تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۱۰۰۸۶
مشکلات تیم فوتبال تام با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ بررسی شد

زیر ساخت‌های ورزش کهگیلویه مناسب نیست /هاشمی‌پور: 30 میلیارد در ورزش هزینه شد، ولی پیدا نیست

۲
۱
زیر ساخت‌های ورزش کهگیلویه مناسب نیست /هاشمی‌پور: 30 میلیارد در ورزش هزینه شد، ولی پیدا نیست
کبنا ؛جلسه‌ای با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، پیشکسوتان ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه، هیئت فوتبال شهرستان و تیم تام کهگیلویه جهت بررسی وضعیت تیم تام برای حضور در مسابقات لیگ دسته 3 کشور در اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برگزار شد.
در این نشست مدیر عامل باشگاه مشکلات مالی را زیاد دانست و گفت: صد در صد مشخص نشد که در لیگ حضور داریم یا خیر به دلیل مشلات مالی، و مربی نیز خواستار پیدا شدن اسپانسر از نماینده شد، که نماینده کهگیلویه نیز اعلام حمایت از تیم تام در خصوص هزینه ورودی و سایر هزینه‌های لیگ را کرد و گفت در فکر اسپانسر نیز هستم.
 مدیر عامل باشگاه تیم فوتبال تام کهگیلویه با اشاره به اینکه شرایط تیم تام که جواز حضور درمسابقات لیگ دسته سه کشور را دارد با زمانی که تنها  در مسابقات استانی بود تفاوت دارد اظهار کرد: باید گفت که به دلیل مشکلات مالی تیم تاکنون به طور صد درصد به نتیجه نرسیدیم که در مسابقات لیگ شرکت کنیم یا نه.
ایرج کاظمی جو عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم به طور خصوصی اداره می‌شود مشکلات متعددی دارد، بحث ورودی تیم، خرید بازیکن، بدنساز، هزینه ایاب و ذهاب، رفت و برگشت و...هست که هزینه بر است و باید در این خصوص چاره اندیشی کرد.
صداقتی مربی تیم تام کهگیلویه اظهار کرد: تیم فوتبال تام کهگیلویه با قهرمانی در سطح اول فوتبال استان و نماینده این استان در لیگ دسته سوم کشور ضمینه رشد و نمو جوانان مستعد این دیار را فراهم ساخت تا با توجه به توان فنی  بالایی که دارند شاهد درخششان باشیم در سطح فوتبال کشور وازاین فرصت برای سکوی پرتابی استفاده کنیم برای این جوانان.
لذا باتوجه به اینکه این شهرستان هیچ کارخانه، نهاد و ارگانی برای حمایت مالی وبعد اسپانسری لازم را ندارد از شما نماینده محترم خواهشمندیم باتوجه به توان رایزنی و ارتباطات قوی درسطح کشور شرایطی فراهم سازید که ضمینه حضور قدرتمند این جوانان در سطح لیگ دسته سوم کشور فراهم سازد.
دلباز اظهار کرد: زمانی که تیمی معرفی می‌شود به کشور، خارج از هزینه‌های حضور لیگ، یک سری زیرساخت‌هایی باید اماده شود خود سازمان لیگ شخصی را می‌فرستد داخل شهرستان که امکانات را بررسی کند ببیند این شهر امکان حضور در لیگ را دارد یاخیر، ما الان زیرساخت‌های مناسب برگزاری مسابقات را نداریم.
رختکن مناسب نداریم، پیست مشکل دارد خود دروازه‌ها مشکل دارد، هیئت ما توانایی داشتن یک تور مناسب برای لیگ را ندارد، خوابگاهی که درشان بازیکنا باشد، ابتدا باید این زیر ساخت ها فراهم شود تا بعد تیم بتواند کار کند،
ابتدا  زیر ساخت ها فراهم شود و دراختیار تیم باشد تا بعد سراغ هزینه‌های حضور تیم در لیگ باشیم.      
نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: ما تا الان به صورت جزیره‌ای و سلیقه‌ای  کار می‌کنیم کسی نمی‌داند که سالن ورزشی چند منظوره دیشموکی که 8 سال تنها فنداسیون ان گذاشته شده بود و نصف و نیمه رها شده بود  الان تمام شده است، یا سالن ورزشی سرفاریاب باید گفت من برای ورزش کم هزینه نکردم، ولی عرض کردم چون ما واقعاً ننشستیم یک نقشه راهی داشته باشیم و اولویت‌ها را مشخص کنیم و فرهنگ همدیگر را نمی‌دانستیم به همین دلیل با هم فاصله داشتیم.
عدل هاشمی پور خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان عنوان کرد: کدام شورای ورزش کهگیلویه است، چند مصوبه دارد، شورای ورزش را مشخص کنید و برای ورزش شهرستان تصمیم بگیرید بعد من را هم بکشانید به اینجا، من 30 میلیارد در ورزش کمک کردیم، سابقه را در بیاورید ببینید در 40 سال گذشته چقدر کمک به ورزش شده است، من کم در ورزش گذاشتم؟ ولی پیدا نیست چون اسم عدل هاشمی رویان است، من ازتون خواهش می‌کنم، سریع پیدا کنید.
هاشمی پور بیان کرد: تا الان یک دعوت نامه برای من نیامد از شورای ورزش کهگیلویه چه در دوره پوزش و دوره نیکبخت که بگویید این مشکلات است و من بدانم چکار باید بکنم.
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس گفت: هیچ تبلیغی برای تیم فوتبال تام کهگیلویه نشد، هیچ خبری از افتخارات این تیم در سایت‌ها ندیدم، باید کار و افتخارات در حوزه ورزش بیان شود.
هاشمی پور ادامه داد: در فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی اقایان و بانوان لیست تهیه کنید، اولویت بندی کنیدو در اختیار مشاور من و دفترم دهید تا نقشه راهی شود برای حمیات های ما.
 هاشمی پور با اشاره به اینکه تا نقشه راه نداشته باشیم فایده ندارد گفت: بنده برای تمام کارهایم در زمینه‌های مختلف نقشه راه دارم، از  زمین و زمان ببارد در حوزه راه کار خودم را می‌کنم از هیچکس هم مشورت نمی‌گیرم  چون می دانم اگر از همین مشاورین مشورت بگیرید کلامنحرف می‌کنند لذا کار خودمو می‌کنم.
نماینده کهگیلویه خطاب به تیم تام  مطرح کرد: اولویت بندی کنید در هزینه‌ها، صرفه جویی کنید، هر کجا نیاز نیست هزینه نکنید، پس انداز کنید، من هم وظیفه خودم را انجام می‌دهم، در ورودی و سایر هزینه‌ها  همکاری می‌کنم، بحث اسپانسر را هم در برنامه دارم، در طرح‌ها و پروژه‌های سنگینی که دارم پتروشیمی دهدشت، نیروگاه، فسفات، نیروگاه‌های برقی که الان دارد شروع می‌شود.
هاشمی پور ادامه داد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان سعی می‌کنم حضور پیدا کنم برای کمک به ورزش.
وی گفت: من رفتم ورزشگاه لیکک بهمئی را دیدم 350 میلیون از زنگه گرفتم برای بازسازی ورزشگاه انجا که‌ترمیم شود.
هاشمی پور مطرح کرد: وزیر ورزش و جوانان را دوتا تشر بزنید، بروید در و پیکر را بشکنید در یاسوج بگویید بیا اینجا، طرح بده، یکبار شده کسی به من طرح دهد!
وی در پاسخ به صحبت‌های دلباز گفت: هر طرحی دارید برای ورزشگاه ارائه دهید تا من بروم پیگیری کنم.
آروانه نیز در این نشست اظهار کرد: در دوره هاشمی پور حمایت از ورزش و زیر ساخت های ورزشی نسبت به دوره‌های گذشته چند برابر بوده است
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پشیمانیم بهت رای دادیم. موحد کاری نمیکرد حداقل جایگاه اشخاص میدونست
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مردی خستگی ناپذیر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1