کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک نیروهای ترینینگ به مناسبت انتصاب مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران

15 خرداد 1398 ساعت 0:56

امید است با توجه به اطلاع کامل شما ( از جمله نحوه پذیرش- نحوه دوره- و اموزش در کارخانه های نفت و گاز- که در زمان ریاست شما در اداره امورش از همه ما اموزش دیده گان دارید ، مشکل جذب همه ما حل شود و نیروی غیرقانونی دیگری به جای ما استخدام نشود ، تا بتوانیم راه تحقیقات و پژوهش های نفتی را طی نماییم ، این تحقیقات را ما میتوانیم عملی کنیم نه نیروی غیر قانونی و بدون اموزش که تفاوت نفت و گاز را نمی داند.


نیروهای آموزش دیده (ترینینگ)شرکت نفت، پیام تبریکی به مناسبت انتصاب مدیریت جدید منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران ارسال کردند. پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب اقای سید حمید رضا حسینی
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
با سلام و احترام و تبلیغ دانش فنی و تخصصی و تبریک به مناسبت انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر منابع انسانی
با عنایت به تعهد دانش و تجارب جنابعالی که مسولیت قبلی شما ( اداره اموزش) و برخورد مناسب شما گویای این موضوعیت می باشد. امید است با توکل و استعانت از درگاه خداوند متعال و توجه به اصول علمی از جمله جذب نیروی قانونی اموزشی که شاکله یک سازمان موفق می باشد ، و همچنین ارتقا سطح کیفی خدمات اموزشی ، و با بهره گیری از کلیه امکانات و نیروهای متدین و متخصص در انجام وظایف های محوله موفق باشید. این گونه نباشد که در دوره های قبلی نیروی غیر قانونی برسر کار امدند، و مسولین موجب این حق الناس شدند، و بعد از رفتن پیام بخشودگی برای مردم گچساران و نیروهای اموزشی صادر کردند. این افراد هیچ گاه توسط نیروهای اموزشی (ترنینگ تحت روال سابق) بخشیده نخواهند شد. امید است با توجه به اطلاع کامل شما ( از جمله نحوه پذیرش- نحوه دوره- و اموزش در کارخانه های نفت و گاز- که در زمان ریاست شما در اداره امورش از همه ما اموزش دیده گان دارید ، مشکل جذب همه ما حل شود و نیروی غیرقانونی دیگری به جای ما استخدام نشود ، تا بتوانیم راه تحقیقات و پژوهش های نفتی را طی نماییم ، این تحقیقات را ما میتوانیم عملی کنیم نه نیروی غیر قانونی و بدون اموزش که تفاوت نفت و گاز را نمی داند.
از درگاه ایزد منان عزت سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت داریم ، و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نیروهای اموزشی را داریم .
با تشکر نیروهای اموزشی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران    
 


کد مطلب: 410126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410126/پیام-تبریک-نیروهای-ترینینگ-مناسبت-انتصاب-مدیریت-منابع-انسانی-شرکت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1