تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۱۰۰۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

ابتکار «مقدم» برای انتصاب دو شهردار (+ تصاویر)

۲
۰
ابتکار «مقدم» برای انتصاب دو شهردار  (+ تصاویر)
کبنا ؛با دستور شهردار یاسوج مسئولیت نواحی یک و دو شهرداری از طریق فراخوان داخلی شهرداری به افراد واجد شرایط و دارای برنامه کاری واگذار خواهد شد.
 به گزارش کبنا، مدیریت سرمایه انسانی شهرداری یاسوج با انتشار فراخوانی داخلی اعلام کرد این شهرداری در نظر دارد در راستای اصل شایسته سالاری و استفاده از توان، قابلیت و شایستگی کارکنان و رفع موانعی که باعث می شود افراد نتوانند استعدادها و ظرفیت های فردی خود را در رده و جایگاه های مدیریتی بروز دهند، بدین منظور شهرداری یاسوج در راستای عدالت اداری و پیاده سازی نظام شایسته سالاری، مسئولیت نواحی یک و دو شهرداری را به کارکنان رسمی و پیمانی دارای شرایط احراز واگذار نماید.
در ادامه این  اطلاعیه آمده است: لذا حسب شهردار دستور محترم همکارانی که آمادگی و تمایل به پذیرش مسئولیت های مذکور را دارند می توانند ضمن ارائه سوابق اجرائی و برنامه کاری مکتوب، حداکثر تا پایان وقت اداری 18 خردادماه سالجاری به اداره منابع انسانی و رفاه شهرداری یاسوج مراجعه نمایند تا پس از بررسی های لازم تصمیم نهایی اتخاذ شود.
نصب چند المان شهری جدید در یاسوج
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از نصب چند المان جدید شهری خبر داد.
 فرشاد صادقی با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به سفرهای تابستانی چند المان کوچک در ورودی ها و‌ پارک های شهر یاسوج نصب در حال نصب است.
وی گفت: چند المان تاکنون نصب شده و المان های دیگری نیز در کارگاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در حال ساخت است که پس از تکمیل نصب خواهد شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز یاسوج ابراز داشت: همه این المان ها توسط نیروهای واحد زیباسازی و با هزینه بسیار کمتر از قیمت المان های موجود در بازار و با کیفیت به مراتب بالاتر ساخته و نصب شده است.
صادقی بیان کرد: المان های ساخته شده برگرفته از طبیعت و محیط زیست استان هستند.
فرشاد صادقی همچنین از نقاشی و رنگ آمیزی بدنه های شهری شامل سرویس های بهداشتی، ایستگاه های اتوبوس و آبخوری پارک ها خبر داد و گفت: رنگ آمیزی بدنه های شهری سال گذشته شروع شده و امسال نیز در چند نقطه اجرا شده است.
وی در پایان گفت: متاسفانه گاها شاهد چسباندن پوستر و یا استفاده از رنگ در این فضاها هستیم که امیدواریم شهروندان عزیز و دلسوز در حفظ و‌ نگهداری این آثار ما را همراهی کنند، چرا که «شهر خوب را شهروند خوب می سازد»
نظرات کاربران

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

رحمان
Iran, Islamic Republic of
یعنی شورا قبول ایکنه که اگر فردی شایسته این کار باشد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب مقدم عزیز شما اول بولوار هایی که پر از گل و کثیف و بد نما هستن و چهره زشت شهر که خیلی از عوامل دست به دست هم میدن که این چهره زشت بشه و خیابان های پر از خاک و کثیف و با آسفالت هایی بی کیفیت و سوراخ سوراخ رو درست کن انتخاب همراه با شایسته سالاری شهردارات پیشکش.با احترام
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1