تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۱۰۰۴۲
در گفت‌وگو با خبرنگاران:

استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفای «نیکبخت» را نپذیرفتند / نیکبخت: با دعای خیر مردم به کارم ادامه می‌دهم

۳
۰
استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفای «نیکبخت» را نپذیرفتند / نیکبخت: با دعای خیر مردم به کارم ادامه می‌دهم
کبنا ؛سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه نسبت به خبر استعفای خود واکنش نشان داد و توضیحاتی را دراین رابطه جهت شفاف سازی افکار عمومی بیان کرد.
 جعفرنیکبخت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری گفت؛ طی دو روز اخیر برداشت‌های فراوانی با تفاسیر مختلف از استعفای اینجانب در فضای مجازی و سایت‌های خبری محلی منتشر شده است که بسیاری از تیترها و برداشت‌های القا شده به مردم با واقعیات فاصله دارد.
 سرپرست فرمانداری کهگیلویه اظهارکرد؛ متاسفانه برخی از فعالین رسانه با سوء برداشت‌های رسانه‌ای، سهو یا عمداً اقدام به انتشار اینگونه مطالب نمودند که در اینجا لازم می دانم به اطلاع همه‌ی مردم شریف شهرستان کهگیلویه برسانم که استعفای اینجانب صرفاً به خاطر پاره‌ای از مشکلات شخصی بوده که طرح آنها برای عموم لازم نیست و بخشی از حریم خصوصی محسوب می‌گردد.
 نیکبخت افزود؛ پس از تقدیم استعفا، مجموعه‌ی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با این استعفا موافقت نکرده‌اند.
 وی ضمن تشکر از مجموعه استانداری تصریح کرد؛ هم استاندار محترم وهم معاون محترم سیاسی امنیتی ایشان در صدد برطرف نمودن برخی از مشکلات بوده و هستند و همچنان پیگیر حکم فرمانداری می‌باشند.
 نیکبخت گفت: با توکل به خدا و دعای خیر مردم همچنان به ادامه‌ی خدمت به مردم شریف شهرستان کهگیلویه خواهیم پرداخت.
 سرپرست فرمانداری کهگیلویه عنوان کرد؛ انتظار می‌رود فعالیت رسانه‌ای و سیاسی-اجتماعی از طرح موضوعاتی که ممکن است بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر زندگی مردم تأثیر سویی داشته باشد پرهیز نمایند.
به گزارش کبنا، سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه آقای  نیکبخت فعلا و تا اتخاذ تصمیم نهایی سرپرست شهرستان کهگیلویه می‌باشد، اظهار کرد: از رسانه‌ها تقاضا دارم که شیوه درست را در بحث اطلاع رسانی به کار بگیرند و نباید به هر قیمتی فضای شهرستان کهگیلویه و استان دچار التهاب شود. چرا که بالاترین کمکی که رسانه‌ها می‌توانند به استان کهگیلویه و بویراحمد بکنند این است که فضا را به سمت پیشرفت و آبادانی در آرامش نگه دارند.
وی افزود: رسانه‌ها به عنوات بازوی کمکی مدیریتی استان، علاوه بر مشارکت در پیشبرد اهداف و توسعه استان خبرها را دقیق و از مجاری منابع قانونی به سمع و نظر مردم برسانند. ایجاد تشویش، سیاه نمایی و هر گونه شایعه سازی جزء ناامید کردن مردم و انعکاس تصویری زشت از استان هیچ منفعت دیگری در بر ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کاش موافقت میکردند تا کهگیلویه نجات پیدا میکرد خدا کنه استاندار ایلام برای انتخابات مجلس ثبت نام کنه تا استان شرایط ویژه و خوبی را تجربه کنه
Czech Republic
از معلوماتت مشخصه که چقدر
اون استاندار لرستانه
همکار
Iran, Islamic Republic of
جوک قرن ۲۱
با دعای خیر مردم به کارم ادامه می دهم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1