تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۴۱۰۰۸۳
حرف‌های متفاوتی که عدل هاشمی‌پور در باره استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دارا کریمی‌نژاد و دیگر مسائل استان زد؛

به «احمدی» گفتم بغچه‌ات را جمع کن و برو!؛ خودش پروازی است، بعد می‌گوید مدیر پروازی ممنوع / ما درست شدیم غیربومی پرست باشیم / اینقدر همدیگر را خرد و خمیر نکنیم

۲۹
۱
به «احمدی» گفتم بغچه‌ات را جمع کن و برو!؛ خودش پروازی است، بعد می‌گوید مدیر پروازی ممنوع / ما درست شدیم غیربومی پرست باشیم / اینقدر همدیگر را خرد و خمیر نکنیم
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع برخی از اقشار مردم اظهار کرد: زیرساخت‌ها در شهرستان باید فراهم گردد، اگرچه دراین استان و شهرستان‌های ما کسی دنبال این کارها نیست ولی من باید مبارزه کنم و بسازم  تا این فرهنگ درست شود.
 عدل هاشمی پور عنوان کرد: باوجودی که می دانم بابت کارهای عام المنفعه صدمه می‌خورم ولی دنبالان را سفت و محکم می‌گیرم.
هاشمی پور با اشاره به برخی از پروژه‌های شهرستان گفت: چون اسم هاشمی در کنار این دولت، مردم و نظام است انگار اصلاً هیچکدام نیست، نه فسفات هست نه پتروشیمی است اصلاً هیچ نیستند!
وی افزود: اینجا نیز در این شهرستان به سلامتی اقای استاندار،6 ماهی یک فرماندار دارد، این چه فرهنگ و اوضاعی است، چرا جلسه استانداری را ترک کردم، یک روز قبل آن دعوا کرده بودم با اقای استاندار، گفتم بغچه خود را جمع کنید بروید دیگر!
چه دارید در این استان می‌کنید، خودش مدیر پروازی است از این طرف می گویند مدیر پروازی ممنوع، خانه خودش تهران است این طوری نمی‌شود که نصف وقت خود را در هفته در تهران است!
نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: ما فقط درست شده‌ایم که غیر بومی پرست باشیم، قدر بچه‌های خودمان را نمی‌دانیم، نخبه کشی و فرار از همدیگر، همدیگر را می‌زنیم، ولی کت و شلوار شیک از تهران بیاید می‌گوییم همین پیغمبر است!
عدل هاشمی پور بیان کرد: نصف مردم چرام می‌روند در گچساران رأی می‌دهند، یعنی چه، ایا این مردانگی است، زانو می‌زنیم برای دیگران تاحفظ شویم و پست به ما دهند، به خاطری که در جایی از ما دفاع شود، زانو می‌زنیم عین برده و دیگران را می‌پرستیم، یعنی چه؟ تعصب داشته باشید نسبت به منطقه خودتان!
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس با اشاره به جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی بخش دیشموک در استانداری گفت: میر محمدی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری گفت 600 میلیون تومان دادیم به کهگیلویه، در حالی که فرماندار می‌گوید، یک ریال نیامده است، به استاندار گفتم بنده به عنوان یکی از نیروهای نظارتی مجلس باید ببینم 600 میلیون کجا رفته، الان دنبال 600 میلیون هستم!
 هاشمی بیان کرد: یک میلیارد و نیم عوارض گرفتم از زنگه دادم به شهرداری لیکک برای اولین بار، اسم عدل هاشمی را یک بار آر نبرد، من را در کنار خودش نمی‌داند، ایا این انصاف است، تمام مکاتبات هم موجود است، من پاسداری بودم امدم داخل این مسیر و نمی‌خواهم برای من تبلیغ کنند ولی حداقل دیگران را هم در کنار خودشان ببینند!
