تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۱۰۰۱۵
امام جمعه شهر یاسوج:

معامله قرن شکست خورده است

۰
معامله قرن شکست خورده است
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج امروز (جمعه 10 خرداد ماه 98) همزمان با روز قدس سال 98 در جمع نمازگزاران و راهپیمایان یاسوجی با بیان آیه 79 سوره توبه و تفسیر این آیه اظهار کرد: تقوایی به این عظمت نیست که انسان از محرمات پرهیز کرده و از گناه فرار کند.
امام جمعه شهر یاسوج ادامه داد: عیب جویانی همیشه در دنیا وجود داشته‌اند که خوبی‌ها را زیر سوال می‌برند و حسادت و کینه‌توزی آن ها تمام شدنی نیست و خداوند این افراد را به مسخرگی خودشان گرفتار می‌کند و دچار عذاب می‌شوند و باید بدانیم که در کار نیک کمیت مهم نیست و کیفیت کار را باید نگریست و اخلاص مهم است
حسینی با بیان مناسبت‌های مختلف هفته از جمله 15 خرداد و رحلت امام و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب گفت: سی سال شاهد رهبری داهیانه و هدایت کشتی انقلاب در دریاها و سونامی‌های متلاطم هستیم و هر جمله معظم‌له تفسیری در حد یک کتاب قطور دارد.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنرانی رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد که فرمودند که هر چند پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم اما باید بر تلاش‌های خود بیفزاییم و عامل اصلی پیشرفت‌ها را پشتکار دانشجویان و اساتید دانستند.
حسینی با بیان دشمنی‌های حکام مرتجع عرب از جمله آل سعود خاطرنشان کرد: برای انتخاب نتانیاهو عربستان سعودی 80 میلیون دلار خرج کرد چرا که این‌ها آل یهود هستند در حالی که هفتاد سال است مسلمان کشی از سوی صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد اما این‌ها به جای حمایت از مسلمانان از صهیونیست‌های مسلمان کش حمایت می‌کنند.
امام جمعه یاسوج با بیان این که صهیونیست‌ها ترسوترین مردم روی زمین هستند اظهار کرد: باید انتفاضه ادامه پیدا کند و مسلمانان باشکوهتر از هر سال در روز قدس شرکت کنند و اینگونه زمینه نابودی صهیونیست‌ها را فراهم کنند.
حسینی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری معامله قرن هرگز صورت نمی‌گیرد و این رئیس‌جمهور معامله‌گر آمریکا به دنبال درآمدزایی از کشورهای مرتجع منطقه بوده و دیوانه پول زیادی است که از شیوخ عرب اخاذی می‌کند.
وی با طرح این سوال که چرا آمریکا با این همه هزینه نتوانست جلوی محور مقاومت بیاستند اظهار کرد: آمریکا با رویکردهای خودمحورانه روز به روز به سوی نابودی پیش می‌رود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی به ترور امام جمعه کازرون اشاره کرد و گفت: مسؤولان حواسشان باشد چرا که دشمنان در هر لباسی به دنبال چنین جنایت‌هایی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1