1