وی ادامه داد: ببینید در سه سال حضور عدل هاشمی چند تا چمن مصنوعی وارد شهرستان شد، سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب چه ارتباطی به زنگنه دارد که 1 و نیم میلیارد ریختم تو شکمش الان می‌خواهد افتتاح شود، تنگ چویل که پلان دارد اجرا می‌شود و پل سردو، که 6 میلیارد از زنگه گرفتم چه ربطی به زنگنه دارد، خب من با تعامل دارم این کارها را انجام می‌دهم.
هاشمی پور افزود: بعضی هم می گویند خدمات دولت را می‌خواهند به یغما ببرند، مرد حسابی تو چه میدانی رود ریش کجاست، اگر من ندوم، از زنگنه بولدوزر نگیرم برای رودریش، احمدی می‌داند رود ریش کجاست؟ اصلاً یکبار رفته آنجا، اصلاً اسم رود ریش با 160 خانوار را شنیده است!
نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان  با کنایه به دارا کریمی نژاد فرماندار سابق لنده مطرح کرد: چرا نباید از این فرصت‌ها استفاده کنیم، 10 هزار کنتور از زنگه می‌گیرم، فرماندار در موگرمون سخنرانی می‌کند می‌گوید ما صدقه سری زنگنه را نمی‌خواهیم، چون اسم عدل هاشمی پور روی آن است، این کارها یعنی چه!
هاشمی پور بیان کرد: اینقدر همدیگر را خرد و خمیر می‌کنیم که چه، من بروم از این فرصت نائب رئیسی کمیسیون استفاده کنم، کنتور مجانی بیاورم کفر شده است که سخنرانی کنید در سایت‌ها بزنید، آقا ما صدقه سری زنگنه را نمی‌خواهیم!
من می گویم این بداخلاقی‌ها چیست که می‌زنید، اصلاً هاشمی بد، ولی با او همکاری کنید، از این فرصت استفاده کنید و در آینده هم علیه من کار کنید خودتان و انصافتان!
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس خاطر نشان کرد: چپ و راست همه دکان است، دنیا دنیا ارتباطات است در این دولت که من مخالفشم بیشترین استفاده را از دولت کردم، مگر بیشترین بهره را نبردم، من اهل تعاملم از همه سؤال کنید در وزارت خانه‌های اجرایی، هر جا دفاع از ارزش‌ها و انقلاب باشد دفاع می‌کنم از هیچ قدرتی نمی‌ترسم و هیچ زمان فکرم را عوض نمی‌کنم، سرباز ولایتم کاری به چپ و راست ندارم، همه سرباز ولایت هستیم.
هاشمی پور با اشاره به اهمیت و جایگاه فراهم کردن زیر ساخت‌ها گفت: در حوزه عمران و آبادی هیچ کس تجربه من را ندارد، اگر شما توانستید یک نفر را در این استان پیدا کنید که بتواند از من در کارهای اقتصادی و سازندگی سبقت بگیرد، حتماً یک جایزه نفیسی نزد من دارد، در حوزه صنعت، عمران، معدن، تونل و... همه این‌ها کار کردم.
نماینده شهرستان‌های چهراگانه استان مطرح کرد: وظیفه خود را انجام می‌دهم، فنداسیونی می‌گذارم که آیندگان بدانند نیروگاه 750 مگا واتی که در استان هم نیست به جز در پادوک ساخته شود، یعنی چه؟ نیروگاهی با 5 هزار میلیارد تومان انهم توسط بخش خصوصی، زمانی که فارغ التحصیل های برق قدرت و الترونیک ما یک سال دیگر به این نیروگاه رفتند و توربین را دیدند متوجه می‌شوند که نیروگاه یعنی چه؟
هاشمی با بیان اینکه اگر بخواهیم با این اوضاع زندگی کنیم خودم اعلام می‌کنم که اصلاً من نیستم تصریح کرد: ولی امدم که این فرهنگ را تغییر دهم، زیر ساخت ها در جاده همین است، در معدن همین است، اگر می‌خواهیم کشاورزی کنیم باید زیر ساخت های کشاورزی درست باشد، نمونه ان سد آبریز بود همه می‌گفتند نمی‌شود از پشت سد، آب برداشت که حتی در سایت‌ها زدند از پشت سد مارون نمی‌شود آب برداشت؟
پس چه طور شد، دیدید گفتم کار نشد ندارد، حال 349 میلیون متر مکعب مجوز و پروانه برداشت آب از رودخانه مارون را دارم،120 میلیون متر مکعب را برای سد آبریز گذاشتم که آب بیاید برای صحرای کلاچو و دشت چرام، مطالعاتم تمام شد، جاده دسترسی به تاج سد را شروع کردم، کمپ کارفرما را هم اماده می‌کنم.
