تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۰۹۹
دهبانی‌پور از همه حلالیت طلبید و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خداحافظی کرد؛

مدیرکل بعدی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

۶
۰
مدیرکل بعدی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کیست؟
کبنا ؛رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولیت خود «استعفا» داد [کلیک کنید] و دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای او موافقت کرد. دهبانی‌پور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت؛ «یازدهم اسفند ماه ۱۳۹۳ دکتر «علی جنتی» وزیر محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراوج بزرگواری و پس از معرفی برادر عزیز اندیشمند و اخلاق مدارم دکتر «سید موسی خادمی» استاندار وقت استان کهگیلویه و بویراحمد، طی ابلاغی مرا به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزید. و امروز «سیزدهم خردادماه ۱۳۹۸ » دکتر سیدعباس صالحی وزیر محترم پای استعفایم را امضاء کرد. در این چند ساله بسیاری برگردنم حق دارند. از آنها حلالیت می‌طلبم. از هیچکس کینه‌ای به دل ندارم. هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه که جامعه هدف بودند جزء زلال و شفاف‌ترین و دغدغه مند ترین اقشار جامعه هستند، درودشان باد. کارمندان فرهنگ وارشاد جزء بهترین بودند، بسیار دوستشان دارم.»
گزینه‌های زیادی به عنوان جانشین رضا دهبانی‌پور به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شدند. افرادی همچون «حمیده ماحوزی»، «محمد علی پیرسبزی»، «ایرج کاظمی‌جو»، «امیر نوروزی»، «فیروز حسنی» و ... برای پست مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح شدند که آمدن «حمیده ماحوزی» با حواشی زیادی در استان روبرو شد و بحث و جدل بین او و مجتبی مرادی تا مدتی هم بحث داغ رسانه‌ها بود.
اخیراً هم از «سید ضیاء رضاتوفیقی» رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اصلاحات به عنوان گزینه قطعی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نام برده می‌شود.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410099-1.jpg
در کنار او نام «مجید پرهیز» نیز مطرح می‌شود.
اکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ندارد و به زودی هم جانشین دهبانی پور در این نهاد بزرگ فرهنگی معرفی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تا
Iran, Islamic Republic of
اینکه بازنشست
Iran, Islamic Republic of
. بدهی هاش رو تسویه کنه خودش خیلیه
Iran, Islamic Republic of
مگه جناب رضا توفیق بازنشسته نیستند؟ چون اگه بازنشسته باشند قانونا امکان حضورشون در مسئولیت دولتی وجود ندارد
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
کبنا بازم شروع کردی.لطفا خواهشاپیرسبزی آخه کجاش به مدیرکلی میخوره یا امیر نوروزی ؟؟؟اینه فقط مال اون منطقه خیلی خاص هستن که توسط فردی خیلی خاص حمایت میشن و اصلا در قد و قواره مدیر کلی نیستن.مدیر کل باید شاخص هایی داشته باشه که این دوستان خصوصا ندارن چنین شاخص ها رو.حتی میتونید نظر سنجی کنید که برای معاونت اداره کل ارشاد هم به هیچ وجه گزینه های خوبی نیستن ولی چه کنیم که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل.الان اون بلند که داره ازش حمایت میکنه رو همه میشناسن که شده اداره کل ارشاد.باشد که همه در مسیر صحیح گام برداریم
Iran, Islamic Republic of
کاظمی جو
جلالخالق
Iran, Islamic Republic of
انها که حد اقل ارزش این که نا مشان تو لیست باشد هست بر ما بی نام و نشانها چ0 سود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1