تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۰۰۲۸
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

راهپیمایی روز قدس در شهر سوق

۱
۰
راهپیمایی روز قدس در شهر سوق
کبنا ؛پس از درک لیالی قدر و انزجار از شیطان درون، به یمن میراث تاریخ ساز امام ره با حضور حماسی و هوشمندانه در آزمون سترگ و آوردگاه روز جهانی قدس انزجار و ناخرسندی خویش را از شیطان بزرگ و جاهلیت و قبیله گرایی مدرن فریاد می‌زنیم؛ «ما به بیت المَقدس موسی قدم خواهیم زد برخیال صهیونیزم دون قلم خواهیم زد آمریکا را در جهان مفتضح خواهیم کرد یاصمد گویان تَبر را برصَنم خواهیم»
علی رغم فراز و فرودها در مواجهه با اسرائیل و موضوع فلسطین، ایران همواره پیشگام حمایت همه جانبه جبهه مقاومت بوده است، و طرحهای سازش، حنای بیرنگ استکبار و از طرفی طرح و نهادینه سازی آزادی قدس شریف از دستاوردهای انقلاب اسلامی و راهبردی برای امنیت کشور بوده است.
سید فرزاد نجات نیا در ادامه افزود؛ از قرون وسطی شکل گیری ایدئولوژی. مسیحیت صهیونیستی (پروتستان‌ها که اکثراً" در آمریکا و انگلیس هستند) با نفوذ مارتین لوتر، یهودی کشیک نما جریان یافت و گذاره های کتاب تِلموت در راستای روی‌ای صهیونیست‌ها در تسلط بر بین النحرین (نیل تا فرات) و تحقق خاورمیانه بزرگ بعنوان مهم‌ترین آرمان، دنبال شد و این گفتمان حتی در فیلمهای کارتونی هالیوود مثل گوریل انگوری تبلور یافته است و آمریکای گوریل خود را نوکر اسرائیل انگوری می‌داند و به این نوکری افتخار می‌کنند، تا روزی که زمینه حضور مسیح را در نبرد آرماگدون فراهم نماید. سگ پاسبان همیشه حلقه بگوش لابی صهیونیست بوده و ساختار مالی و رسانه‌ای آمریکا بگونه ایست که مجلس نمایندگان و سنا و ریاست جمهوری را مهندسی می‌کنند  و علامت ماسون روی قبر روسای جمهور گذشته آمریکا شاهد این ادعاست.
اگر به هماهنگی توأمان خاندان آل سعود و آل یهود و مثلث عربی، عبری و غربی توجه کرده باشید، وجود غُدِّه سرطانی اسرائیل همیشه بافت خاورمیانه را با جنگ و خونریزی ناخوش کرده است.
در طول 60 سال اخیر خیلی از منازعات منطقه با خباثت اسرائیل بوده است و از زمان فرمان صدور انقلاب جبهه مقاومت همواره پیروز میدان بوده است و رویای شکست ناپذیری اسرائیل در جنگ معروف 6 روزه با مصر و اردن و سوریه که 6 ساعت اول اعراب زمین گیر شدند، ولی با الهام از الگوی ایران دومینوی شکست‌های پی در پی در 33 و 22 و 8 روزه و...در مقابل حزب ا...لبنان و گروه پارتیزانی حماس در غزه نوید بخش استیصال فتنه آمریکایی_صهیونیزمی است. "دستیار وزیر ارتباطات در امور مردمی" تصریح کرد؛ روند فروپاشی اسرائیل و شمارش معکوس محو شدن در 25 سال آینده در کلام رهبری، و ظهور قدرت منطقه‌ای امپراطوری کورش هخامنشی بار دیگر در کلام استراتژیست های غربی، جلوه‌ای از پیچ تاریخی و قدرت نمایی امپراطوری ایران است.
در ادامه دبیرانجمن هم اندیشی فرهیختگان گفت: لذا در شرایط کنونی احساس خطر قطعی از تأمین امنیت اسرائیل، مذاکره سر ناموس یعنی قدرت موشکی اتفاق نخواهد افتاد! راهبرد غرب تأمین امنیت اسرائیل تا جاییست که معامله بزرگ قرن به جایی نخواهد رسید و برخی گزارشها حاکی از این است که در کشور چین دنبال یک مکان امن برای انتقال اسرائیل هستند.
و اما سوء تدبیری که پیامبر اعظم فرمود: از برای فقر اقتصادی امت نمی‌ترسم بلکه از سوء تدبیر و مدیریت جامعه بیمناکم... و ایکاش در سالیان متمادی برخورد شعاری با شعارهای اقتصادی رهبری نبود! و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی درون زا می‌کردیم و نه معجزه از سمت نگاه به بیرون! تا الان شاهد بی رونقی تولید و وضعیت بد اقتصادی و برخی بی اعتمادی‌ها نبودیم!
در ادامه نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات افزود؛ در مورد وضعیت پوشش ارتباطی سوق از سال گذشته باتوجه به آسیبهای جدی فیبر نوری کریدور دهدشت_سوق بنده چند بار پیگیر تعویض بودیم که مخابرات انجام وظیفه کرد و راه اندازی دو سایت 4G به اعتبار ۸۰۰ میلیون در یکی دو ماه اخیر تاحدود زیادی مشکلات پهن باند و اینترنت را مرتفع نمود.
در موضوع روند تحول دیجیتال متناسب با زیست بوم منطقه طرحهایی در بحث اشتغالزایی فناوری پایه مطرح هست که سر فرصت با جوانان طرح موضوع خواهد شد، و در هفته گذشته دانش آموزی از دهدشت با وزیر ارتباطات دیدار کرد که از تبلیغات در شبکه اجتماعی در ماه بیش از ۲۰ میلیون درآمد دارد. و در دنیایی که با مدیریتهای جوان شرکتهای مبتنی بر اقتصاد دیجیتال کارتل های نفتی و خودرویی را پشت سر گذاشته‌اند می‌بایست سهم خود را به اندازه وسع و توان از این بازار بدست بیاوریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

برو اي زاهد ....
Iran, Islamic Republic of
امام :نگذاريد انقلاب به دست نااهلان بيفتد اخي كه اينطور ي شد كاش بجاي اين كمي بصيرت عنايت ميكرد به خيلي ها !!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1