وی با اشاره به آب شرب هم گفت: مردم دیشموک از چاه‌های فارتق استفاده می‌کنند و هر روز درگیری است بین مردم بهمئی وسادات میر سالار، امدم آب از رودخانه گندمکار را وصل کردم به آب 4 شهر دهدشت، سوق لنده، چرام که ردیف جدید نخواهد، ماده 23 نخواهد و 10 میلیارد هم اضافه کردم به این اعتبارها و الان ایستگاه پمپاژ و مخزنش و 15 کیلومتر خط لوله از رودخانه گندمکار تا بالای ارتفاعات دیشموک که نهایتاً به سمت چاروسا بیاید و مناقصه را برگزار می‌کنند تا کار را شروع کنند و پایانی بر دعوای مردم باشد و مردم خودشان هم استقبال کردند.
هاشمی بیان کرد: آب شرب زیر ساختش باید درست شود، اگر دو سال دیگر خشکسالی شد این چاه‌های چشمه بلقیس آب به کجا بدهد به سوق، دهدشت یا چرام باید چکار کنیم مگر نباید زیر ساخت آب چرام، سوق، دهدشت و لنده را درست کنیم!
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس همچنین بیان کرد: سد کوثر را بردیم در بودجه  سال 96، مبلغ 176 میلیارد تومان قرارداد قرارگاه خاتم است که دارد کار می‌کند آب پایدار و تصفیه شده.
هاشمی افزود: معدن بوکسیت سرفاریاب را دارند بدون ارزش افزوده بار می‌کنند می‌برند برای کرمان، که گفتیم باید جلوی این کار گرفته شود، ولی معدن فسفات چرام نذاشتم این کار صورت گیرد و کارخانه ان دارد نصب می‌شود، یک پیمانکار دسته اول آنجاست،16 میلیارد تومان قراردادش است، کور بشوند همان‌هایی که تا دیروز می‌گفتند اینها دروغ است و نمی‌شود، حال بیایند بروند ببیند چند نفر دارند کار می‌کنند، یک عده‌ای نمی‌بینند و بنابراین عده‌ای نمی‌خواهند کار شود اصلاً!
نام شما

آدرس ايميل شما

فرجی
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت
انصافا آدم پرتلاش و شجاعی هستی
دوستدار آثار تاریحی
Germany
انصافا هاشمی پور نسبت به کل دوران گذشته طی این مدت کار کرده . آقای هاشمی پور در ارتباط با شهرتاریخی دهدشت یا به قولی بلاد شاپور و ردیف بودجه ان اشاره نکردید . لازم است اینجا من اشاره کنم . در دوران استانداری آقای خادمی از فرماندار وقت کهگیلویه اقای دکتر پوزش خواسته میشود که چند طرح مهم شهرستان را جهت ارسال به هیات دولت معرفی کنند . یکی از این طرحها بلاد شاپور یا آثار تاریخی دهدشت بود . متعاقب این طرحها نامه ای با امصای آقای دکتر پوزش فرماندار وقت و هاشمی پور نماینده شهرستان و اقای حسینی امام جمعه دهدشت تحت عنوان اهمیت و مشکلات بلاد شاپور برای ریاست جمهور و سایر مقامات بالادسنی تهیه و توسط آقای هاشمی پور نماینده شهرستان به اقای نوبخت رییس برنامه و بودجه ارایه و با مساعدت دکتر تاجگردون رییس کمیسیون برنامه بودجه مجلس ، بلاد شاپور دارای ردیف بودجه میشود . اگر اقای هاشمی نبود ، هیچگاه این اتفاق نمی افتاد . جای تاسف داره که مدیر میراث فرهنگی استان که قادر نیست برای آثار تاریخی مبلعی از اعتبارات استان را جهت آثار تاریخی بگیره هرجا میرود میگوید ردیف بودجه بلاد شاپور توسط ایشون و استاندار و با اکراه میگوید مجمع نمایندگان استان ، تهیه گردیده است .
