کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین رخدادها در شورای اصولگرایان کهگیویه و بویراحمد!

بن بست اصولگرایان بویراحمد و دنا / آیا اصولگرایان از «روشنفکر» عبور می‌کنند / ضر‌ب‌الاجل اصولگرایان برای روشنفکر

11 خرداد 1398 ساعت 13:48

در وضعیت بلاتکلیف روشنفکر، اصولگرایان بر روی کریم فرخیانی که پیشتر نام وی در رسانه ها مطرح شده بود به اجماع رسیده اند و بعد از ماه رمضان به صورت رسمی و طی بیانیه ای این گزینه را به عنوان کاندید خود اعلام خواهند کرد.


(عصر جمعه 10 خردادماه 98)، نشست شورای اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور اعضای شورای مرکزی این جریان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و همچنین با حضور نمایندگانی از شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در یاسوج برگزار گردید. موضوع این نشست پیرامون انتخاب نامزدانتخاباتی مورد حمایت این جریان درشهرستان های بویراحمد و دنا بود.
در این نشست پس از بیان دیدگاه‌های نمایندگانی از شورای استان کهگیلویه و بویراحمد و شوراهای شهرستان‌ها مواردی مصوب گردید:
از جمله اینکه طی چند روز آینده با آقای روشنفکر رایزنی شود تا درصورت تفاهم و پذیرش شروط شورا توسط وی، و روشنفکر هم به عنوان یکی از نامزدهای اصولگرایان در گردونه بررسی انتخاب نهایی نامزد اصولگرایان قرار گیرد (البته در هفته اخیر چندین جلسه با ایشان برگزار گردیده، ولی وی حاضر به پذیرش شروط شورا نبوده است). در غیر اینصورت در ایام آتی، نامزد نهایی این جریان در جلسات شورای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها حضور یافته و در معرض پرسش‌های آنها قرار گرفته و پس از بررسی اعضاء ، نظر نهایی شورا در رابطه با نامزد مورد حمایت (تا قبل از عید فطر) رسماً اعلام گردد.
 اصولگرایان بر روی کریم فرخیانی که پیشتر نام وی در رسانه‌ها مطرح شده بود به اجماع رسیده‌اند و بعد از ماه رمضان به صورت رسمی و طی بیانیه‌ای این گزینه را به عنوان کاندید خود اعلام خواهند کرد.
همچنین توافق شد که ستار هدایتخواه سخنگوی رسمی این ائتلاف باشد. ضمناً در این جلسه مطرح گردیده است که درصورت عدم حضور آقای هدایتخواه در صحنه انتخابات ، آقای دهراب پور هم اعلام کاندیداتوری می‌نماید.
اما در این میان به نظر می‌آید با وجود عدم تمکین «مهدی روشنفکر» به شروط شورای اصولگرایی، پیش بینی می‌شود که وی به صورت مستقل و غیر حزبی در انتخابات اسفند ۹۸ حضور پیدا می‌کند.
باید دید که در چند روز آینده چه تحولاتی در عرصه سیاسی اصولگرایان خواهد افتاد و از این گردونه، نام چه نامزدی به عنوان نامزد نهایی جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد.


کد مطلب: 410041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410041/بن-بست-اصولگرایان-بویراحمد-دنا-آیا-روشنفکر-عبور-می-کنند-ضر-ب-الاجل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1