کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد و همه ایران به شهید هرمزپور افتخار می‌کنند

دیدار نماینده بویراحمد و دنا با خانواده شهید هرمزپور

15 خرداد 1398 ساعت 1:39

در ادامه همسر و دختر شهید هرمزپور در وصف این شهید والامقام سخن گفتند و همسر شهید با ذکر خاطره‌ای از سردار هرمزپور گفت: شهید هرمزپور به شهادت خود پی برده بود و دل از همه چیز کند و می‌دانست که به شهادت می‌رسد.


نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید هرمزپور گفت: کهگیلویه و بویراحمد و همه ایران به شهید هرمزپور افتخار می‌کنند.
 غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از مدیران و ریش سفیدان به دیدار خانواده شهید سردار سرتیپ پاسدار هرمزپور رفت.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در این دیدار با بیان این که در آن سال‌های قبل از شهادت با سردار شهید هرمزپور رفاقت داشتم و خصلت‌های اسلامی و نیکوی آن شهید را از نزدیک مشاهده می‌کردم اظهار کرد: شهید هرمزپور نه تنها افتخاری بزرگ برای استان ما بلکه برای همه کشور است و به وجود این شهید والامقام افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که چنین انسان بزرگ و والامقامی از استان ما تقدیم انقلاب و امام و کشور شد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا با تبریک نائل آمدن سردار شهید هرمزپور به درجه سرتیپ تمامی خاطرنشان کرد: شهید هرمزپور در همان دوران جنگ با وجود درجه بالای نظامی که داشت و فرماندهی تیپ را بر عهداه داشتند اما در گمنامی به سر می‌برد چرا که خود شهید چنین می‌خواست و هرگز به فکر معرفی خود نبود.
زارعی به فرزندان شهید اشاره کرد و با تمجید و ستایش از مادری که بعد از شهادت همسر چنین فرزندانی تربیت کرده خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی منجر به تربیت افرادی چون فرزندان شهید هرمزپور می‌شود.
زارعی: کهگیلویه و بویراحمد و همه ایران به شهید هرمزپور افتخار می‌کنند
در ادامه همسر و دختر شهید هرمزپور در وصف این شهید والامقام سخن گفتند و همسر شهید با ذکر خاطره‌ای از سردار هرمزپور گفت: شهید هرمزپور به شهادت خود پی برده بود و دل از همه چیز کند و می‌دانست که به شهادت می‌رسد.
وی گفت: ما در طول همه دورانی که فرماندهی تیپ را بر عهده داشت نفهمیدیم که چه مقام و منزلتی دارد چرا که شهید هرمزپور از خود هیچ گاه تعریف نمی‌کرد و چنین مسائلی را هرگز حتی برای ما که اهل خانواده او بودیم به زبان نمی‌آورد.


کد مطلب: 410128

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410128/دیدار-نماینده-بویراحمد-دنا-خانواده-شهید-هرمزپور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1