پرندوار
Iran, Islamic Republic of
منظورت همین بلادشاپوره که پول امحای علف هرز های که ذاخل اون رشد کرده بود ونداشتند و اتیشش زدند یا خانه مجلل ....
فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی خوب ؟برخی حرفات قابل تحسین هست .ولی شنیدیم از ضربات پنالتی و احکام ..حمایت کردی .چرا از استاندار نخواستی معاون را بردارد و ..
Romania
مدیرکل گردشگری غیره کار دیگری نبلده .
کام
United Arab Emirates
در اینکه مدیران استانی به خصوص آقای استاندار باید بومی باشن شکی نیست(البته نباید از سه ویژگی تعهد،تخصص و مدیریت غافل شد) ،به علاوه اینکه حرف ایشون مبنی بر سیاسی کاری وجناحی بودن عده ای در استان ما کاملا صحیح و متأسفانه ویرانگر است،
البته چون ساکن استان نیستم جزئیاتی رو که گفتن تأیید ویا رد نمیکنم.
سیدیاسررضویزاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرتت و شرفت و انسانیت
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بهترین تعبیر برای استاندار فعلی استان :مردی که فقط خوب حرف میزند همین وبس
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس هاشمی پور کار برای مردم در پیشگاه حق مشخص است .
جهان
Iran, Islamic Republic of
سلام کورشود چشمی که توان دیدن موفقیت سردارراندارد لال شوذ زبانی که بی مورد خدماتت رامنکرشود لنگ شود پایی که نمی رود تاببیند چه کارها که نکردی
ساسان
Iran, Islamic Republic of
نه چشمی کور می شود نه زبانی لال و نه پایی لنگ!!
سردارت موفقعیتی نداشته😏
ولی این وسط مشخصه سردار خوب که تمام جوارح بدن رو بالا و پایین میکنی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما پیمانکار خوبی هستید نه نماینده خوب
لنده ۲۹۰
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی عزیز نماینده کهگیلویه عزیز / پس اینطوری که شما می فرمائید باید هر چه بچه لند ه ای و دهدشتی و یاسوجی در تهران پست دارند برگردند /استاندار اگر پروازیست اما کاردان، اما سخت کوشه، اما یک مدیر بتمام معناست ،
احمد
Iran, Islamic Republic of
په دونی ایما منه بهشت بییم و تا الان نونسیم یا ایخیم بریم منه بهشت !!!!!!!!!!!!!!!!!
گرمازده
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلا باید به شما بگویند عدل کبیر !!!باور کن صحبتهای آدم یاد صحبتهای محمد سعید صحاف میندازه در زمان جنگ عراق و امریکا
Iran, Islamic Republic of
یه ضرب المثل لری داریم که میگه « زبون راکه ورش نی» یعنی حرف مفت زدن راحته
شرح حال عدل و برخورد غیر منطقی ایشون
البته نمیدونم که ضرب المثل را درست گفتم یا نه اگه اشتباه ست لطف بفرمایید درستش کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
چه داخل صحبت کردنته
امین
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی این حرف ها الان هیچ فایده ای نداره. اون روزی که دکتر چمن را برداشتند باید اعتراض میکردی . اون روزی که دکتر پوزش را به اون شیوه ناجوانمردانه برداشتند باید اعتراض میکردی که نکردی تازه خوشحال هم بودی و از همین استاندار دفاع کردی....
Iran, Islamic Republic of
بله جناب هاشمی چون فصل انتخابات نزدیک شده است باز هم تشر می زند و برنامه می دهد، چهار سال پیش آماده باش داد الانم میگه چهار سال کم بود هشت سال شود، نه جانم این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست حنات دیگه رنگی نداره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدا یی این حرف آقای هاشمی پور نهایت بی قانونی نیست که به استاندار
بگوید بساط تو جمع کن برو و کلا بد آموزی در جامعه نیست ؟!
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خیر عیره قانونی نیست، چون این استاندار فقط با نمایندگان موافق دولت همراهی وهمکاری نزدیک دارد .
ساسان
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی پور قسم امامزاده میرسالار را باور کنیم یا دم خروس را؟؟؟
جناب هاشمی پور حنای شما چینی ایست رنگی ندارد!!
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار خب یا بد انتصاب شده اند و مسئولیتی نیست که بغچه جمع کنه و بره اگر قرار بر بغچه جمع کردن و رفتن باشه اون شمایید که باید جمع کنید و برید چرا ، چون نمایندگی رابطه ی مستقیم داره با رای و نظر مردم و انتخابی ست...
بویر
United States
حاج عدل بر گرد به کار پیمانکاری و به کارگران سر پروژه بگو بغچتون جمع کنید، شما اصلا با الفبای مدیریت اشنا هستی که دم از مدیریت میزنی، بعید میدونم کسی به شما رای داده باشه احتمالا با اون .به مجلس راه پیدا کردی، کسی که. ماشین میلیاردی دارند فکر نکنم مردم محروم این استان رو درک کند، توصیه میکنم بجای تبلیغات برای انتخابات اتی در یک دوره تقویت فن بیان شرکت کنید چون این ادبیات و طرز صحبت کردن شما.یک ادم سیاسی نیست، دقیا نزدیک انتخابات چی از احمدی میخوای حاج عدل، ایا مهره چینی در راستای منافع شما صورت نگرفته؟؟
لرباغیرت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی بسیار انسان بزرگ وشریفی هست . دهدشت ازنماینده شانس نداشت یکیش با چماق لری سیاست میداد یکیشم .بسه لطفا بسه . کم دیگران راتخریب کنید هواستون باشه خدایی هست اون بالا نشسته
Iran, Islamic Republic of
درود بر عدل هاشمی و اقای بزرگواری ..
شما واقعا دلسوز شهرمان بودید مثل موحد همش نمیگفتین نه نمیشه امکان نداره من خودم همه دوره ها به اقای موحد رای دادم وقتی دور اخر فهمیدم چقد به مردمم خیانت کردم موحدی که فقط برا اقوام و خویشان خودش تلاش کرد وقتی بزرگواری جاده سادات رو درست کرد فهمیدم این جاده حیوانات و احشام نیست( بقول موحد) کار نشد نداره و نداشت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سردار خوب کار کرده و با توجه به اینکه قطعا دولت بعد اصولگراست پس دور بعد موفقتر خواهد بود
احمد
Romania
جناب اقای هاشمی این حرفهای که بیان کردید باید خیلی پیش بیان می کردید نه اینکه وقتی فهمیدی اقای استاندار می خواهد برود تا دیروز که گفته بودید درقرارگاه همکار بودیدوبسیارازاو تعریف وتمجید می کردید حالا که می خواهد برود این حرفها را بیان می کنیدتا زمانی که ما دراس قدرت هستیم جرئت بیان گفتن واقعیتها را نداریم واقعا" باید تاسف خورد .... خوب با الفاظ وجملات بازی می کنید..................
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حتما بو برده استاندار میخاد برا شرکت در انتخابات استعفا بده این حرف را زده که خودشو بزرگ کنه تو کجا وسیاست تو که توان انتصاب یک نیرو را در دهدشت نداری چیزی نگو
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1